نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

بشکند ان دست زالو پرور

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۰۲ ق.ظ
احضار قاسمی فرماندار سابق شیراز  به دادگاه بهانه ای شد تا رجوعی دوباره داشته باشیم  به فرمانی که اغازگر حرکت جنبش عدالتخواه بود .

 اقای ن که اکنون به جرم اقدام علیه امنیت ملی با خرید میلیاردی سکه و ارز و زمین خواری با پرونده ای با بیش از 400 نفر شاکی و... در زندان است دست پرورده سیستم مفسد پروری است که ریاکارانه در پوسته تدریس اخلاق پوست از سر وکله مردم میکندند و ثروتهایی در دستانشان تل انبار شد که ن فردی یک لا قبا که روزی با موتور قدیمی اش به دفتر امام جمعه شیراز  میرفت امروز صاحب مال و منال فراوانی است که ... امروز زالوی گردن کلفتی است که به تهدیدی علیه امنیت ملی مردم و مستضعفین تبدیل شده است و خدا لعنت کند ان دستی که وی را پرورش داد و حاشیه امنی برایش فراهم آورد که  فرصت رشدی اینچنین برایش فراهم شود .

ناگفته نماند اقای ن مدرس قران و دینی هستند فردی ظاهر الصلاح و برگزار کننده دائم مراسم ها مذهبی و انشا الله خدا از ایشان قبول کند .


امروز سرآغاز فهرست بلند مسائل کشور , مسئله ی عدالت است . دانشجوی جوان اگر چه خود برخاسته از قشرهای مستضعف جامعه هم نباشد , به عدالت اجتماعی و پر کردن شکافهای طبقاتی به چشم یک آرزوی بزرگ و بی بدیل می نگرد.

این احساس و انگیزه در دانشجو , پر ارج و مبارک است و می تواند پایه ی قضاوتها و برنامه های عملی او برای حال و آینده باشد. اگر عدالت ـ عدالت واقعی و ملموس و نه فقط سخن گفتن از عدالت ـ آرزو و آرمان و هدف برنامه ریزی هاست , پس باید هر پدیده ی ضد عدالت در واقعیات کشور مورد سووال قرار گیرد.

مسابقه ی رفاه میان مسوولان , بی اعتنایی به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عمل برنامه ریزان , ثروت های سربرآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند , هزینه کردن اموال عمومی و اقدامهای بدون اولویت , و به طریق اولی در کارهای صرفا تشریفاتی , میدان دادن به عناصری که زرنگی و پررویی آنان همه گلوگاههای اقتصادی را به روی آنان می گشاید , و خلاصه پدیده ی بسیار خطرناک انبوه شدن ثروت دردست کسانی که آمادگی دارند آنرا هزینه ی کسب قدرت سیاسی کنند و البته با تکیه بر آن قدرت سیاسی اضعاف آنچه را هزینه کرده اند , گرد می آورند.

اینها و امثال آن نقطه های استفهام برانگیزی ست که هر جوان معتقد به عدل اسلامی , ذهن و دل خود را به آن متوجه می یابد و از کسانی که مظنون به چنین تخلفاتی شناخته می شوند پاسخ می طلبد و همچنین در کنار آن از دولت و مجلس و دستگاه قضایی , عملکرد قاطعانه برای ریشه کن کردن این فسادها را مطالبه می کند.

امروز این مهمترین و مطرح ترین مسئله ی کشور ماست و نسل جوان دانشجوی متعهد و مومن نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت بماند.

توفیقات همگان را از خداوند متعال خواستارم .


                            والسلام علیکم و رحمه الله    سید علی خامنه اى   06 / 08 / 1381


سکوت چند ساله جریان عدالتخواه نشان داد که در این استان جز جریان عدالتخواه جریان دیگری نه بفکر مردم و مستضعفین است و نه عرضه تحول و رشد دادن سیستم دارد .

انشا الله حرکتهای جدید نئو عدالتخواهانه فضا را معطر خواهد کرد


لینک های مرتبط:

  • بنده خدا

نظرات  (۱۱)

آقا یه پیشنهاد دارم توپ توپ! به جان خودم جواب میده با پلاکارد و بنر برید جلوی دادگاه قاسمی تظاهرات و تحصن یه چند تا هم شعار خوب آماده کردم
قوه قضائیه بصیرت بصیرت
قوه قضائیه تاسف تاسف
قاسمی میرزمد بقیه میلرزند
بالروح بالدم لبیک یا حسین(منظور حسین قاسمی نیستا)
خلاصه قدر این فرصتو بدونید بچه های شیرازه و شیرازنا و شیرازبوق هم میان واسه عکس و فیلم گرفتن خلاصه کلی حال میده تازه کفنم میتونید بپوشید( همون لباس زیر زنانه منظورمه)
این به نظرم بهترین حرکت نئو عدالتخواهانه هست که حسابی فضا را معطر خواهد کرد
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/14711
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی
با افتخار به مناسبت دادگاهی شدن حسین قاسمی عدالت خواه شیراز
آ التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم
سلام.
امیدوارم قوه قضائیه برای یکبار هم که شده تکلیف زمین خواری استان رو روشن کند. هر کسی در هر مقامی، از آخوند تا آقازاده و فرماندار تا محقق فرقی نمی کند هر کسی فساد کرده طبق موازین شرعی و قانونی به اشد مجازات برسد و هرکسی هم بازهم در هرمقامی افترا زده نیز بازخواست شود.و از طرفی اگر به کسی ظلم شده و نسبت ناروا زده شده بازهم فرقی بین هیچکس نیست، از او دلجویی شود و جبران شود.
مردم دیگر خسته شدند، کاش اراده ی جدی وجود داشت تا برای همیشه این پرونده را بعد از مجازات مجرمین می بست و تکلیف همه مشخص میشد.
کاش کسی بیاید حق پایمال شده مردمان مستضعف را از گردن کلفتان قدرت و ثروت در استان بگیرد.
اما مطمئنم در همین دنیا سیاهی به ذغال خواهد ماند و گردن مفسدان زیر تیغ عدالت ان شاالله زده خواهد شد.
یاحق
پاسخ:
ای گفتی ....
  • محمد حسن زاده
  • سلام. با نقدی بر رمان قید دار رضا امیر خانی به روزم .
    سلام علیکم
    اگه یه دانشجو سالها فریاد بزنه انگار نه انگار
    اما احترام آقای ع.ن اینقدر واجبه که از تو زندان هم به شکایت رسیدگی میشه
    پاسخ:
    باسلام البته شکایت ربطی به توی زندان بودن نداره ولی مسئله اینه که ایشون با روابطی که دارند چه بسا مثل پسر حاج اقا تبرئه بشن و همه چیز تموم شه .
  • سجاد علی پور
  • به روزم با
    برگی از تاریخ
    استحاله صفین در بستر تاریخ
    واقعا متاسف برا تو و امثال تو که به راحتی به همه توهین میکنید به اسم عدالتخواهی و ...
    خاک بر سر مجموعه ای که تو توش باشی
    خب بیچاره این چرت وپرت ها چیه مینویسی ؟
    آیا از ارتباطات پنهان شهبازی با اصلاح طلبان و بهتر بگوییم اصحاب فتنه در حزب مشارکت خبر دارید؟ من از طرف هیچ کسی اجیر نشدم که اینطور جواب منو بدید من میگم چرا این آقای قاسمی با همه ی عناصر منحرف جریانات ضاله ی انحرافی و فتنه در ارتباطه آیا از این افعالش هم برای شما حرف زده ؟ یا فقط با شعار زمین خواری شما رو خام کرده ؟ بهتره قبل از سریع جواب دادن کمی تحقیق کنیم جوان با تحقیق و بررسی خوبه راستی اگه سرزده تونستید به روستای اسلام آباد و سیاخ دارنگون برید ببینید چقدر دلشون از شهبازی خونه و چقدر قاسمی از شهبازی حمایت کرد یا حق
    این عمار
    آیا از عبداله شهبازی زمین خوار اسلام آباد دهستان سیاخ دارنگون که در سایتش علیه نظام مطلب نوشته اطلاعی دارید؟ آیا از ارتباطاتش با قاسمی اطلاعی دارید؟ آیا میدونید حسین قاسمی اداره کننده ی سایت صبح امید ( که حامی جنبش سبز و سران فتنه بوده ) بوده ؟ آیا بصیرت اینه که از شهبازی که علیه نظام فعالیت داشته حمایت کنیم؟ صداقت خوبست اما سادگی نه ؛ آیا از جلسات مخفیانه ی قاسمی دور از نگاه و ذره بین جنبش عدالتخواه خبر دارید؟
    این عمار
    قاسمی همانطور که خودش گفته بود متخصص جنگ روانی بود و بیشتر وقتش رو به جوسازی و فضاسازی علیه مسوولان مشغول بود جالب اینه که چند تا جوان ناپخته بسیجی رو هم فریب داده بود و تحت عنوان مبارزه با زمین خواری همراه خودش می کشوند با متهم های رسانه ای اخیر شیراز هم همگام بود و اونا رو بدبخت کرد با اصلاح طالبان هم حشر و نشر مخفیانه داشت و حتی اگه مشایی دوباره به اون پست بده با سروکله قبول میکنه اینه شخصیت این آقا امیدوارم دگ و بسته فکر نکنیم و سریع پاسخ ندیم
    پاسخ:
    خانم ف ف دست بردار تو رو خدا بنده که خوب میدونم دلیل مخالفت شما چیه
  • مهدی اکبرآبادی
  • سلام اخبی منم لینک کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی