نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

حزب الله ناب

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۳۳ ب.ظ

گاهی با خود می اندیشم که در این استان بی سر وصاحاب وظیفه یک بچه انقلابی چیست ؟

استانی پر از انسانهای فاضل و دانشمند و عالم که سیاسی کارانی مدعی مسئولیت های کلیدی را در آن قبضه کرده اند .

معتقدم برای شناخت فضای امروز استان فارس باید رجوعی تاریخی شود به سالهای زندگی سید نور الدین حسینی الهاشمی و سیر تحولات بعد از آن مخصوصاْ با سه شاخصه ماسونها - روحانیت و جریان راست  در این میان شاید مهم ترین عوامل تاثیر گذار در استان خانواده های روحانی باشند که باید دستغیبها - و حائری ها را در صدر توجه و تحقیق قرار داد و جریان چپ ارزشی که  طرفداران اقای دستغیب بودند .

این نتیجه تحقیق شخصی بنده است از ریشه یابی عوامل متعدد عقب افتادگی فارس .

از آن سو بهترین راه برای شکستن فضای موجود را اتحاد مردم حزب الله و ایجاد ساختار جدیدی از حزب الهی های ناب که در عمل و نظر پیرو رهبری باشند میدانم تشکیلاتی محکم و عالم برای اهدافی بلند و گامهایی بزرگ در راه  اهداف انقلاب اسلامی .


اینبار جایزه صلح نوبل در قالب اسکار

کسب جایزه اسکار توسط اصغر فرهادی اگر برای برخی هموطنان یک پدیده افتخار امیز و موجبات بالیدن به هموطنی با وی بخاطر کسب وجهه برای کشور در جامعه بین الملل است ولی در واقع  پروژه ای نخ نما وتکراری است . هنوز بیاد دارم زمانی که شیرین عبادی جایزه صلح نوبل را برنده شده بود در جمع بچه های حزب الهی بحث بر سر این مطلب بود که آیا او واقعا استحقاق کسب این جایزه را داشته و یا اینکه مقصودی دیگر پشت این چهره سازی جدید است ؟

هنوز بیاد دارم آن زمان مسئول بسیج دانشکده انسانی دانشگاه ازاد شیراز بودم و نشریه ای در مورد  شیرین عبادی و اهداف پشت پرده این جایزه جهانی تهیه کردیم ولی محافظه کاری برخی دوستان و تذکر های پی در پی که مرا از عواقب این مقابله با چهره افتخار امیز جهانی بر حذر داشتندباعث شد بنده نیز از نصب ان نشریه دیواری خودداری کردم.

لیکن امروز شیرین عبادی و پرونده عملکردش و معامله ای که غرب با وی کرده بود نیاز به توضیح بیشتری ندارد قلاده ای طلایی برای نوکری و دست پروردگی به چهره های نه چندان لایق تنها با این اطمینان که تا اخر خط برای خدمت به اربابان خود تلاش خواهند کرد .

از این به بعد منتظر خبر سازی های این چهره جدیدجهانی نیز باشید در چهره سال تایمز در فلان محفل ادبی در فلان جایزه سینمایی و...

بیشتر می مانم در عظمت فکر انهایی که چقدر در برابر غرب مرعوبند که یک جایزه سیاسی غربی را معتبر تر از هر حقیقت دیگر و حتی شواهد موجود می دانند .

  • بنده خدا

نظرات  (۲۰)

سلام
نارنجک جون
عدم توجه به مدیریت عقلانی و علمی
و توجه به تعصب عامل عقب ماندگی فارس
و بیخیال بودن به این عقب ماندگی درد است
سلام برادر
مقبول اوفتاد و موافقم.
قسمت اول یک تلنگر فکری خودتون بود که به رشته تحریر درآمد درسته؟
اینو از اجمالش فهمیدم.
موفق باشی و در پناه حق.
پاسخ:
از تلنگر گذشته تیفون بود
  • زندانی سیاسی آزاد باید گردد
  • و کسی گفت بچه ها فعلا خاندان سالاری و انحصار طلبی سوسولگرایان و این چیزا رو بیخیال فعلا یه مدتیه سر حائری زیادی خلوت شده دوباره برید رو همون کار کنید فعلا تکلیف ما اینه و بچه ها ناگهان احساس تکلیف کردند درود بر مقتدای بزرگ که میداند بچه هایش را کی کجا و سر چه موضوعی بفرستد
    سلام این همه هست اما کافی نیست. یعنی خیلی مسائل دیگر نیز وجود دارد که باید مورد تحقیق قرار گیرد که مهمترینش اینهایی است که گفتید.
    مثلا گروه های چپ یا برخی نهادهای امنیتی و افرادی که در آنها رشد کردند و ... فراموش نشود در قصه ی قتل های زنجیره ای چه کسانی از فارس در آن حضور داشتند.
    یا بررسی ایده های اقتصادی برخی افراد مثل مشاور فعلی استاندار و اهداف آنها و ...
    سلام. شما چطوری کاکو؟
    ما که هر از چندی یا ذکر خیری میشه ازتون یا حداقل به قالب فعالیتهایتان در شیراز و نقاط ضعف و قوت و آسیب و ...اش فکر میکنم.
    یک بار باید بیام شیراز. ببینیم میشود یا نمیشود!
    یاحق
  • زندانی سیاسی آزاد باید گردد
  • درولایت شما احتمال بسیار زیاد شقیقه و گوزن ارتباط تنگاتنگی دارند همین طور عقب ماندگی استان فارس در همه زمینه ها با آیت الله حائری بگذریم بچه جون سیاست واسه شماها زوده بیش از این بچه بازیش نکنید یکم پایه های اعتقادیتون رو سفت تر کنید تا اینقدر لنگ نزنید ای کاش زندانی سیاسی بزرگ کمی اعتقادات یادتون میداد البته تقصیری هم نداره بنده خدا چون خودشم میلنگه
    بروزم بامطلب ((هیچ دیکتاتوری عدالتخواه نیست)). منتظرنظرتان هستم.http://ghasemi57.blogfa.com
    "مادر" ، دو بخش دارد
    "ما" هرچه می کشیم
    از بخش دوم است . . .

    یا زهرا
    نظر سنجی در مورد رییس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران در وبلاگ جبهه

    http://shahadat4.blogfa.com
  • برادر دینی و دلسوزت
  • چقدر تیپ جناب شهبازی بحث کرده اید
    همان بحث های الیگارشی کذایی
    آخر یک نفر نیست بگوید بنده خدا! خاندان سالاری یعنی شما یک مسئولیتی داشته باشی بعد از این فرصت سواستفاده بکنی و به فامیل هایت سمت هایی بدهی...
    ولی آقای برادر! آقای توکلی آقای توکلی بود وقتی دخترش با پسر آقای حائری وصلت کرد. آقای طلایی رئیس صداوسیما بود وقتی دخترش با پسر حائری وصلت کرد. آقای اردبیلی فرماندار شیراز بود و آمدند خواستگاری دخترش...
    مگر این که شما بگویی مجلس بیاید و قانون بگذراند که مسئولین نباید با هم وصلت بکنند که این هم نظری است که البته از آقا گرفته تا ائمه معصومین هم طبق این نظر شما مورد نقد عدالتخواهانه شما هستند!!!
    پاسخ:
    متاسفم که خانوم دکتر اردبیلی بجای تفکیک نقش خود با باغشهرها این طرح را طلایی و پیشرفته خواندند و به دفاع صد در صد از ان پرداختند کاش چنین نمی کردند .
    سلام.به روز هستم با مطلب مهمی تحت عنوان:"خطر مذهبی های بی خطر"
    حتما حتما سربزنید و تا آخر بخوانید. منتظر نظرتان هستم.
    http://iga.parsiblog.com/
    یازهرا(س)
    نگران نباشید همین ته مانده ازادی وعدالتخواهی هم با امدن عزیزی به عنوان استاندار فارس جمع میشود.شما وامثال تو جاده صاف کن عزیزی هستید.
    پاسخ:
    خدا بخیر کند بالاخره ما کدام طرفی هستیم
    خانم اردبیلی در زمان استانداری رضازاداه مسئول امور بانوان بود. بروید مباحث و سابقه ایشان در سطح کشوری را مرور کنید. ایشان در امور زنان کارشناس است لذا مسئولیت ایشان متنساب با تخصص اکتسابی ایشان بوده است. ضمنا کجای دنیا معاونت امور بانوان را در مدیریت کلان شهری دخیل می کنند؟
    به روزم با "کُلّکُم راع و کُلّکُم مَسئولٌ عَن رَعیَته"
    "آزادی بیان، حقوق مخالفین و رفتارشناسی غیراصولگرایانه"
    منتقدین حاکمند یا متملقین؟
    لطفا بخوانید و حتما به سوالات پاسخ دهید.
    http://www.11-22.blogfa.com/
  • سجاد علی پور
  • سلام
    به روز هستم با
    اتحاد مهم ترین اصل ها و پایبندی به اصول از همیشه مهمتر
    اگر زحمت نیست بخوانید و نظر بگذارید
    paydari24.mihanblog.com
    "دست های پشت پرده و ناگفته هایی درخصوص مجتمع های تجاری شیراز"
    http://ghasemi57.blogfa.com/
    تامل تالم آور
    http://nedaye-andisheh.blogfa.com
    چرا با رشد بی رویه مجتمع های تجاری مخالفیم؟
    http://www.11-22.blogfa.com/
    حتما برای اثرگزاری و روشن تر شدن بحث نظردهید تا بقیه نیز از نظرات شما استفاده کنند
    حقیر هم حتما استفاده خواهم کرد.
    سلام
    ای کاش تکی به خط نمیزدیم...
    "سلام" میتونست گام خوبی باشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی