نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

چند سئوال از استاندار فارس

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۴۸ ب.ظ
اقای صادق عایدین استاندار فارس در پاسخ به پرسش سایت شیرازنا  گفت: «از ابتدای سال جاری ستاد مبارزه با مفاسد اداری در استان را تشکیل دادیم و با هرگونه مفسده‌ای چه در بخش اداری و چه زمین خواری قاطعانه برخورد می‌کنیم اما باید توجه داشت که نظام اداری کشور زیر سوال نرود.» 



خوب است اقای استاندار به این سوالات پاسخ دهد:




1- اولا بیلان کار بدهند که در مقابل جریان و سردمداران زمین خواری چه اقداماتی تا کنون انجام داده اند؟ 

2- بفرمایند ایا حقیقت دارد که اقازاده محترمشان در مدرسه امام رضا متعلق به اقای ع م  معروف تحصیل می کند؟  و ایا حقیقت دارد که خانه مسکونی استاندار در مهمانسرای استانداری واقع در تپه تلویزیون را اقای ع م معروف دارد می سازد؟ 

3- اقای استاندار چه کسی شورا وشهرداری شیراز را تحت فشار قرارداده است که 150هکتار زمین در گهواره دید شیراز به یک فرد خاص بدهند ان هم فقط وفقط از قرار هر متر 10هزار تومان؟قیمت واقعی انجا چقدر است؟ 

خوشحالم که یک وبلاگ زپرت با ۴۰ بازدید در روز با یک مطلبش استان رو به جنب و جوش وا داشت .
مسئولین استان نشون دادن تا کسی هلشون نده تکون نمی خورن .
جالب اینه که یکی مثل اقای زحمت کش تا دیروز ساکت بودن و امروز بعد از همین مطلب یک خطی  سخنرانی قرایی می کنند و..
جالب تر از اون هم اینه که استاندار  مورد علاقه جریان ضد انحراف و کفن پوشان جناح راست در نگاه تئوریش برای توسعه فرقی با خیلی ها دیگه نداره  و حاضرند برای چیزی که فکر می کنند توسعه است بیت المال و منابع ملی رو به ثمن بخس به هر کس و ناکسی بفروشن تا مجتمع های تجاری و لوکس و سالنهای مد و مجتمع های  مروج مصرف ان هم نه جنس ایرانی که جنس غربی بسازند و بسیاری از علما و فضلا و عمامه به سرها و بعضی دیگر  ریش درازان یقه تا بالا بسته شهر  هم  باز ساکتند و چیزی نمی گویند تا این مجتمع ها ساخته شود  و بعد که ساخته شد و اثراتش را دیدند مثل کسی که تا نوک بینی اش را بیشتر نمی بیند و بالاتر از ان حتی از گذشته درس نمی گیرد  بالا و پایین بپرند که ای حجاب چطور شد و ای بیسار شد اخرش هم به اختصاص یک اتاق از مجتمع ها به نماز خانه و نصب بیلبرد  حجاب را رعایت کنید بسنده می کنند و ساکت می شوند .
که شایسته است اگر این بار اقایان پیگیر بحث عفاف و حجاب سکوت کردند و یا کفن پوشان به خیابان ها نیامدند و پس از ساخته شدن این مجتمع ها شروع به اعتراض کردند در موزه تاریخ طبیعی استان بعنوان فسیلهای با هوش ذهنی بسیار محدود ثبت شوند .
برخی لینکهای مرتبط :
  • بنده خدا

نظرات  (۳۶)

سلام

چه خوب است که آقایان و تشکل های ضدانحراف!! هم به این سؤال جواب بدهند.
با سلام و تشکر از سایت وزین شما
آقای حسین قاسمی فردی فرصت طلب و سودجویی است که متناسب با شرایط تغییر رنگ میده ملاکش هم فقط منافعشه بعضی وقتا با جریان انحرافی همسو میشه بعضی وقتا با جریان فتنه !!!!
بهتره با ساده انگاری موجب مطرح شدن بیخود او نشیم مادر این استان بزرگانی داریم که میتونیم روی اونا مانور بدیم نه افراد کم ظرفیتی مثل این آقا .مجددا سپاسگزارم
این عمار پسرم کجایی؟منم عمار پدرت!من الان در عادل اباد هستم ،بیا من را نجات بده!اگر خودت نمی تونی به حاج اقا بگو،بگو کمک کن بعد با هم حساب می کنیم،یا به ان فردی که مرا به شورای اداری شهرستان شیراز دعوت کرد که درس اخلاق ومدیریت دادم بگو بیاد یک کاری برام بکند.
راستی فیلم ان جلسه شورای اداری سال را که یکی از دوستان عزیز فرماندار بود وبعد شد استاندار بهش نشان بده که ....
من از مخالفان جدی شجاع ، نبی زاده و امثالهم هستم فقط میگم ماهیت قاسمی رو بشناسید قاسمی در سپاه- قاسمی در گچساران- قاسمی همگام با فتنه- قاسمی همگام با انحرافی- قاسمی منفعت طلب - قاسمی حامی شهبازی ضد نظام و زمین خوار اسلام آباد سیاخ دارنگون - شهبازی که پدرش حبیب اله خان از ظالمین کهمره سرخی فردی سلطنت طلب و شاه دوست و طاغوتی بوده و زمانی که منافعش برای اصلاحات ارضی در خطر می افتد قصد شورش داشته که اعدام میشه و عبداله خان با سوء استفاده عنوان می دارد که پدرم در اجرای فرمان امام راحل علیه شاه قیام کرده !!!!!! و شهید شده !!!!!! و من فرزند شهیدم!!!! و در صدا و سیما و دفتر حضرت آقا و.... نفوذ میکنه اما در انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم طی اطلاعیه ای از میرحسین موسوی حمایت می کنه و بعد هم که منافعش در خطر میافته علیه نظام مطلب می نویسه در فضای مجازی فیس بوک و وبلاگ و سایتش و حتی به مقامات عالی نظام توهین می کنه و آیا میدونید با این همه سوابق سوء که باعث میشه از همه ی ارگان ها کنار گذاشته بشه اما مورد حمایت قاسمی فرماندار وقت شیراز قرار میگیره و جلسات متعددی رو با هم برقرار میکنن و شهبازی برای قاسمی .... میکنه و فلان و ....(خدمات متقابل)
پاسخ:
خانم ف ف دست بردار تو رو خدا بنده که خوب میدونم دلیل مخالفت شما چیه
  • همونی که میخواستند بترسوننش
  • در روزهای اخیر مطالبی در بعضی وبلاگ ها وسایت ها منتشر شده است که حکایت از یک ابر رانت خواری در سطح شهر شیراز می کند .

    شنیده شده است شهرداری شیراز به شدت تحت فشار قرار گرفته است که 150 هکتار از اراضی موسوم به گهواره دید شیراز واقع در بالای دروازه قران پشت مقبره شهدای گمنام به فردی بنام ب صاحب یکی از هتل های شیراز واگذارشود.

    حتی شنیدهها حاکی از ان است که قرار است به ازای هر متر مربع فقط 10هزار تومان از ایشان دریافت شود،یعنی در مقابل ارزش واقعی ان درحد مفت وچوب حراج زدن به بیت المال است.

    یک منبع موثق عضوشورای شهر در این باره می گوید:

    ماو شهرداری را هم تحت فشار قرار داده اند که باید برای این مجتمع تجاری ،مسکونی و...پروانه صنعتی یعنی نصف قیمت تجاری صادر نماییم.همین منبع می گوید قراراست ده هزار واحد مسکونی تجملاتی ولوکس وصدها واحد تجاری در این منطقه ساخته شود که بجز پایمال کردن حقوق مردم وبیت المال ،باعث نابودی این مجموعه که فضای سبز شیراز می باشد نیز می گردد.

    عدالتخواهان ونیروهای حزب اللهی هشدار می دهند در صورت عدم توقف این روند بیمار ،در اعتراض به این اقدامات در شاهچراغ متحصن خواهند شد.وبدانند که بیشه خالی از شیر نیست.
    تو هنوز هم که اعتماد به نفست بالاس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  • حمید رضا باقری
  • تحلیلی پیرامون قضیه میانمار : گریه بر سر مزاری خالی وظیفه دولت است
    سر بزنید و نظر دهید
    احتمالاً نظری مخالف نظر شماست
    http://motalebeyebasij.blogfa.com/
    خدا به حرکتتون برکت دهد و به مسئولین ما فهم مسئولیت.
    پرونده واگذاری املاک ارزشمند ملیاردی دانشگاه شیراز واقع در روبروی بیمارستان شهید فقیهی به حداقل یک چهارم قیمت واقعی بدون برگزاری مزایده در سال87 به آقای ع.م. که توسط م.م.ص. ریاست سابق صورت گرفت و موجب اعتراضات شدید و طولانی گروههای دانشجویی و اساتید در سال 88 گردید هم چنان مسکوت مانده است. و آقای مقصر اصلی نه تنها هیچ مواخذه ای نشده بلکه مسئولیتهای متعددی از جمله عضو هیات جذب اساتید دانشگاه! و ریاست بخش و . . . دارند و تعطیلات تابستان امسال را در آمریکا سپری می کنند و گفته می‌شود دانشگاه برای هزینه های این سفر هماهنگ نموده است! ! ! سایر پرونده ها هم به همین سرنوشت دچار خواهد شد و مسببین آن پاداش خواهند گرفت.
    آقای برادر ظاهرا مثل همیشه توهم زدی.فکر کردی بخاطر مطلب تو توی این وبلاگ زحمت کش این حرفها رو زده!!!!
    واقعا فکر کردی چه خبره؟!
    استان رو به جنب و جوش واداشت؟!!!!فتامل!
    یه چیزی بگو که بگنجه!
    اصلا کاری به محتوای مطلبت ندارم ولی از این توهم خنده ام گرفت...
    خانم ف ف چه صیغه ایه؟ به مفاد مطلب توجه کن برادر. همین کارها رو میکنید که حتی اصولگراها هم از جنبش عدالتخواه تبری می جوید برادر ببین چی نوشتم حداقل برو یه تحقیقی بکن چقدر دگم و ناپخته برخورد میکنید صبورانه با مسائل برخورد داشته باشد
    پاسخ:
    این دوستان بهتره اول ننگ سکوت در فتنه رو از جبینشون پاک کنند.
    استاندار و فرماندار که اینجوری هستند! شهردار هم که مطالعه میکردم اون چیزی که هست بحث پاداشهای نجومی سال نود ، شورای شهر هم با اون وضعیت و خیلی جاهای دیگه که حرفه ایی کار میکنند و رسانه ایی نمیشه!
    واقعا چکار میشه کرد؟ از یه طرف اینها و از طرف دیگه مشکلات مردم رو میبینیم!
    بازم خدا به شما قوت بده کاری هم از دستمون برنیاد همین که شجاعت دارید و اینها رو اطلاع رسانی میکنید ممنونم
    پاسخ:
    بهترین راهکار مطالبه از مسئولین است از هر جناحی که میخواهند باشند .
    قرآن به سر بگیر مگر حس کنی دمی
    نیزه چقدر گریه برای حسین کرد

    التماس دعا
    یا حق
    به روز هستم با: "ازسقف نم داده بیت تا لوبیاپلو+سانسور"
    حاشیه های منتشرنشده و خواندنی از دیدار دانشجویان با حضرت آقا
    http://iga.parsiblog.com/
    سربزنید و نظر دهید.
    یاعلی
    سلام
    یادم میاد زمان احمد زاده قفل و زنجیر و کفن و ووووووووووووووووووووووووو
    شده بود کارمون
    البته بازیمون دادن اما الان هیچکی با این همه تخلف اون هم از نوع اقتصادی اون هم اینقدر مشهود
    هیچ
    هیچ
    هیچ
    پاسخ:
    تجربه است اخوی فکر اینده باش
    سلام
    راستی نمی خواهید منبع مطلبتان را ذکر کنید؟ شاید شفاف سازی بیشتری بشه؟
    آقای عزیز جون هر کی دوست داری تو رو به این ماه عزیز زبون به کام بگیر و خودت رو بیش از این مضحکه نکن مطلب وبلاگ زپرت تو یه استانی رو به جنب و جوش وا داشت؟ واقعا چه حسی داری وقتی بقیه بهت میخندن؟ از اینها گذشته ایراد مدرسه امام رضا چی هست که کسی نباید تو اون درس بخونه؟ فقط چون مدیرش مسعودیه؟ یعنی اگه یه مدرسه ای به لحاظ آموزشی و پرورشی قوی بود ولی مدیرش مسعودی بود متدینین نباید برن سمتش؟ کلا عقلو تعتیل کردی فرستادی پی کارش!
    سلام
    آقای پوریزدانپرست خواهش کردم اگر دوست دارید منبع مطالبتان را ذکر کنید. داری فکر می کنی از کی شنیدی یا داری فکر می کنی صلاح هست بگی یا نه؟ خیلی تو شفاف سازی می تونه موثر باشه جدی میگم! بگو
  • سجاد علی پور
  • به روزم با
    حماقت وهابیت
    شبهه ای که وهابیت را زیر سوال برد
  • پاسخ یک دوست به منبع جو
  • 1-اولا ماچند سوال مطرح کرده ایم وخوب است جواب بدهید بعد احوال منبع خبر را بپرسید
    2-مدارک ثبت نام وتحصیل در مدرسه و...که انکار پذیر نیست
    3-اقازاده به اتفاق چه کسانی وکجا به استخر می روند؟
    4-اگر پرسش شونده درخواست نمایند اسناد را میتوان منتشر کرد جیگر
    اقای منبع جو سلام/

    لطف کنید درمورد استخر نیایش توضیح دهید.
    استخر نیایش پاتوق چه کسانی است؟
    سلام
    الان دو روزه منتظرم؛ دیگه دارم ناامید میشم!
    چطور شما جواب یک خواننده وبلاگت را نمی دهی ولی استاندار باید جواب تو را بدهد؟!
    حرفت بدون منبع بوده؟ منبعت خیلی منبع نبوده؟ شما دوست نداری منبعت را معرفی کنی؟
    اگه منبعت رو معرفی کنی میخام چند تا سئوال ازش بپرسی که شاید برای دور ماندن همه مان از آتش جهنم موثر باشد!
    باور کن جدی میگم!
    من منتظرم
  • حسین قاسمی
  • با مطلب "معدن چاه مرغی رادریابید"به روزم.
    ghasemi57.blogfa.com
    سلام
    چرا فکر کردی من باید جواب سئوالاتت را بدهم؛ نه، جدی!
    بهرحال من قرار نیست جواب سئوالات شما را بدهم.
    فقط از شما منبع خواستم؛ آنهم نه برای این سئوالات که جوابش از عهده شخص وی بر می آید؛ بلکه در مورد 150 هکتار زمین.
    دلیل این که حساس شدم این بود که در بخش نظرات بر این اساس خیلی حرف ها زده شده و یکی با هیجان گفته: "حتی شنیده شده ..." و یکی دیگه گفته "این همه تخلف اون هم از نوع اقتصادی اون هم اینقدر مشهود ...!!
    من برام سئوال شد واقعا منبع مطلب شما چی بوده؟
    سلام
    مثل این که هرچه من اصرار می کنم شما عصبانی تر می شوی و بیشتر علیه استاندار افشاگری می کنی ولذا من همچنان اصرار می کنم تا شما بقیه موردهای استاندار را بتکونی وسط میدون
    ما منتظریم
  • جعفر طاهری
  • زنده کردن گفتمان مرده اصلاحات توسط یاران قاسمی
    (پاسخ به مطلب اخیر فرشید جعفری)
    http://jaafartaheri.blogfa.com/

    مغالطه جهت حذف یاران انقلاب
    http://hedayattaheri.blogfa.com/
  • نفاق به سبک مدعیان عدالتخواهی
  • چند وقت پیش حسین قاسمی(فرماندار سابق) با انتشار مقاله ای
    http://ghasemi57.blogfa.com/post/12
    به حمایت از آیت الله ایمانی و مواضع وی در قبال مسائل شهری و اقتصادی از جمله برج سازی پرداخت در همان ایام حامیان عدالتخواه وی نیز به تبع آن در وبلاگ های خود به تمجید از ایشان پرداختند
    اما امروز و در شریطی خاص برخی مدعیان عدالتخواهی طی یک حمله همه جانبه علیه نماینده ولی فقیه در استان،آیت الله ایمانی صورت داده اند و مابقی مدعیان عدالتخواهی با یک سکوت معنادار و در جهت تایید این مسائل گام بر میدارند.
    اما جدای از همه این مسائل،مواضع حسین قاسمی بسیار قابل تامل است
    وی در جایی میگوید:عبور از نماینده ولی فقیه در استان اخر وعاقبت خوبی ندارد.
    http://ghasemi57.blogfa.com/comments/?blogid=ghasemi57&postid=12&timezone=12600
    و در جای دیگری میگوید:((یک زمانی اصلاح طلبان به هاشمی رفسنجانی خیلی جفا و فحاشی کردند و همین موجبات زمین خوردنشان شد؛من به دوستان عدالتخواه هم گفته ام ، شما اشتباه میکنید.کسانی که بخواهند آیت الله ایمانی را تخریب کنند به بیراهه میروند؛به دوستان گفته ام که تفکیک گرایی تا حدودی خوب است اما نه اینکه به آنارشیسم بیانجامد،بالاخره ما باید کسی را قبول داشته باشیم من به یکی از دوستان به شوخی گفتم اینکه نمیشود که ما بگوییم آقای ایمانی تا جایی خوب است که دنبال ما بیاید! به قول دوستی برخی ها نماینده ولی فقیه نمیخواهند نماینده علیل فقیه میخواهند! بالاخره نماینده ولی فقیه وقتی حرفی میگوید شاید ما ان قلتی هم داشته باشیم ولی نهایتا باید تبعیت شود و در عین حال موارد اصلاحی را هم به عرض ایشان رساند))
    تفاوت فاحش دیدگاه های مدعیان عدالتخواهی با حسین قاسمی به چه معناست؟آیا زاویه فکری میان آنها وجود دارد و یا اینکه حسین قاسمی نقشی بر عهده دارد و آنها هم نقشی؟
    پ.ن:در مورد صحت نقل قول انجام شده از حسین قاسمی،میتوان صحت آنرا از طریق وبلاگ وی استعلام گرفت ghasemi57.blogfa.com
    بسم الله
    سلام به روز هستم با ((حسرت های بی پایان!))
    http://nedaye-andisheh.blogfa.com/
    سربزنید و نظر دهید.
    یاعلی
    در پی اصرار شدید شما مبنی بر اینکه بنر دو متر در سه متری که هر ساله یک بار توسط برخی ادارات دولتی در بیلبوردهای عمومی شان نصب میشود خلاف منویات مقام معظم رهبری و ضدیت آشکار با ایشان است استفتایی بدین شرح از سایت حضرت آقا گرفته ام جواب هر چه باشد الامر الیه (علیرغم اینکه جواب به نظرم بسیار واضح است!)
    : (خدمت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
    اینجانب مسئول یکی از ادارات دولتی هستم بر حسب تشخیص، هر سال و در ابتدای سال ، در بیلبورد عمومی اداره بنری در ابعاد دو متر در سه متر که با هزینه حدود پنجاه هزار تومان از بیت المال تامین می شود نصب می نمایم که در آن ضمن تبریک سال نو ؛ نام سال ، علت نامگذاری و عکسی از حضرتعالی در آن به چاپ می رسد. تشخیص بنده این است که این اقدام ، اقدامی فرهنگی و صحیح است و مصداق اسراف نمی باشد لیکن با توجه به فرمایش حضرت عالی مبنی بر پرهیز از اسراف و تبذیر در خصوص چاپ بنر با موضوع نامگذاری سالها ، این شائبه بوجود آمده است که چاپ حتی یک عدد از آن هم توسط ادارات کل دولتی خلاف نظر حضرت عالیست.آیا این عمل یعنی چاپ یک بنر در طول سال به نحو و کیفیتی که گذشت خلاف منویات حضرت عالیست؟ لطفا نظر خود را بیان فرمایید. با تشکر)
    کد پیگیری: 13a1e262080172be
  • پاسخ به نفاق به سبک مدعیان عدالتخواهی
  • دوست عزیز بهتر است با کسانی که نگاهی بازتر و سعه ای صادر تر دارند به مشاوره بپردازید و تحلیل خود را بر اساس سیاسی بازی مبتنی بر 0 و 1 تصحیح کنید .
    جناب قاسمی از لزوم نزدیکی به نماینده ولی فقیه سخن گفته اند که صحیح وبجاست و امروز سخنان سنجیده ایشان در مورد سرمایه گذاری در شهر و نظرات اسلامی در مورد تقسیم عوارض در شهر خود پشتوانه بزرگی برای فعالیت عدالتخواهان و دلگرمی ایشان است . لیکن نقد اقای جعفری نقدی است جهت تذکر برای تصحیح عملکرد .
    دوست عزیز نقد یعنی گفتن اشکالات برای تصحیح و با تخریب فاصله بسیار دارد وگر نه هر فردی در حاشیه خود نکات بسیاری برای دست مایه کردن تخریبش دارد .
    کاش رجوعی به نهج البلاغه کنید .
    علی (ع) می فرمایندحقی از شما به گردن منت است و حقی از من به گردن شما ...
    در مورد حق خود به گردن بقیه می فرمایند : حق من به گردن شما این است که به من تذکر دهید و اشتباهاتم را بگویید --- منظور نظارت عمومی و مردمی است .
    نگاه 0و1 ایجاب میکند که طرف مقابلت با همنظر تو باشد یا حتی اگر کمی انتقاد کرد وی را لجن مال کرده و انگش بزنید و از میدان بدرش کنید چرا که تحمل نقد را هم ندارید تا خود را اصلاح کنید زیرا خود را صحیح مطلق می پندارید .
  • مهدی پوریزدانپرست به برادر مشفقیان یا م
  • می دانید در دلم بسیار شما را می ستایم بنظرم برای توجیه انچه که مدافعش هستید کم نمی گذارید .
    دوست عزیزم جناب مشفقیان فکر نمیکنم بحث بنده فقط نصب چند بنر بود .
    این استفتا در واقع پاک کردن صورت مسئله است مطالبه ما مطالبه رهبری است اینکه بجای برخورد شعاری با سخنان رهبری در جهتش تلاش کنیم .
    اینکه شما برای اثبات صحت عملکرد دوستانتان استفتا میگیرید جای تقدیر از تلاشتان دارید لیکن کاش در این استفتا این نکات را هم مطرح کنید که انهایی که به ما اشکال گرفته اند با اوردن سخنان رهبری از ما میخواهند بجای بنر چسباندن کارنامه عملی امان را در این راستا ارائه دهیم و ما هم نه تنها چنین نکردیم بلکه به توجیه عملکرد خود نیز پرداخته ایم .
    اینکه بجای عملکردن با نصب یک بنر با نام سال خیال خود و دیگران را راحت کنیم که خوب ما دیگر تکلیفی نداریم و در راستای شعار اقا بنر چسباندیم و دیگر هیچ این زیر سئوال است و گر نه شما بنر بچسبان و کار هم بکن تبیین بکن کار هم بکن .بهتر است بهمراه جواب این استفتا کارنامه ادارات بخصوص برق منطقه ای در مورد عمل کردن به شعار این دوسال اخیر را نیز ضمیمه کنید تا بتوان قضاوت عادلانه کرد .
    لیکن اگر فقط بدرج جواب استفتا بپردازید این شبهه پیش میاید که کجاست کارنامه عملکرد اقایان و ان وقت احتمال میدهم این سئوال دانشجویان در قالب مطالبات و پرسشهایی مطرح شود .
    سخنان رهبری در مورد بنر کردن نام سال :
    « البته من این نکته را حتماً تذکر بدهم؛ گاهى اوقات این شعارى که ما براى سال اعلام میکنیم، بعد ناگهان مى‌بینیم همه‌ى در و دیوارهاى تهران و شهرهاى دیگر پر شده از تابلو، که این شعار رویش نوشته شده. این فایده‌اى ندارد. گاهى کارهاى پرهزینه‌اى انجام میگیرد؛ چه لزومى دارد؟ آنچه که من از مسئولین و از مردم عزیزمان توقع دارم، این است که این شعار را بشنوند، باور کنند و دنبال کنند. تابلو کردن و در و دیوار را پر کردن و عکس زدن و اینها هیچ لزومى ندارد. اگر هزینه‌اى نداشته باشد، لزومى ندارد؛ اگر هزینه داشته باشد، اشکال هم دارد. هیچ لزومى ندارد کارهاى پرهزینه را انجام بدهند »
    می دانید بعضی وقتها احساس میکنم شما بحث را برای بحث میخواهید و به هر آنچه مخالف داشته ها و یافته های ذهنی تان باشد انگ توجیه و بی منطقی و ... میزنید خدا و بنده اش مرا بابت این سوظن ببخشایند
    اول و آخر اینکه بحثتان راجع به همان بنر و پنجاه هزار تومانش بود و هر چه شنیده بودیم همان بود و جز آن نبود واین قدر این سخیف و دست چندم بود که اگر اصرار بی حدتان نبود اصلا مایل به شروع و ادامه بحث نبودم اما حالا بحمدلله بحث کمی بهتر شد و انگشت اتهام نشانه گرفتید که چرا با یک بنر شانه از زیر بار مسئولیت خالی کردید و خیال خودتان را راحت کردید...
    برادر عزیز از شما که بحمدلله جوان پر شور و با تقوایی هستید حداقل انتظار میرود متقن و سنجیده سخن بگویید نه از روی نا آگاهی
    اولا بنده کارمند اداره برق نیستم که به همه شئون این اداره و فعالیت های انجام شده و یا کاستی ها و ضعف هایش آگاه باشم لیکن اگر شما واقعا پیگیر این قضیه هستید و قصد مطالبه گری دارید به سایت این سازمان سر بزنید لیست کارهای انجام شده طی سالهای گذشته را استخراج کنید ببینید نسبت به سالهای قبل چه پیشرفت یا پسرفتی داشته میزان تولید برق در استان چقدر بوده حالا چقدر است وضعیت شبکه های انتقال و توزیع برق چه بوده و حال چه هست و الی اخر آنگاه اگر کم کاری یا قصور یا انحرافی نسبت به سیاست های کلی نظام یا فرمایشات حضرت آقا یافتید با ذکر سند و به صورت مصداقی بیان فرمایید بنده قول میدهم راجع به موارد فوق پیگیری کنم و نتیجه را به عرض شما برسانم
    دو نکته اول اینکه توجه داشته باشیم در نظام اسلامی هر اداره و سازمانی وظایف محوله و خاص خودش را دارد
    دوم اینکه هر کس را پاسخگوی اعمال خودش بدانیم نه دیگران


  • پوریزدانپرست به م م
  • با سلام جدا بحث با شما را بیهوده میدانم.
    اگر هر کس را باید پاسخگوی اعمال خود بدانیم نه دیگران
    چطور می شود کسی توجیه گر اعمال دیگران باشد ؟
    شما با استفتائتان شده اید توجیه گر مسئولین استان در ابتدای ان فرمودید بنده یک مسول هستم بعد در جوابگویی تفره میروید ؟
    بنده هم حرف متناقضی نداشتم دوست عزیز این نکته پاسخگویی عمکلکرد هم برای این است که از زرنگی که شما بخرج داده اید تا صورت مسئله را عوض کنید جلوگیری کنم کما اینکه هر جا سخنان رهبری را هم اورده ام در ان به شعاری عمل کردن اشاره شده است .
    بحث های بیهوده و بی ثمر را از این به بعد نه در ج خواهم کرد ونه جواب خواهم داد .
    @اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، بر ضرورت تشکیل "شورای فقهی" برای اعلام نظر در خصوص "مسائل عمده مدیریتی کشور" تاکید کرد.

    رفسنجانی در مصاحبه با سایت "شفقنا " گفت: " تشکیل شورای فقهی برای مسایل عمده مدیریتی کشور از ضروریات زمانه است."
    هاشمی رفسنجانی از سالها پیش پی گیری تشکیل این "شورای فقهی" است.

    @به گزارش مشرق، آیت الله اسدالله ایمانی در مصاحبه با برنامه "بدون خط خوردگی" در رادیو گفتگو، بر ضرورت اعمال نظر شورای فقهی در مسائل کلان سیاسی هچون مذاکره با امریکا تاکید کرد.
    آیت الله ایمانی در ادامه این بحث اذعان داشت: «تقارب در نظرات فقها، تایید و تثبیت پایه های نظام را در پی دارد؛ یعنی در حوزه سیاست خارجه و بعنوان مثال در مذاکره با امریکا می توانیم مبانی فقهی را ارزیابی کنیم که به نفع ملت مسلمان مسلمان است یا خیر.»
    وی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای فقهی در مسائلی چون رابطه با امریکا می تواند به اظهار نظر بپردازد، گفت: «این امر کاملا طبیعی است، در حوزه مسائل کلان سیاسی نیز دارای مبانی فقهی هستیم و می توانیم بررسی کنیم که آیا این مذاکرات در شرایط فعلی و با توجه به آیات قرآن و روایات اهل بیت واجب است یا حرام، مکروه است یا مستحب؛ بنابراین این احکام روی موضوع مذاکره یا امریکا سوار می شود.»
    آیت الله ایمانی خاطرنشان ساخت: «مجموعه شورای فقهی که تحت اشراف همه مراجع تقلید است، اگر به نظری واحد برسد، یار و دستی برای رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگوار تقلید خواهد بود.»
    #ویک سوال چرا ایت الله ایمانی از طرح شورای فقهی هاشمی حمایت کرده است؟ایا شما به عنوان یک وبلاگ نویس شورای فقهی هاشمی را قبول دارید؟
    دربنیاد فارس شناسی چه می گذرد؟"http://ghasemi57.blogfa.com/
    به روزم با
    محله گردی در نداریهای دست خضر...
    سر بزنید !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی