نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

باز بویی به مشام میرسد

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۴۹ ق.ظ

مدیرستاد ساماندهی شمالغرب شهرداری شیراز، مدتی است به عنوان مدیرعامل شرکت بناسازان رمضان مشغول به کارشده است. موضوع وقتی مهم می شود که بدانیم این ستاد مسئولیت پیگیری کلیه مسائل مربوط به زمین ازطراحی و تفکیک تا تعیین سهم شهرداری وسهم مالک و غیره در محور شمالغرب (همون جاده اردکان خودمون یا به عبارتی بهشت زمین خواران) را برعهده دارد. و وقتی بسیارمهم می شود، که بدانیم شرکت بناسازان رمضان متعلق به آقای ع . م می باشد، که بسیاری از اراضی محو رشمال غرب را تغییرکاربری داده و به باغشهر و . . . تبدیل نموده است. باغشهرهای گلستان و بوستان و داستان زمین های اهلبیت در صدرا تنها یکی ازدسته گل هائی است، که بناسازان رمضان به آب داد. حال استقرار یک نفر در دو جایگاه این چنینی، باچه اهدافی می تواند صورت گیرد؟ حدس آن کارمشکلی نیست. گوشت را دقیقا گذاشته اند در دهان گربه.

استاندار معزز فارس، فرماندارگرامی شیراز، شورای محترم شهر، شهردارعزیزشیراز، لطفا بیدارهستید؟ یا خدای نخواسته زبانم لال . . .


  • بنده خدا

نظرات  (۹)

امید که بیدار بشوند
استاندار رمز گشایی کند

1-اقا صالح اول بیا توهین های قادری به رییس جمهور ودولت را بنویس که قادری گفته است.گفته دلار را برای مجبور کردن نظام به رابطه با امریکا گران کرده دولت و...را بنویس.وسایر مواردی که خودت بودی

2-بعد خطاب به استاندار بنویس چگونه است کسانی که اینگونه به رییس جمهور میتازند واورا منحرف وامریکایی و...معرفی می کند ودشمنی را در حق احمدی نژاد تمام کرده،رفیق گرمابه وگلستان شماست؟

ایا شما خرج خود را از احمدی نژاد جدا می دانید؟شما استاندار احمدی نژادهستید یا استاندار دیگران؟اگر جزءتیم احمدی نژادهستید باید از دروازه دولت دفاع کنید نه اینکه راه بدهید تا مهاجم تیم مقابل به دروازه دولت گل بزند؟

3-شما نماینده عالی دولت هستید ،چرا این عنوان را مرتب برای خود استفاده می کنید ولی به عنوان نماینده عالی دولت ضمن دوستی با امثال قادری ،نقش ووظیفه نماینده عالی دولت را درمقابل مخالفین ان بجای نمی اورید؟

4-اقای استاندارچگونه است که شما درمقابل یک مطلب یعنی شایعه جابجایی خودتان واکنش شدید نشان می دهید وحتی معاونین شما هم واکنش نشان می دهند،اما در مقابل توهین وتهمت به دولت سکوت می کنید.؟
سلام به من هم سر بزنید
امام محمد باقر(ع) می‌فرمایند: تو را به پنج چیز سفارش می‌کنم: اگر مورد ستم واقع شدی، ستم مکن! اگر به تو خیانت کردند، خیانت مکن! اگر تکذیبت کردند، خشمگین مشو! اگر مدحت کردند، شاد مشو! و اگر نکوهشت کردند، بی‌تابی مکن!

شهادت ایشان را به پیشگاه صاحب الزمان(عج) تسلیت عرض می نماییم.
سلام
بخونید ونظر بدید:
مصرف گرایی آفت سبک زندگی اسلامی
khate57.parsiblog.com
ازسلسله مباحث(1) :

آرمان شهر مهدوی, مدیریت علوی در تمدن اسلامی نوین

نام مقاله:

مدرنیته و آسیب شناسی رفتاری هیات مذهبی در وضعیت موجود
  • هادی مسعودی
  • سلام برادر،به روزم.یا علی
  • هادی مسعودی
  • سلام ارادت.
  • پیمان خسروی
  • به روزم با "سکوت کاری نامسلمانان "
    برای طبقه ای که جلوی چشم ما نادیده گرفته میشوند .
    سر بزنید. نظر تان دردی دوا نمیکند ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی