نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

کمکهای مردمی غیر دولتی به مردم سومالی

شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۰، ۱۰:۰۸ ب.ظ

شبهای قدر امسال خدا را شکر هم به مراسم ها رسیدیم هم به جمع اوری کمک به مردم سومالی

این حرکت غیر دولتی به همت بچه انقلابی های مشهد و قم و تهران و شیراز انجام شد و کمک قابل توجهی برای اولین بار توسط یک سازمان مردم نهاد در ایران جمع آوری شد .

در ابتدا قرار بود کمکها توسط یک کشتی به سومالی اعزام شود اما بعدا با توجه به بعد مسافت قرار شد یک کاروان هوایی به سومالی اعزام شود .

در روزهای اخیر دوستان در تدارک خرید کالاهای ضروری مردم سومالی بودند  قرار است برخی دوستان به سومالی اعزام شوند تا این کمک ها رابدست مردم قحطی زده برسانند .

تصویر زیر فیش مبلغ واریزی کمکهای مردم شیراز است که در دوشب ۲۱ و ۲۳ رمضان  توسط ۴ پایگاه جمع اوری شده است . این پایگاهها در چهار هیئت پر جمعیت و در کنار صندوقهای کمک انها  شامل کانون رهپویان وصال - مسجد دانشگاه - حسینیه ثارالله و شاهچراغ مستقر بود .

در این عمل انسان دوستانه دوستان عزیزم  - ع پورمعظم  - ح باقری - پ خسروی - ص پوریزدانپرست  و م محمدی نیز دخیل بودند که بدینوسیله مراتب تشکر و آرزوی موفقیت را دارم .


مطلب زیر از دوست عزیزم پیمان خسروی است ، بسیار خوشحالم که وارد گود وبلاگنویسی شدی اخوی

عدالتخواهان کم گذاشتم حلال کنید

همچنین مصاحبه با اقای وحید جلیلی را  بخوانید :

 دانشجویان تنهایی به خط مبارزه با مفاسد نزنند

 


اصلاحیه : لازم بذکر است بنا بر تذکر یکی از دوستان انجمن اسلامی دانشگاه شیراز در مطلبی که پیشتر نگاشته بودم با نام راست شناسی ۲ توضیح در مورد برنامه ولایت فقیه که در دانشگاه شیراز بر قرار بود به شرح زیر تصحیح میشود .

این برنامه برنامه ای مستقل و بدون دستور شخص یا جناح خاصی طرح ریزی و برگزار شد متن تصحیح شده  باین صورت ارائه میشود .

همچنین جلسه دانشجویی که با نام ولایت فقیه و سخنرانی آقای حائری در دانشگاه شیراز برقرار است عملاْ به صحنه تجمع و گردهمایی نیروهای راست سنتی استان بدل می شود .

امید که سو برداشت این جانب مورد عفو دوستان قرار گیرد .

  • بنده خدا

نظرات  (۲)

سلام
عدالت خواهان کم گذاشتم حلالم کنید
دیگه به روزم
آجرکم الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی