نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

فرمان هشت ماده ای قاب کردنی نیست عمل کردنی است .

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۵:۰۴ ب.ظ

امروز در حالی یازدهمین سالگرد صدور فرمان هشت ماده ای رهبر انقلاب در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی را می گذرانیم که بی توجهی وبی مهری باین پیام مهم که پس از پنج سال مورد تأکید دوباره رهبری قرار گرفت کار را به آنجا کشاند که ایشان نارضایتی خود از عملکرد سه قوا در مبارزه با مفاسد اقتصادی را اعلام داشتند .

 در این میان باید به نکته دیگری نیز توجه کرد اگر چه که وظیفه مبارزه با مفاسد اقتصادی بر عهده سه قوا و وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی و دیوان محاسبات گذاشته شده است لیکن فرمان رهبر انقلاب به دانشجویان در ۶/۸/۸۱ یکسال و نیم پس از صدور فرمان هست ماده ای نقش ناظر و مذکر را در این چرخه مبارزه با مفاسد برای دانشجویان در نظر گرفتند .

امروز باید در کنار مسئولین از دانشجویان نیز این سئوال را پرسید که برای تحقق وظیفه خود چه کرده اند ؟ فرمان رهبری به دانشجویان از وجوهی نقش نظارتی بر اجرای فرمان هشت ماده ای را بر گرده دانشجویان گذاشته و از وجهی دیگر مطالبه مصداقی و معرفی مظنونین به مسئولین  نیز در نقش های جنبش دانشجویی بعنوان کاتالیزور این چرخه در نظر گرفته شده است .

سخن کوتاه اینکه نمایندگان سه قوا در استان ، آقایان نماینده مجلس ، استاندار محترم ، رؤسای محترم دادگستری  ،  سازمان اطلاعات ، سازمان بازرسی  و رئیس محترم دیوان محاسبات استان فارس لطفاٌ جهت تنویر افکار عمومی کارنامه خود در مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان را در قالب گزارش ، سخنرانی و یا حضور در محافل دانشجویی در اختیار افکار عمومی بگذارید .

با توجه به ارسال نامه های مشابه طی سالیان گذشته عدم ارائه پاسخ از سوی نهاد مطلوب شما به منزله نبود عملکرد مقبول در نظر گرفته خواهد شد .

فعالین جنبش دانشجویی نیز باید با سنجش عملکرد خود در این میان در محکمه وجدان پاسخگوی عملکرد خویش باشند ، آیا برای عدم عملکرد ایشان نیز باید رهبری حلقه ی دیگری بالا دست دانشجویان بیافزاید ؟

آیا انتشار متن  هشت ماده ای رهبری و فرستادن شش نامه به شش نهاد مزبور عملی خارج از توان جنبش دانشجویی است که تا کنون عملی نشده ؟


این نامه ما، مطالبه ما، مال سال 1380 است؛ تاریخش آن وقت است، اما همیشه تاریخِ روز دارد. امروز هم اگر واقعیت جامعه را بخواهید، همان مطالبه، همان حرفها، امروز از طرف ما نسبت به مسئولان قوای سه گانه وجود دارد، که باید انجام دهند. این را دست کم نباید گرفت. و بدتر از هر چیز این است که در داخل دستگاه های مسئول، خدای نخواسته این عوامل مفسد بتوانند نفوذ کنند و آدم هایی را به رنگ خودشان در بیاورند یا همکار با خودشان کنند، که این از آن چیزهای بسیار مهم و فاجعه آمیز است که باید با قاطعیت و قدرت با آن - از هر نوعش - رو به رو شد و با آن برخورد کرد"

پنجم تیر 1387 در دیداری با مسئولان قضائی کشور


همچنین بخوانید:

اشراف ریشدار واشراف بی ریش

فرمان هشت ماده ای، خاکریز هشت ضلعی مبارزه با مفاسد اقتصادی

  • بنده خدا

نظرات  (۵)

با مطلب ((زمین خواران شیرازی واخلال در بازار سکه ودلار کشور )) بروزم.
http://ghasemi57.blogfa.com/
یکی از نزدیکان مهندس ذوالانوار: ایشان یک سیلوو هم در شیراز دارند.www.shirazema.com
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/10993
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی
سلام....
لینکتون کردم...سلام پدرتون هم برسونید....
پاسخ:
تشکر. چشم
ملاقات با دیده بانان دین در گهواره دید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی