نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۱ ثبت شده است

مدیرستاد ساماندهی شمالغرب شهرداری شیراز، مدتی است به عنوان مدیرعامل شرکت بناسازان رمضان مشغول به کارشده است. موضوع وقتی مهم می شود که بدانیم این ستاد مسئولیت پیگیری کلیه مسائل مربوط به زمین ازطراحی و تفکیک تا تعیین سهم شهرداری وسهم مالک و غیره در محور شمالغرب (همون جاده اردکان خودمون یا به عبارتی بهشت زمین خواران) را برعهده دارد. و وقتی بسیارمهم می شود، که بدانیم شرکت بناسازان رمضان متعلق به آقای ع . م می باشد، که بسیاری از اراضی محو رشمال غرب را تغییرکاربری داده و به باغشهر و . . . تبدیل نموده است. باغشهرهای گلستان و بوستان و داستان زمین های اهلبیت در صدرا تنها یکی ازدسته گل هائی است، که بناسازان رمضان به آب داد. حال استقرار یک نفر در دو جایگاه این چنینی، باچه اهدافی می تواند صورت گیرد؟ حدس آن کارمشکلی نیست. گوشت را دقیقا گذاشته اند در دهان گربه.

استاندار معزز فارس، فرماندارگرامی شیراز، شورای محترم شهر، شهردارعزیزشیراز، لطفا بیدارهستید؟ یا خدای نخواسته زبانم لال . . .


  • بنده خدا
هفته گذشته استاندار فارس در حاشیه بازدید از پروژه های گردشگری بخش خصوصی مطالبی را بیان کردند که با توجه به حساسیتهای مردم انقلابی شیراز در مورد بحث سرمایه گذاری و مجتمع های تجاری جای بحث و بررسی فراوان دارد .

 در ادامه مطلب بخوانید

  • بنده خدا