نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

اعدام...

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۳۰ ب.ظ

بارها از زبان مردم درتعارفشان از زمان جنگ وبعد از آن توصیف احتکارگرانی را شنیده بودم که در اوج مشکلات مردم و فشار تحریم وجنگ و مبارزه با احتکار کالاها و سپس منطقاً بعلت کم شدن کالا در بازار و بالارفتن قیمت آن و نهایتاً اقدام محتکران به فروش اجناس با قیمت جدید و کسب  سود هنگفت بدون دردسر و ناراحتی و به مکیدن خون مردم مشغول بودند .

ابوی بنده نیز خاطره ای می گفتند از دوستی که باجناقی سرمایه دار ، داشت و هر از چند وقتی به او پیشاپیش خبر گران شدن اجناس را می داده و به وی توصیه می کرده که اگر می خواهی پولدار شوی فلان جنس را بخر که تا هفته آینده فلان جنس ، طلا می شود ، مشخص شده بود که سرمایه داران هر مدت برای کنترل بازار و کسب سود مفت هنگفت دور هم جمع می شدند و در جلسه خود به نتیجه میرسیدند که فلان جنس را بخرند و در بازار کمیابش کنند و سپس وارد بازارش کنند و الخ.

سئوالی که در ذهنم ایجاد می شد این بود که چطور با این آدمها برخورد نمی شد و چطور این افراد  آزادانه و بدون واهمه می توانستند چنین التهابی در زندگی مردم آنهم در زمان جنگ ایجاد کنند .

تا اینکه باین سخنان سید احمد آقای خمینی برخوردم و جوابم را گرفتم :

ما هرگز اجازه نمی‌دهیم سرمایه‌داران زالو صفت که به خون حزب الله عزیز و محرومان و پابرهنگان تشنه‌اند با در اختیار گرفتن مقدرات اقتصادی در بدنه این نظام مقدس و الهی نفوذ کنند. امروز اردوگاه استکبار برای انحراف انقلاب اسلامی تلاش مضاعفی به کار گرفته است، همه باید هوشیار باشیم و بدانیم که اقتصاد از سیاست و فرهنگ جدایی ناپذیر است. 70/6/27

متاسفانه امروز هم خون مستضعفین را سرمایه داران بزرگ و کوچک می‌مکند. بعضی خیال می‌کنند به بخش خصوصی بهاء دادن به معنای آزادی عمل سرمایه داران به شکلی است که هر اندازه خواستند خون مظلومین را در شیشه بکنند. این گونه نمی‌شود. امام راحل از اول گفته‌اند که روحانیت به خون سرمایه‌داران زالو صفت تشنه است، زیرا آنها نمی‌گذارند مردم مستضعف زندگی عادی و سالمی داشته باشند. مشکل ما تنها این نیست که دولت‌های غربی با ما مخالف هستند، اگر ما با سرمایه‌داران بزرگ به طور سنجیده‌ای برخورد می‌کردیم آنها نمی‌توانستند در برابر دولت و ملت یک مساله‌ای را ایجاد کنند، از موقعی که سرمایه‌داران تحت لوای بخش خصوصی به تخریب اقتصادی مشغول هستند، هر روز سنگی در مقابل توان اقتصادی مردم مظلوم و مستضعف انداخته و هر روز سیاست‌های اقتصادی دولت به بازی گرفته می‌شود هرگاه سرنخ این تخریب‌ها دنبال شد، چند نفر سرمایه‌دار بزرگ را در پشت صحنه می‌بینیم.

 اگر ما با سرمایه‌داران همانند منافقین برخورد می‌کردیم اوضاع کشور به این صورت در نمی‌آمد، یک عده سرمایه دار زالو صفت به این بهانه که اقتصاد دولتی مضر است، به حال خود رها شده و به جان این ملت افتاده‌اند. کسی منکر این نیست که اقتصاد دولتی مضراتی دارد اما به این بهانه نباید لجام گسیختگی اقتصاد حاکم شود» 73/7/3

باید با گروه‌های آشکار و پنهان که ثبات و امنیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را تهدید می‌کنند امام گونه برخورد کنیم و اجازه ندهیم تحت عناوین فریبنده متخصص ولو غیرمتعهد، سرمایه‌داران بزرگ که مسلما در بین آنها جاسوس‌ها هم هستند، برای گردش چرخ های اقتصاد کشور در بدنه نظام نفوذ کنند. اینجانب چند سال قبل هشدار دادم که مذاکره با سرمایه‌داران بزرگ برای به گردش درآوردن چرخ اقتصاد کشور خطر بزرگی برای انقلاب است! امروز هم سرمنشا گرانی و اخلال در امور را نفوذ سرمایه‌داران بزرگ در پیکره اقتصاد کشور می‌دانم.

ما اگر بخواهیم با کسبه جزء و خرده فروشان برخورد کنیم به بیراهه خواهیم رفت. باید با تروریست‌های اقتصادی و سرمایه‌داران وابسته به خارج به شدت برخورد کنیم. آنها کسانی هستند که خود و ایادی متخصص‌شان در رشته‌های مختلف در ارگان‌های اقتصادی، فرهنگی و دانشگاهی نفوذ کرده‌اند و در مواردی با نفوذ در دستگاه‌های دولتی عملرد انقلابی نظام و فرزندان امام را زیرسوال می‌برند. در کارخانه‌ها و ادارات همه تلاش خود را می‌کنند تا مردم را نسبت به نظام اسلامی و انقلاب بدبین کنند…

از اول گفتیم که اینگونه سرمایه‌داران به غیر از منافع شخصی به چیزی معتقد نیستند. چون جو عمومی کشور مذهبی است، با یک ته ریش و تسبیح، خود را مسلمان دوآتشه جا می‌زنند و به کار خودشان مشغول می‌شوند. اینکه در ادارات فساد و رشوه‌خواری است به این علت است که ما از اول برخورد قاطعی با اینگونه افراد نداشته‌ایم. وقتی می‌بینید عده‌ای بی‌ضابطه و از برخورد آرام نظام سوءاستفاده کرده و وارد کشور می‌شوند، اموالشان را پس می‌گیرند و به راحتی فعالیت‌های گذشته خود را ادامه می‌دهند و کم‌کم به صورت شبکه‌های حرفه‌ای وارد مراکز اقتصادی و تولیدی، ادارات و دانشگاه‌ها می‌شوند، باید انتظار داشت که جوان‌های انقلابی که تا دیروز در برابر گلوله‌های دشمن می‌ایستادند امروز بی‌تفاوت شوند!»     73/7/18

اثرات فرهنگی این ویژه خواری ها که از زبان سید احمد آقای خمینی شنیدید به کنار که رهبری هم در توصیف همین اثرات می فرمایند فساد اقتصادی است که فساد فرهنگی را بوجود می آورد .

لیکن خواستم عرض کنم  بزرگترین خطری که انقلاب را تهدید می کند ( مخصوصاً امروز که از طرف دشمن مبارزه اقتصادی با جمهوری اسلامی در دستور کار قرار گرفته و به جهت مقابله و تدافع از طرف رهبری هم سال گذشته سال جهاد اقتصادی و امسال هم سال تولید ملی نامگذاری شده است و همچنین بالا رفتن نرخ طلا و بالا رفتن قیمت دلار ) همین انگل صفتان * اقتصادی هستند که جان بازار و توان خرید و رفاه مردم را با احتکارو گران فروشی و دخالتهای مستقیم و غیر مستقیم در بازارمی کشند و موجبات فشار اقتصادی و بالتبع روانی و اجتماعی و فرهنگی بر مردم را فراهم می کنند نشاط از بازار اقتصادی می گیرند و بقول مولای متقیان چون ثروت روی هم انباشته می کنند زندگی بسیاری را به خاک سیاه می نشانند  ، مردم هم گرانی ها را از چشم دولت و نظام می بینند و نتیجه ای جز دلسردی و بی اعتمادی نیز حاصل نمی شود ، اگر چه که این مردم نشان داده اند بکار بردن واژه معجزه در وصف غیرت و ایستادگی اشان توهین است .

بعضاً می اندیشیم اینها دزدی می کنند و اثرات پس از ان طبیعتاْ بوجود می آید اما در واقع اینطور نیست اتحادی برای ضربه زدن اقتصاد کشور وجود دارد - اتحادی با هدف بدبین کردن مردم به نظام بوجود آمده و در پناه ارتباط خود با کله گنده ها سالهاست که قصد دارد از درون به نظام ضربه بزند .

نمی دانم اصل علت بالا رفتن قیمت سکه و طلا در اواخر سال گذشته را می دانید یا خیر ؟ یکی از عوامل مهم آن خرید میلیاردی سکه و ارز توسط  برخی ازهمین انگل صفتان بود اگر بیاد داشته باشید سایتی هم به نام مثقال راه اندازی شده بود که پیش بینی قیمت سکه در آن معتبر تر از سایتهای دولتی بود چرا ؟ چون پشت صحنه آن همان کسانی بودند که میلیاردی سکه و ارز تهیه و احتکار کرده بودند و بازار را با تزریق و تجمیع سکه و ارز کنترل می کردند ، نیتشان هم ، هم سود مادی بود و هم زمین زدن دولت ( با اخلال در انجام وعده ها ) و از میدان به در کردن رقیب در دور بعد انتخابات ریاست جمهوری .

سالهاست که رهبر انقلاب مبارزه بی امان با فقر و فساد و تبعیض را از سه قوا و نظارت بر عملکرد سه قوا را از دانشجویان خواسته اند  لیکن جز عده معدودی از عدالتخواهان به این ندا لبیک نگفته اند ، دوستان عدالتخواه بروشنی دریافته اند که تا این سوراخ بزرگ انبار اقتصادی کشور از بین نرود انباشتن آذوقه در آن به حکم آب ریختن در بیابان خواهد بود .

متاسفانه به هر دلیلی چون آلودگی برخی مسئولین قضایی و یا ... مسئولین قوه قضاییه عملکرد قابل قبولی در این زمینه مشاهده نشده تا آنجا که رهبر انقلاب نیز بر نارضایتی خود از این عملکردتاکید کردند و در حاشیه اختلاس 3000 میلیاردی فرمودند اگر به حرفهای بنده در مورد مبارزه با مفاسد عمل شده بود  این اتفاق نمی افتاد .

بسیار متأسفم که نیروهای حزب الهی بجای برخورد با عاملین دست اول ایجاد فساد خود را به مبارزه با بی حجابی که اثر دست چندم  و عکس العمل همان اعمال مفسدانه است مشغول کرده اند و از بی نتیجه بودن روشهای کودکانه  باسم امر بمعروف  که جز اثرات معکوس و دامن زدن به لجاجت در زمینه پوشش اثری ندارد نیز نه درس می گیرند و نه خسته می شوند . جالب اینکه در بسیاری از این گونه فعالیتها مشوق اصلی همین مفسدینی هستند که نمی خواهند جریان حزب الهی چشمانش را باز کرده و  متوجه خطر اصلی شود .


*( انگل موجودی است که در بدن موجودات زنده دیگر لانه کرده و با مکیدن توان و مصرف غذاهای معده آن بدن با سرعتی بیش از معمول و طبیعت موجبات تضعیف و بیماری آنرا فراهم می آورد )

مطلع شدم ع ن یکی از زمین خواران  معروف شیرازی نیز در روزهای قبل به جرم زمین خواری و اخلال در سیستم اقتصادی کشور با خرید سکه و دلار دستگیر شده است .

این اقدام قوه قضاییه که انشا الله به محاکمه این مفسدین انگل صفت و تنبیه قاطعانه ایشان بیانجامد قابل تقدیر و تشکر است .

لیکن نباید پرورش دهندگان و حامیان این افراد و رهبرانی که این افراد عاملان اجرایی ایشان هستند فراموش شوند .

بنده بعنوان یکی از اعضا جامعه اسلامی به نوبه خود تقاضای اشد مجازات ( اعدام ) برای افرادی اینچنین که با فساد خود سیستم اقتصادی را بیمار و بالتبع وجهه جمهوری اسلامی و تئوری اسلامی آن بخصوص جایگاه ولایت فقیه را در چشم مردم خار و ذلیل می کنند دارم.

چرا باید در جامعه اسلامی وجود کسانی تحمل شود که موجبات گرسنه خوابیدن هزاران نفر دیگر و بی آبروی پدری جلوی فرزندش و گسیختن کانون خانواده ای بخاطر فقر مالی و بی سواد ماندن و انحراف جوانان فقیر و تن فروشی دخترکان بی پول شده اند.

 همچنین رسوا کردن حامیان ریا کار ایشان در هر پست و مقامی .  

احکام قضایی اسلام برای از بین بردن انگل ها و درمان بدن بیمار جامعه است .

آقایان مسئول قضایی رأفت اسلامی اینجا محلی از اعراب ندارد و چیزی جز خیانت و رضایت به درد کشیدن مردم مستضعف جامعه نیست ، دست به تیغ عدالت برید و بریزد خون انگل های فاسد جامعه را تا دیگران درست زندگی کنند.

  • بنده خدا

نظرات  (۱۱)

سلام برادر با مطلبتان موافقم . بنده نیز به عنوان عضو کوچکی از جامعه اسلامی خواستاراشد مجازات اینها هستم ولی برای دستگاه قضایی تعیین تکلیف نمیکنم که حتما باید آنها را اعدام کنی تنها خواستار اشد مجازات هستم.
بروزم با مطلب "انجمن حجتیه وزمین خواران شیرازی" منتظر نظرات شما هستم
http://ghasemi57.blogfa.com/
چه نظری بدهیم درمملکت ما یک سیب تا به زمین برسه هزارتاچرخ میخوره گیریم که علیرضا م وعبدالله ن دستگیرهم بشن تادادگاه رای بده هزارتا اتفاق می افته حتی دادگاه رای هم دادتوتجدیدنظر درست میشه مثل شجاع حائری
متاسفانه ایشان ازطریق آقای ح حمایت می شوند
سلام. دوست بزرگوار:
چندروز پیش جهت خرید ,به لبنیاتی یکی از دوستان مراجعه کردم, ایشان به واسطه شناختی که از هم داشتیم , گله و زاری و شکوائیه از وضعیت نابسامان بازار داشت. مشتری امد و شیر می خواست ,فروشنده گفت شیر هست اما نه به قیمت دیروز 305 به قیمت اجناس افزروده شده...مشتری چنان شوکه شد که همان لحظه گفت و آقای فلانی 10 بسته شیر به من بده که می ترسم فردا همین را بخواهم چندبرابر بخرم!!!!
نتیجه اخلاقی:
یک سانت برف بیاد , نانوایی ها مملو از جمعیت میشه, انگاری ملت می خوام 10 روز زیر برف زندگی کنن.
قیمت ها بی رویه و بی حساب کتاب افزایش پیدا کنه, خرید ملت 20برابر میشهو چون ملت فکر می کنن قحطی آمده...
در روزنامه قسمتی زمین که از بیخ و بن اشکال حقوقی داره رو اعلام میکنن که قرار از اوقافی شدن دربیاد. یکباره زمین صدرا سربه فلک میکشه بدبخت مستاجری که پول سیرکردن شکم زن و بچه اش رو نداره....

آقا مهدی باور کنید با اعدام کاری حل نمیشه, تفکر مردم واقعا عوض شده, اگر مردم در خریدهایشان اقلامی را که می خواهند بخرند را با دقت و در زمان صحیح میخریدند.نه قیمت افزایش پیدا می کرد.اگر کسی هم می خواست خطایی کنه ملت با نه گفتن به خرید کالای او یا هرچیزی دستش رو قطع می کردند. افسوس که مفاسد اقتصادی داره کم کم جزئی لاینفک از کارکرد و فرهنگ استان فارسی میشه
سلام سید.
با صحبت های سید احمدخمینی(ره) خیلی حال کردم.
با صراحت و شفافیت حرف دل دیروز و امروز ما را زده است.
هر چند به قول عده ای ما گروهی تندرو ،بی کله حزب اللهی هستیم که موجب فراردادن سرمایه گذار ها نام بگیریم.
ان شاالله حق بیشتر از قبل نمایان می شود و روسیاهی به ذغال می ماند.
"اشد مجازات"ان شاالله
یازهرا(س)
پاسخ:
من به این بر چسبها افتخار میکنم باشد که لباسی باشد برای روز قیامت تا عریانی اعمالمان را بپوشانیم
نکندغم تورا ببرد از یاد............
وا چقدر خشن!!!
درود . عالی بود
  • حسین قاسمی(اطلاعیه مهم)
  • باسلام خدمت شما عزیز محترم،باتوجه به اعلام امادگی جناب اقای معلم از مر تبطین وصاحب نظران دربحث انجمن حجتیه برای پاسخ به سوالات عزیزان ،خواهشمندم عزیزان سوالات خودرا به بخش نظرات وبلاگ شخصی حسین قاسمی ارسال نمایید. از امادگی وقبول زحمت جناب معلم کمال تقدیر بعمل می اید.بااحترام برادرتان حسین قاسمی
    سلام بر برادران سپاه و بسیج، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفتند اگر ما از مرجع تقلید جدا شویم ، ضرر می‌کنیم؟ آیا آیت‌الله مکارم شیرازی نمی‌دانند که بدون سپاه و بسیج، مرجع تقلید وجود نخواهد داشت؟ تنها دلیلی‌ که مردم مرجع تقلید را رها نمیکنند ، همین ما بسیجی‌ها و سپاه پاسداران هستیم در غیر این صورت مردم به نجاست و کفر مبتلا می شدند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی