نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

شهر هزار فامیل

دوشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۲۹ ب.ظ

 

شهر هزار فامیل 



 تقسیماتی که خارجی ها از مردم می‌کنند، اغلب خلاف واقع و دروغ است. عدّه‌ای «راست»، عدّه‌ای «چپ»، عدّه‌ای «سنتی»، عدّه‌ای «مدرن»... اینها همه‌اش حرفهای بی‌ربط و مزخرفی است که خارجیها القا می‌کنند. البته یک عدّه آدمهای ساده هم در داخل، بدشان نمی‌آید که بگویند ما جزو فلان دسته هستیم! خیال می‌کنند که این یک افتخار است. نه آقا! جزو ملت ایران باشید. جزو توده‌ی انقلابی مردم باشید. جزو این جماعت و ملت دین‌باور باشید. اسمهای چپ و راست و قدیم و جدید و امثال اینها، افسانه است. اینها واقعیت ندارد. به دلیل این‌که هیچ کدام از این گروههایی هم که آنها ذکر می‌کنند، هیچ تفکّر مدوّنی ارائه نکرده‌اند. دسته بندی گروهها با ارائه تفکّرِ مدوّن امکان‌پذیر می‌شود. در شرایط فعلی، گروههای موجود چه تفکّر مدوّنی دارند که ادّعا شود این با آن، این تفاوت را دارد! که این مدرن است، این نمی‌دانم چپ است، این راست است! اینها حرفهای بی‌معنی است. حرفهای بی‌ربطی است که خارجیها و تبلیغات بیگانه، عنوان می‌کنند.

                                                                        بیانات در دیدار پرسنل و فرماندهان ارتش 28/1/75


  • بنده خدا

نظرات  (۲۱)

like
سلام

با توجه به احساس قرابت فکری که با شما دارم، می توانم نامزدهای پیشنهادی تان را بدانم؟
بررسی عملکرد مهندس سید حسین ذوالانوار طی چهار سال گذشته در مجلس شورای اسلامی
http://jam-fars.blogfa.com
حمایت احمدرضا دستغیب (سیدعلی اصغر) از میرحسین موسوی +سند
سلام این حقیقت داره که جنیش عدالت خواه حامیان خانم اردبیلی هستند؟
پاسخ:
شما باور میکنید ؟
خدا آقا رو حفظ کنه برا ما
  • یک دوست کارمند
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    محضر مقدس مقام معظم رهبری دامت برکاته
    با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
    آنان که فریاد زدند یا الثارات الحسین(ع)،آنان که با خون خود بر دیواره های سنگی کوچه پس کوچه های قهر و آشتی شهرشان نوشتند لبیک یا خمینی(ره)، آنان که با پای پیاده ، با قلبی مملو از حس دلتنگی منتظر دیدار یار شدند و زیر لب زمزمه گویان لحظه شماری کردند تا بشنوند آنچه را که باید بشنوند از مقتدایشان سید علی خامنه ای ، حسشان،آرزوهایشان و آمال و امیالشان برقراری حکومتی بود اسلامی مبتنی بر گفتمانی به زلالی آب گوار در چشمه ساری در دل کوهساران. آقایمان، شنیدیم ، نوشتیم ، به ذهن سپردیم در سربرگ نامه هایمان از بیانات شما با فونت های کوچک و بزرگ چاپ کردیم ، در مناظره هایمان هرجا حریف نزدیک بود پشتمان را خاک کند ، رهنمودهایت را بکار بردیم و حریف ضربه فنی شد.
  • یک دوست کارمند
  • . اما سید بزرگوار این روزها چه بسیارهستند آنانی که در تب و تاب انتخابات مجلس شورای اسلامی در گردونه روزگار می چرخند و می چرخانند ، در پشت نقاب رنگارنگ حزب و حزب گرایی با صدایی رسا اما قلبی تهی رهنمودهایت را در کوی و برزن فریاد می زنند ،راستی یادمان رفت بگوییم عکسهای حماسی خود را که زمانی در آلبوم های خانه خاک می خورد در کوچه پس کوچه های شهرمان از فرش تا عرش می زنند،جمله از شما می نویسند و دیگر هیچ.... جالب آن لحظه ای است که رقیب در مقام یک مدافع حقوق بشر در جمع طرفدارانش به دنبال آزادی حقوق شهروندی ، مدنی و زنانی است که به ذم وی و همکیشانش نطقشان در جامعه اسلامی کورشده است!
  • یک دوست کارمند
  • نمی دانیم که چرا کسی یادی از بیداری اسلامی نمی کند؟ نکند خدایی نکرده بیداری اسلامی به ورطه فراموشی سپرده شده است؟ درمیان شعارهای رنگارنگ کاندیداها جای پرداختن به بیداری اسلامی که امروز به مدد دقت نظر جنابعالی یکی از اصول گفتمان امام،انقلاب و رهبری است خالیست؟ فقدان پرداختن به بیداری اسلامی در شعائر کاندیداها این نکته را القاء میدارد که از نظر برخی بیداری اسلامی تنها یک شعار است که برگردان بهار عربی و انقلابی در مصر،لیبی و... است! این سئوال مطرح می باشد که عدم پرداختن به بیداری اسلامی توسط کاندیداهای مجلس که نماینده یک ملت هستند را باید امری سهوی دانست که در نتیجه شلوغی و مشغله این عزیزان است و یا امری سهوی عمدی است که در نتیجه عدم دریافت اصل موضوع بیداری اسلامی که توسط جنابعالی مطرح شده است ؟
  • یک دوست کارمند
  • و یا آنکه شاید در مجلسی که به گفته رهبرکبیر انقلاب امام خمینی(ره) باید در راس امور باشد نظریه پردازی و صاحب اندیشه بودن و حتی ترویج بیداری اسلامی به عنوان یک اصل در گفتمان امام انقلاب و رهبری احتیاج و امر ضرور نمی باشد. مگر نه آنکه امروزه یکی از نقدهای دلسوزان در مجلس کم کاری های صورت گرفته در مباحث بین المللی و ترویج گفتمان نظام اسلامی در سراسر جهان توسط دولت مهرورز و ولایتمدار دکتر احمدنژاد می باشد، پس چگونه است که کاندیداهای امروز مجلس و نمایندگان فردا در تبلیغاتشان پرداختن به این اصل را فراموش کرده اند ؟
  • یک دوست کارمند
  • دلتنگی و دل نگرانی قشری از جوانان این مرزوبوم و درس عبرت هایی که پس از فتنه1388 گرفتیم تلنگری بود بر جامعه اسلامی ایران که باعث گردید این دلنوشته در پی بررسی و دقت نظر در شعائر و تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی است توسط تعدادی از جوانان این مرزوبوم فارغ از هرگونه وابستگی به شخص ،افراد و یا حزب و گروهی به نگارش و تحریر در آید. لذا از محضر ولی امر مسلمین استدعا داریم در صورت صلاحدید و آنکه مصلحت این و مرزوبوم که در سایه توجهات امام زمان(عج) و هدایت و رهنمودهای رهبری می باشد اقتضا نماید به امر و موضوع بیداری اسلامی در این روزها در تبلیغات کاندیداهای مجلس اسلامی دقت نظر بیشتری گردد، تا انشااله شاهد مجلسی بیدار در جامعه ای بیدار و اسلامی باشیم. شایان ذکر است نگارنندگان این نامه در راستای ترویج اخلاق مداری در این ایام با مشورت گرفتن از بزرگان و اهل فن و مسئولین پیشنهاد نام گذاری ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی را دادند که جهت استحضار به حضورتان ارسال گردید. سلامت وتوفیق روزافزون شما را در درگاه احدیت خواستاریم.
    نامردها یا نامزدها؟!
    http://www.iga.parsiblog.com/
    کلامی با برادر عزیز ابراهیم کرامتفر و حامیان ایشان
    http://nedaye-andisheh.blogfa.com
    تو هم مزخرفات کدیورو نشر بده فقط!
    شگفتی بزرگ و البته قابل پیش بینی!
    (درس هایی که باید از انتخابات در شیراز آموخت)
    http://jam-fars.blogfa.com
    به روز هستم با:
    تحقق امت واحده اسلامی با سیلی سخت تر مردم ایران
    سربزنید ونظر دهید
    http://www.iga.parsiblog.com/
    بررسی حقوقی،‌ سیاسی "هیات نظارت بر قانون اساسی"
    http://hoghooghasasi.blogfa.com/
    بررسی حقوقی،‌ سیاسی "هیات نظارت بر قانون اساسی"
    http://hoghooghasasi.blogfa.com/
    به روز هستم با:
    تحلیلی بر نتایج انتخابات مجلس نهم
    "عبور مردم از خاندان سالاری، لیست ها و صالحان بی کفایت"
    حتما سربزنید و حتما نظر دهید.
    http://www.iga.parsiblog.com/
    یازهرا(س)
    سوال از رئیس جمهور، اجرای اصل88 و توسعه ی حقوق اساسی
    http://www.11-22.blogfa.com/post-197.aspx
    http://hoghooghasasi.blogfa.com/
  • کوله به دوش
  • سید حسن نصرالله: باید خودمان را آماده کنیم که در روز قیامت پاسخ بدهیم برای قدس چه کرده‌ایم؟!
    **********
    تا قدس با ما همراه باشید
    گزارش‌هایی خواندنی از پشت صحنه کاروان جهانی الی بیت‌المقدس + جشنوراه وبلاگی مرتبط با کاروان را در www.alquds.ir بخوانید!
    به بهانه حرکت بزرگ و جهانی کاروان «الی بیت المقدس» از سه قاره بزرگ
    جهان به سمت نزدیک ترین نقطه به بیت المقدس جشنواره وبلاگی «قدس، شهر خدا» برگزار میشود : http://alquds.ir/mouj/
    هرچند که نمیتوان با این کاروان به سمت قدس همراه شد اما میتوان در جبهه مجازی در این امر خطیر یاریگر بود
    نصرت کنید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی