نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

کفن یا لباس زیر مسئله این است .

يكشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۰، ۱۰:۵۹ ق.ظ

خوشحالم که در این میانه دعواهای سیاسی حق گفتم و درست و دقیق گفتم و امروز پیش بینی هایم درست از آب در آمد و خوشحالم که درسهایی که حزب الهی های شیراز باید طی سالیان متمادی می گرفتنددر این چند ماهه بصورت فشرده و مفید و ملموس تجربه و فراگرفته شد .

تظاهر جناح راست به شعارها و لباس انقلابی برای پیشبرد اهداف سهم جویانه و جناحی خود مهمترین درسی بود که حزب اللهی های شیراز از قصه اخیر گرفتند .

اینکه راستها نه تنها دلسوز نیستند پایش برسد برای منافع خود سکوت می کنند و انقلاب را فراموش میکنند پایبش برسد هم همان کارهایی که دیگران کردند و اینها متهمشان کردند به هزار چیز دیگر می کنند و آب هم از آب تکان نمی خورد .

و هم اینکه استاندار جدید در تقسیم غنائم سهم انها را محفوظ بدارد فتیله انقلابی بازی های خود را پایین کشیده و پای میز مذاکره میروند چه برسد به الان که استان در بست در اختیار ایشان است .

هنوز حافظه بچه مذهبی های استان بهانه گیری های بی اساس از فرماندار سابق حسین قاسمی به بهانه راه اندازی جشن هنر در شیراز را به یاد دارد در صورتی که این جشنها قراربود در مرودشت برگزار شود و ربطی به قاسمی فرماندار شیراز نداشت.

و در حالی که قرار بود جشن های نوروزی در مرودشت برگزار شود برخی بهانه جویان جناحی و پیاده نظام احزاب در دانشگاه بر قاسمی خرده گرفتند که چرا می خواهی جشن هنر در شیراز برگزار کنی در صورتی که قاسمی با نامه نگاری به علما به همه اطمینان داده بود تا وقتی من سر کار هستم در شیراز چنین جشنی برگزار نخواهد شد .

اما روحیه بهانه جویانه هیچ توجیه و استدلالی نمی پذیرد باید بهانه بگیرد گیر داده شد به قاسمی که تو میخواهی جشن هنر برگزار کنی و ما هم نخواهیم گذاشت و تهدید کردند به کفن پوشی و قاسمی هم گفت آنها که شما می پوشید کفن نیست لباس زیر زنانه است .

و امروز چه عیان است فرم لباس زیری که بنام کفن قالب شده بود و سلام بر قاسمی که چهره برزخی آن کفن ها را دید و گفت .

بگذریم خواستم به ان برادران بگویم که آقایان کفن پوش انقلابی ضد جشن هنر کجاست روحیه انقلابیتان و کجاست فداکاریتان برای دفاع از فرهنگ غنیتان ؟؟؟

هنوز ۶ ماه از آن حادثه نگذشته صحنه روز گار انچنان چرخید که ابزاری بودن تأسی به شعارهای انقلابی این جماعت هویدا شد چرا که اتفاقات مشابهی چون ۶ ماه پیش رخ داد و تفاوت عملکرد فاحش آقایان یقه جر دهند در ان حادثه و سکوت و بی تحرکی امروز شان در برابر یک حادثه مشابه چیزی جز نیتی متفاوت در این دو نوع عملکرد ندارد .

با خبر شدیم که تعدادی از خواننده های از جنس همان خواننده های ۶ ماه پیش از اداره ارشاد استان مجوز فعالیت و اجرای کنسرت گرفته اند و گروه پاپ عصار ، کامکارها ، سمین غانم و....

و کجایند کفن پوشان تا امروز به دفاع از فرهنگ غنی اشان بروند ؟کجایند انان که میگفتند شهر مقدس شیراز جای موسیقی نیست ؟ دبیر جامعه روحانیت و تشکل های دانشجویی کجا هستند ؟

بزرگترین درسی که از این تفاوت عملکرد اقایان باید گرفت همانا اینکه برخی ها می توانند شعار انقلاب بدهند ولی در عمل منافع دیگری را دنبال کنند .

من هراسی ندارم از اینکه به حمایت از کسی متهم شوم اما بازهم می گویم تمام این دادها و اعتراضات بظاهر انقلابی از طرف کسانی سازمان دهی شده بود که با شبکه مافیایی باغ شهرهای فارس مرتبط بودند همانها که جلسات شبانه می گرفتند تا هر طور شده قاسمی را کله پا کنند و در آن جلسات از برخی مسئولین تشکل های دانشجویی تا اقا زادگان مجرم زمین خوار حضور داشتند و چون چیزی پیدا نمیشد تا مستمسک و بهانه پیراهن عثمان کردن قرار دهند قرار گذاشتند تا باهنر را تحریک کنند تا بر علیه موضع انقلابی قاسمی شکایت کنند . می دانید چرا چون قاسمی تنها مسئولی در استان فارس بود که شروع کرد به شخم زدن مفسدین اقتصادی و یک پنجم زمین های غصبی توسط اقایان را پس گرفت وشمشیر را تا گردن آقا زادگان استان برد و خوب طبیعی بود که انها هم بیکار نمی نشستند. باسم هتک حرمت فلان چهره سعی در تخریب قاسمی کردند و در آخر هم زورشان چربید و قاسمی را بیرون کردند اما فکرشان نچربید از قاسمی خاطره ای خوش ماند و حاصل انها پستهای استان اما با بی آبرویی کامل شد .

دراین میان انصاف نیست برخی دیگر چون یکی از وبلاگهای منصف که بنا بر تحلیل خود هم در آن زمان هم امروز و هم در این شرایط با روحیه انقلابی خواستار تعطیلی این کنسرتها شد را جزوی از این جریانات سیاسی دانست . وبلاگ حزب الله خواهران شیراز  حزب الله شیراز


همچنین بخوانید : با برگزاری جشن مانکنها شهرداری هم به مدعیان سومین حرم اهل بیت پیوست
  • بنده خدا

نظرات  (۴۹)

  • این کفن پوشان
  • گذشت زمان نشان داد حق باقاسمی بوده است.هرچند همان وقت هم حرف قاسمی راتقطیع کردند چون قاسمی به روح الله نجابت چند مرتبه گفت که قرارنیست برنامه ضد دین برگزارشودو...ولی نجابت نعر میزد که کفن میپوشیم ونمیگذاریم اسلام راذبح کنید.
    قاسمی هم بنده خدا گفت شما عرضه کفن پوشیدن ندارید اگر داشتید باید وقتی که شرکت شجاع وعلیرضا یا بهتر بگویم حائری وحومه وفلاحت جان ردم راگرفتند برای دفاع ازاسلام کفن میپوشیدید پس چیزی که میگویید کفن نیست لباس زیر زنانه هست .
    حرفش کاملا درست بود .راستی حاج صالح خط شکن یکسری به کانون فتح بزن وجشن مانکن های شهردار راست گرا رابخوان.
    این کفن پوشان.چراروحانیت سکوت کرده است؟روحانیت پناهگاه مردم وچشم بیدارباید باشد نباید بعضی وقتها خودش را بخواب بزنه
  • ازغریب به حبیب
  • یک سوال دارم ازاقا صالح ، چرا روزیطلب ،مشفقیان ،تقا ، اردکانی و.....تاکنون علیه مشایی وحتی جریان انحرافی موضع گیری نکرد ه اند؟یادت می اد چی بسر کدیور وجعفری وقاسمی اوردند که چرا ساکتید؟لطفا جواب بدید
    پاسخ:
    نمی دونم والا چی بگم از خودشون بپرسید؟ اگر ما و شما هم وسط میدون میبودیم باید از کسانیکه نام بردید مطالبه میکردیم که چرا موضع نگرفتید .
    اگر قاسمی هم دارای صاحب وحامی در قدرت بود اورا تار و مار نمیکردند.
    افسوس از بی کسی
    پاسخ:
    وارد منطقه ممنوعه شدن همینه اخوی
    علیرضامسعودی مشهور به زمین خوار درتاریخ شانزدهم مرداد با حاج تقا در استانداری جلسه داشته است.گویا بعد باتفاق خدمت استاندار رسید ه اند.2/اقای عبدالله نبی زاده ازدوستان نزدیک طاهری مشاور اقای ایمانی میباشد.3/محمد جعفری فرماندار سابق لامرد که درزمان احمدزاده عزل شده بود ودرمصاحبه باتهران امروز علت را جریان انحرافی واقای م یعنی مشایی اعلام کرده بود،وبگفته بود بخاطر انتخابات مرا م برداشته بزودی معاون پشتیبانی استاندار یامدیر کل سیاسی وانتخابات میشود.یعنی بنظرشما طراحی انتخابات راجریان انحرافی بایشان سپرده است.
    باسلام
    متن جالبی بود
    موفق باشید
    از سیمین غانم تا آنتالیای اسلامی
    http://nedaye-andisheh.blogfa.com/
    لطفا نظر بدهید
    البته گویا مراسمی که قاسمی دنبالش بود به دستور آقا جلوش گرفته شد
    پاسخ:
    احتمالا متن رو درست نخوندید اونی که جلوش گرفته شد جشنهای نوروزی در تخت جمشید بود نه شیراز و قاسمی فقط فرماندار شیراز بود این مسئله بهاستاندار مربوط می شد نه فرماندار شیراز
    راستی ها فکر میکنند که الان برده اند، الان کلی خوشحال اند که استان افتاده دستشون ولی به نظر من اونها بدجوری باختن! بلایی که احمد زاده نتونست سر اونها بیاره این صادق عابدین سرشون اورد! مگه احمدی نژاد چی میخواست بگه؟ میخاست بگه راست فقط به فکر منافعشه، احمد زاده نتونست این حرف رو جا بندازه ولی عابدین تونست. الان در هر جمعی که میشینی همه میگن دعوا با احمد زاده به خاطر صندلیشون بود و الان که عابدین بهشون پست داده همه ساکت شدن.البته این رو هم بگم خیانتی که احمد زادهبهگفتمان عدالت کرد هیچ کس دیگری در این استان نکرد!
    حاج صالح خط شکن
    برو بینمااا همش شعاره
    سلام
    حق گفتن تمام حرف است.
    "اونی که جلوش گرفته شد جشنهای نوروزی در تخت جمشید بود نه شیراز و قاسمی فقط فرماندار شیراز بود این مسئله به استاندار مربوط می شد نه فرماندار شیراز"!! شوخی فرموده اید یا جدی گفته اید؟ واقعاَ بی خودی یقه قاسمی را گرفتند؟ به او ربطی نداشت؟ پس چرا اینقدر دفاع می کرد؟ چرا اگر مخالف این جشن بود با صدای بلند و در رسانه ها نگفت؟ در گوش شما گفت مخالف است؟ ما که چیزی نشنیدیم برادر!
    "...بازهم می گویم تمام این دادها و اعتراضات بظاهر انقلابی از طرف کسانی سازمان دهی شده بود که با شبکه مافیایی باغ شهرهای فارس مرتبط بودند همانها که جلسات شبانه می گرفتند تا هر طور شده قاسمی را کله پا کنند و در آن جلسات از برخی مسئولین تشکل های دانشجویی تا اقا زادگان مجرم زمین خوار حضور داشتند..."
    واقعاَ سر این حرفت هستی؟ نمی خواهی بیشتر فکر کنی؟ گردن می گیری؟
    البته با این حرفت که برخی ها قبیله ای عمل می کنند به شدت موافقم
    دوست نداشتی منتشر نکن برای خودت نوشتم!
    پاسخ:
    مگر هر حرفی رابایدبلند داد زد چرا خیلی از اقایان سیاسی استان در برابر مشایی موضعی نگرفتند آنها با مشایی اند ؟
    کسانی که اصولگرایان استان نظیر اعضای شاخص موتلفه اسلامی و جامعه اسلامی مهندسین را به سکوت در در ایام فتنه و در برابر فتنه گران یا سکوت در برابر جریان انحرافی و مشایی متهم میکنند یا به فراموشی تاریخی دچار شده اند یا حیا و تقوا را در عرصه سیاست قی کرده اند!!از سال 88 تا کنون بارها و بارها در جلسات رسمی و غیر رسمی به صورت علنی و شفاف علیه فتنه گران بعد از انتخابات و جریان انحرافی موضع گیری شده است اگر این آقایان با آل مشایی سر و سری داشتند اینقدر از طرف احمدزاده که مهره مستقیم او بود تحت فشار و طرد قرار نمی گرفتند البته به وضوح مشخص است که این مسایل از سوی کسانی مطرح میشود که در ساحت سیاست در عالم کما به سر میرند و نه مشروعیت دارند و نه مقبولیت و حیان آنها در همین افترا و اتهام زنی های بی اساس و بیتقوایی سیاسیست
    به عمل کار براید نه به حرف
    وقتی که اقایان وخانمهای به اصطلاح حزب اللهی فقط حرف میزنند وحتی حاظر نیستند حرفهای خود را به برنامه صرفا جهت اطلاع بفرستند جهت اعتراض نباید توقع داشت
    که وض دین وحجاب تومملکت بهتر از این باشه
  • محمد مهدی خسروی
  • سلام.
    مطلب خوبی بود.
    این که آقایان سکوت کرده اند و از کفن و کفن پوش هم خبری نیست به این دلیل است که در حال تقسیم غنائم هستند.
    وقتشان پر است.
    لطفا مزاحم نشوید!
    چندمطلب قابل تامل:
    1-فرض کنید یکی از رفقای تهرانی استاندارفعلی شمارو بعنوان مشاور ارشد اعلام میکرد.قطعا شماهمون دارودسته "اصحاب سفره"ازجمله "منصوری"که خانودتاچپ مسجدقبائی وضد امام خامنه ای هستندرو معرفی میکردی؟پس معلومه که تومملکت ما تفکرحزب اللهی مرده است؟واین باندها ورفاقتهاهستندکه حاکم هستندوبه هیچکس هم پاسخگونیستند
    2-فرق برگزاری احیاء جشن2500ساله با کنسرت خانم غانم اینه که
    اولا"اون توسط دولت برگزار میشدکه براساس گفته های آیت الله یزدی بدستورمستقیم رهبری تعطیل شد
    دوما"مجوزبرنامه خانم توسط قاسمی پیگیری و مربوط به چندماه پیشه وربطی هم به این استاندارفلک زده نداره
    سوما"توجیه کار انحرافیون دلیل برحقانیت نیست
    چهارما"سلام ماروبه شهبازی برسون!ای عدالتخواه!!!!
    ازغریب به حبیب نوشته که"چرا روزیطلب ،مشفقیان ،تقا ، اردکانی و.....تاکنون علیه مشایی وحتی جریان انحرافی موضع گیری نکرد ه اند؟یادت می اد چی بسر کدیور وجعفری وقاسمی اوردند
    یه سئوال:خداوکیلی ازاین اسامی کدومشون کجا،کی،چگونه درمورد اون لمپن واصحاب سفره اش حرف زدند؟لطفا آدرس بدید واگرهم بخواید سکوت کنید وتاییدکنیددرپیشگاه الهی مسئولید.من با اکثراین آقایان صحبت کردم و همه متفق القول گفتندمااستانداررا (که جزوانحرافیون بود)آدم بحساب نمی آوردیم چه برسد به فرماندار و اصحاب سفره اش که نوچه اون بودن.واین فرمانداربودکه باگرفتن پاچه همه میخواست چیزی بدست بیاره.خدائیش تمام ناراحتی قاسمی وامثال شمادرددین نیست!درد خود حقیربینی است!وبادرگیرشدن با بزرگان قصد کسب شهرت دارید!!!اگردین دارید ازاین چهارنفری که اسمشوآوردیدیک موردفقط یکمورد تخلف مالی بیارید.اگرچه بزرگانتون بااجیرکردن آدم توی ادارات هرچی تلاش کردندتیرشون به سنگ خورد
  • محمود متعلی
  • جناب روشن ضمیر در گفته های کفن پوشان آمده بود شهر مقدس ما جای موسیقی نیست کسی حرف از دولتی و غیر دولتی بودن نمی زد .
    در مورد مجوز برنامه سیمین غانم اگر حرف شما در مورد پیگیری قاسمی درست باشد که نیست خوب چرا باز هم کفن نمی پوشید تا از فرهنگ غنی اتان دفاع کنید ؟
    آقامحمود!
    باید اهم و فی الاهم کرد!نباید برای هرناملایمتی سریع کفن پوش شد!چون اونموقع ارزشش ازدست میره!منهم باشماموافقم که باید از راههای مختلف ازجمله ارتباط با مسئولین ذیربط جلوی این زشتیهاروگرفت!
    اما اینکه جریانی مث جریان عدالتخواه نخودهرآشی شده واظهارنظرکنند فریادوا اسلاما و وااحمدی نژادها سربدهند و درست سربزنگاه که پرده ها میفتد و یاروبخاطر حکم حکومتی 11روزتوخونش میشینه و به رهبری توهین میکنه یه دفعه روزه سکوت میگیرن مخالفم!
    عزیز! کارهای اینا فقط سیاسی کاریه و کاری نه به دین کاری دارن نه به سیاست!
    پاسخ:
    احمدی نژاد یک اشتباه بسیار بزرگ کرد ولی اگر بخواهیم مثل شما افراطی باشیم باید سریع او را حذف کرد . ولی نظر رهبری این نیست
    جناب روشن ضمیر
    سلام
    اولا ورود شما را به عرصه انتقادات و پیشنهادات استان تبریک عرض میکنم همینکه جسارت این رو داشتید که با نام روشن ضمیر ولی ضمیری تاریک نطراتتون رو بدید جای شکر داره حداقل از سینه چاکان و کفن پوشان بی ثبات یک قدم جلوتر هستید
    دوما اگر قبول دارید که جعفری و کدیور و ...از اطرافیان قاسمی بودند پس باید مخالفتهای علنی وبلاگ 11-22 و خامنیسم رو با تصاویر مرتبطش در برابر برنامه های سیمین غانم خونده باشید البته اگر خونده بودید این حرف رو نمیزدید.
    سوما خدا را شاهد میگیرم که در ستاد تسهیلات نوروزی 90 که قاسمی به عنوان فرماندار شیراز مسئول انجامش بود بارها احمدزاده کنار خودم با قاسمی تماس میگرفت و میگفت برنامه های موسیقی هم داشته باشید و قاسمی مخالفت میکرد و میگفت نظر ایت الله ایمانی به عنوان نماینده اقا چیز دیگه ای است و احمدزاده هم که بی چاک دهن بود چندتا بدوبیراه بعداز قطع تماس نصیب قاسمی میکرد که حرفش رو زمین انداخته بود.
    چهارما همه شما خوب میدونید قاسمی برای بقا, پستش هیچ کاری نکرد و تا روز اخر حرفش رو زد و حتی صبح روزی که نمیدونست قرار هست عزل بشه در یک کنفرانس خبری همه برنامه هاش رو و مواضعش رو اعلام کرد حتی بر علیه جریان انحرافی که احمدزاده حسابی کفری شده بود.
    من پشیمان هستم چرا که خودم از کسایی بودم که هزاران دروغ رو بر علیه قاسمی مکتوب نوشتم و به جاهای مختلفی ارسال کردم و امان از اینکه تمام عقده ام این بود که قاسمی به من باج و سهم نداد ولی امروز میبینم...همه شما هم مثل من بودید و فقط چون سهمتون رو ندادن ناراحت بودید وگرنه دغدغه اسلام کجا و ...
    اینه روزی که گرفتی به دست خود شکن ان روز مشو خودپسند.
    از این خاندان جلیل القدر شیرازی

    به روز در خدمتیم
    آقایاخانم مطلع،محمود،نویسنده محترم!(همه تون یکی هستید)
    سلام علیک
    اولا نصیحت به خودم وشما که رعایت ادب و انصاف را داشته باشیم وباالقاب زشت همدیگررا خطاب نکنیم.
    ثانیا قاسمی از چندوقت پیش خبرداشت که رفتنیه!و این حرکات نمایبشی اش که ازطریق حامد طالبی در20:30پخش میشدهمه باحساب و کتاب بوداگردر ذهنت شبهه ای وجود دارد کافیه یه ارتباط با بچه های صداوسیمابزنی البته دلایل زیاد دیگه ای دراین موردهست بماندتاموقعشً!
    ثالثامن یه سئوال کاملا طلبگی و بیطرفانه دارم و اونهم اینه که وقتی آقا میفرماینداگرحتی کسی خلافش محرزباشد بخاطر حفظ حرمت خانواده اش نباید آنراعلنی کردوبوق کرد!آیاحرکات وسخنان تبلیغاتی وبردن اسامی افرادقبل از قطعی شدن حکمشان بامنویات رهبری درتضاد نیست و آیا ماکه خودراولائی میدانیم در برابرلین تعارض چه کرده ایم.چراصادقانه اعتراف نمیکنیم که بعلت بی تجربگی ،خام شعارهای افرادی که سابقه نامعلوم وبعضا مشکل دار دارندشدیم وچرا جرات نداریم که بگوئیم اشتباه کرده ایم.بنظرمیرسید با آرمانهای مابازی کردندوخودمان نفهمیدیم و بعلت خودخواهی و غرور حاضرنیستیم راه درستی را که رفته ایم را با حذف همنشینان نا اهل ادامه دهیم
    رابعااگه واقعاحقیقت طلبی بعنوان یک موردآزمایش حق طلبیتان! میزان قراردادهای منعقده درزمان قاسمی با علیرضا مسعودی!رابپرس اگه به نتیجه من رسیدی آزاده باش و مردانه اعلام کن!
    درآینده بازهم بهت کد میدم که اونهایی که رفتن تومنطقه ممنوعه خودشون چه ممنوعه هایی داشتن!!!
    خامسا چرا در موردسرپرست فرماندارشیراز و انحرافاتش رگ غیرتتون نمیجنبه؟!!!
  • محمود متعلی
  • لطفا با الفاظ نا مناسب با هم صحبت نکنید .
    هدف اول واخر ما اخلاق است رفقا .
    دوست عزیز جناب روشن ضمیر بنده حرفهای بی سند و مدرک شما در مورد حرکات نمایشی فرماندار در 20:30 راقبول ندارم .
    در مورد علنی کردن اسامی مفسدین خوب است سری به عملکرد امیر المومنین در قبال یکی از فرماندارانشان بخوانید که با وی چه کردند و حتی ابروی خانواده اشان را هم مد نظر نگرفتند .
    چرا چون والی بود استاندار و حاکم بود . بلی مفسدین عادی را می شود چنین کرد اما وقتی ان مفسد از حکومت بود نمی شود مراعاتش را کرد این بحث خیلی پیچیده است فقط همین که سایتی وجود دارد بنام قسط که میتوانید در جستجوی گوگل پیدایش کنید این سایت رسمی اعلام اسامی مفسدین است که طبق یک قانون مصوب مجلس راه افتاده و در واقع عدالتخواهان پیگیراین بند از قانون بودند و جایی از اشکال ندارد چرا که پیگیری روش حکومتی امیر المومنین ویک بند قانونی یک افتخار است برادر.

    اما رهبر انقلاب برای مقطع کنونی صلاح دیده اند برای حفظ ابروی نظام صلاح دیده اند دیگر اینطور عمل نشود حالا اتفاقا باید از نمایندگان مجلس مطالبه کرد که این بند از قانونی تغییر کند .
    بنظرم همه این حرفها فقط برای دفاع از کسانی است که از مطالبه بی واهمه عدالتخواهان از مافیای فساد فارسضررکرده اند و یک نوع ماست مالی است چرا یکبار شما و دوستانتان نمی گویید خوب واقعا اگر آقایان مذکور مفسدند باایشان برخورد شود و بخواهید که قوه قضاییه حقیقت را روشن کند .
  • پوریزدانپرست
  • سئوال نماینده جنبش عدالتخواه از رهبری :
    در مباحث دینی اصل بر گذشت از گناهان مردم و عدم ذره بین گذاشتن بر اعمال افراد و حفظ ابروی آن ها است، هم چنین می دانیم در سیره معصومین و مباحث فقهی بر ضرورت برخورد علنی و تشهیر برخی جرم های بزرگ تاکید شده است. سوال ما چگونگی جمع سیره و فرمایشات حضرت امیر در مواردی مثل عهدنامه مالک اشتر و به ویژه نامه به حاکم اهواز در مورد برخورد علنی و معرفی کسانی که اتهام آن ها در زمینه مفاسد اقتصادی کلان اثبات شده است با نظر جنابعالی در مورد عدم اعلام نام مفسدین در دانشگاه شهید بهشتی و دیدار با مسئولین قوه قضائیه است
    رهبر انقلاب :
    یکى از دوستان اشاره کردند که امیرالمؤمنین در فرمان خود به مالک اشتر فرموده‌اند که آدمهاى سوءاستفاده‌جو را رسوا کنید؛ شما گفته‌اید که افشاء نکنید. امیرالمؤمنین (علیه‌السّلام) نفرمودند موردى را که اثبات نشده، افشاء کنید. هیچ وقت چنین چیزى در بیان امیرالمؤمنین نیست، و این قطعاً از اسلام نیست. ما چطور چیزى را که اثبات نشده، به صرف اتهام، افشاء کنیم؟ ممکن است اینقدر حجم اتهام زیاد و وسیع باشد که یک عده‌اى به چشم یک امر قطعى و واقعى به آن نگاه کنند، اما هیچ پشتوانه‌ى استدلالى نداشته باشد، جائى ثابت نشده باشد. ما هیچ حجتى نداریم که این را بگوئیم. حتّى من در همان جلسه‌ای که اشاره کردند، از این بالاتر را گفتم. من گفتم حتّى جرمى که ثابت شد، اصل نباید بر افشاى آن جرم باشد. بالاخره یک مجرمى است، یک غلطى کرده، مجازات هم میشود؛ خانواده‌ى او، فرزندان او، پدر و مادر او گناهى نکرده‌اند؛ ما چرا بیخود اینها را رسوا کنیم؟ مگر آنجائى که خود نفس افشاء کردن، یک مصلحت بزرگى داشته باشد. بله، یک جائى هست که نفس افشاگرى در یک مسئله‌ى ثابت‌شده، مصلحتى دارد؛ آنجا ایرادى ندارد. این، منطق ماست. هیچ چیزى هم نه از امیرالمؤمنین (علیه الصّلاة و السّلام) و نه از هیچیک از ائمه‌ى هدى (علیهم‌السّلام) برخلاف این وجود ندارد. ما واقعاً حق نداریم افراد را به صرف گمان، متهم کنیم، مشهور کنیم؛ واقعاً جایز نیست؛ نه در سایت، نه در روزنامه، نه در تریبونهاى گوناگون. حیثیت افراد را باید حفظ کرد.
    دوست عزیز جناب روشن ضمیر لطف کنید اگر مسعودی درزمان فرمانداری قاسمی قرداد مسکن مهر بسته روکنید.قراردادمسکن مهر متعلق به زمانی عزیزی بوده عزیز دل.
    نه فقط مسعودی ،کاظم رضایی درلپویی و تیم هاجری و فروزان و بچه های همراه عزیزی درسعدی و.. همه اسنادش در استانداری ومسکن وجود دارد.
  • پوریزدانپرست-قسمت اول
  • با عرض سلام خدمت برادر گرامی جناب روشن ضمیر
    در ابتدا بگویم که نام نویسندگان کامنتی که شما به بنده نسبت دادید متعلق به بنده نیست .
    در مورد بحث اعلام اسامی مفسدین ضمن تشکر از کامنت برادرگرامی آقای متعلی خدمتتان عرض کنم کجا عدالتخواهان دچار چنین اشتباهی شدند و نام مفسدی که اثبات نشده را افشا کردند ؟ و اصلا کجا حتی افراد اثبات شده را افشا کردند ؟
    با اینکه دوست عزیز جناب متعلی نیز اشاره کردند که اعلام اسامی مفسدین یک قانون مصوب مجلس بوده اما تا جایی که بیاد دارم عدالتخواهان تنها مطالبه ای که از مسئولین کردند پیگیری پرونده باغشهرها بود . هیچ بیانیه یا موضع رسمی مبنی بر توهین و مفسد خواندن کسی صادر نشده . اما از انجا که این ماجرا برای خیلی ها مضر است ترجیح دادند بجای جوابگویی وعمل به قول معروفی که میگوید : کسی که حسابش پاک است از محاسبه چه باک است شروع به سر وصدا و جار وجنجال کردند .
    وشما دوستان هم مطمئنم که فقط بر اساس شنیده ها چنین حرفی میزنید نه سند و مدرک و دانشته ها . کاش کمی تحقیق میکردید اخوی
    درمورد اشتباه بنده اصلا رد نمیکنم که ممکن است ما اشتباهاتی داشته باشیم که خوب کاش دیگری همین کار ما را میکرد و بدون غلط ما استعدادمان کم است و بهتر از این نتوانستیم عمل کنیم ولی کاش که یکی پیدا میشد یک هزارم کارهای ما را کرده بود و بدون غلط اینکه همه اش از دور اشکال بگیریم که چیزی درست نمی شود اخوی جان .
    درمورد جناب قاسمی هم بگویم که ایشان طبق همان بند قانونی وظیفه خود را عمل کرد و هر کس را که اعلام اسامی کرد قبلا جرمش اثبات شده بود کما اینکه خودشان ندامت نامه نوشتند و توبه کردند وبرخی به حبس محکوم شدند و برخی هم پرونده اشان به دادگستری رفت .
    تحلیل من این نیست که ما راهی را اشتباه رفته ایم . اگر هم یادتان باشد جناب قاسمی قبل از صحبت های رهبری بر کنار شد و حکم اعلام اسامی اش همان است که اقا ی متعلی فرمودند .
  • پوریزدانپرست-قسمت دوم
  • درمورد جناب قاسمی هم بگویم که ایشان طبق همان بند قانونی وظیفه خود را عمل کرد و هر کس را که اعلام اسامی کرد قبلا جرمش اثبات شده بود کما اینکه خودشان ندامت نامه نوشتند و توبه کردند وبرخی به حبس محکوم شدند و برخی هم پرونده اشان به دادگستری رفت .
    تحلیل من این نیست که ما راهی را اشتباه رفته ایم . اگر هم یادتان باشد جناب قاسمی قبل از صحبت های رهبری بر کنار شد و حکم اعلام اسامی اش همان است که اقا ی متعلی فرمودند .
    در مورد اینکه در برابر سرپرست فرمانداری موضع نگرفتیم خوب اینطور نیست کاش نوشته های اقای کدیور و دیگر دوستان در مورد سرپرست فرمانداری جدید راخوانده بودید تا متوجه بشوید که موضع بوده اما نهایتا اینکه ما وظیفه نداریم هر کس هر جا حرفی زد و کاری کرد وارد شویم وموضع بگیریم مگر توان ما چقدر است ما هم زندگی داریم ها هر چقدر را که برسیم و به صلاح باشد وارد میشویم .کما اینکه تا بحال هم اینگونه بودیه و در برابر اولویتهای استان موضع گرفتیم و اعلام کردیم .
    بماند در اخر اینکه برادر کاش بجای قضاوت بحث میکردید تا دچار گناه تهمت نشوید
    اقای روشن ضمیر --- مسعودی هزینه دفتر ایمانی وحائری را پرداخته است. خانه برای چه کسی گرفته بود که دیالیز شان را راحت انجام دهند ؟چه کسی برای خرید دفتر حزب....درشیراز پول کمک کرده است؟
  • خـــواهرانه
  • باسلام و عرض ادب
    از مطالب سیاسی تون استفاده کردم ولی یکمی از سیاست میترسم ...
    چون پدر و مادر نداره دیگه ...

    شمـــاهم بامن بیاین به محفل اینترنتی برادران شهید خوش قلب
    یاران چه غریبانه رفتند از این خانه ......
    هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه.......

    با شعر چه خالی است جایشان به روزیم و منتظریم
    http://khoshghalbha.parsiblog.com/
    کسانی که می گویید قاسمی و تیمش برای قدرت این کارها را می کردند، انصاف شما کجا رفته؟
    قاسمی الان کجاست؟
    شنیده ام در تهران خانه کوچکی اجاره کرده و در حالی که مغضوب همه هست گذران عمر می کند
    جعفری کجاست؟
    پستش کو؟ او که بنا به عقایدش وارد معرکه ای شد که اماج تهمت ها قرار گرفت و به همه فعل زشتی منتسبش کردند
    کدیور چه؟ او که هزار برچسب نثارش کردید و رئیس ستاد انتخاباتی مشایی را بر او وصله نهادید. حالا چه نصیبش شده؟
    شعر آخرش انحار در مورد همین جریان راستی ها بود؛ وقت خواندن از بس این شعر درد داشت اشکم جاری شدhttp://khamenism.persianblog.ir/post/82/
    بخدا تقوا ندارید، اخلاق ندارید
    شما با چشم خودتان می بینید این کسانی که به ناحق درموردشان حرف زدید و تهمت نثارشان کردید پر کاهی از دنیا نصیبشان نشد
    قاسمی و جعفری و کدیورها باید باشند تا شعارهای انقلاب زنده بماند. اینها شهدای زنده هستند که هزار طوفان از جا براندازشان نمی کند
    ممنونم از تشریف فرمایی تون.
    به محفل اینترنتی خوش قلب هــــا
    قاسمی و جعفری و کدیور شهید زنده هستند؟
    مسخره!
    میشه بفرمایید این شهدای زنده چطور با رانت وارد فرمانداری شدند؟
    کدیور به محض تمام شدن درسش وارد گود فرمانداری شد در حالی که سربازی نرفته
    قاسمی چطور به این شهید زنده اجازه این تخلف را داد؟
    جعفری چطور؟
    کدیور که تخصصش تئوریک و علمی کردن تخلفات قاسمی بودإ چنان برخی کارهای او را مبانی و رنگ علمی اعتقادی میداد که انگار قاسمی معصوم است. و جعفری ماست مالی سیاسی انقلابی کردن. او از کدیور بدتر بود سینه چاک افراطی قاسمی با همه اهل سیاست مذاکره میکرد تا قاسمی را طتهیر کند
    لطفا نام شهید را الوده این آدم های معلوم الحال نکنید
    آقای یزدان ژرست از شما هم بعید است اینطور بدون علم تحلیل کنی و دفاع
    هرچند کدیور و جعفری دوست نزدیکت هستند اما نباید روی تو موثر باشند
  • اصولگرای سلطنت طلب
  • اقای روشن ضمیردرکامنتی گفته مجوز سیمین غانم را برای دهم ویازدهم شهریور قاسمی صادرکرده بود تابرای جناح راست بخواند.عجب جل الخالق.این روح سرگردان قاسمی رامثل اینکه راستی های کجکی دست ازسرش برنمیدارندوهرمطلبی را به اونسبت میدهند.بابا قاسمی پنج ماهه ازاستان رفته،تازه قاسمی اینقدر...داشت که درزمان حضورش مردانه حرفش رامیزد.بی انصافی هم حدوحسابی داره،پس شش بارقبلی راهم که درزمان رضازاده سیمین اومده حتما قاسمی دعوت کرده ومجوزداده؟
    نکته دوم راهم بگم،دراین بحثاختلاس سه هزارمیلیاردتومانی چراحتی کیهان که زیرنظر رهبری هم هست اسم فرد راحتی قبل از محکومیت اعلام کرد.بقیه هم همینطور.مثل اینکه فقط اسم دزدهای خودمانی رانباید برد.
    چرا دفتر امام جمعه شیراز یکی از افطاریهایی خودرادرمجتمع ستاره فارس داده است؟این مجتمع متعلق به حسینی قشمی است .چشم اقای...روشن
    آیه الله مکارم شیرازی کتاب فیلسوف نماهایش( که به شکل صریحی از کودتای 28 مرداد حمایت کرده بود( جایزه سلطنتی کتاب را گرفته درسال 1333.لطفا دراین مورد هم بنویسید.
    «ماهنامه درسهایی از: مکتب اسلام» با حمایت و مسولیت آیت‌الله شریعتمداری در اواخر دهه سی در قم منتشر شد و از آن زمان تا سالیان متمادی مکارم شیرازی سردبیر این ماهنامه بود.>>خواهشمندم درمورد ارتباطات اقای مکارم وشریعتمداری وحزب خلق مسلمان توضیح دهید
    آیت الله حائری شیرازی با تاکید به اینکه '''''''' نباید نسبت به ملیت سهل انگاری کنیم''''''''، گفت: اگر حساسیت ما نسبت به ملیت کم باشد، خیلی ضرر خواهیم کرد ما باید ملی گرایی را بشدت جدی بگیرم تایک پشتوانه قوی برای دین ما باشد. >>.این جمله ذای است که جناب ایشان دردیدار باجوانفکر داشته.نظر امام کاملاخلاف اینهاست .حائری دارد مکتب ایرانی را برای مشایی بیسواد تئوریزه میکند
    چرا صداتون درنمییاد؟جملات امام راببینید>>
    این تیترهای مصاحبه اقای حائری راکه سایتها زده اند دیدهاید.>>.امام چه میگفت>ملی گرایی خلاف اسلام و دستور خداست : ملی گرایی بر خلاف اسلام است این بر خلاف دستور خداست و بر خلاف قرآن مجید است. (صحیفه نور ج12 صفحه 110 تاریخ: ۳/۳/۵۹)>>>
  • پاسخ به حائری
  • مردم ما ریشه ی ملی گرایی را خشکانده اند : و چه شیرینی بالاتر از این که مردم عزیزمان ریشه های نفاق و ملی گرایی و التقاط را خشکانیده اند ! و انشاء ا... شیرینی تمام ناشدنی آن را در جهان آخرت خواهند چشید. (صحیفه نور ج 20 صفحه 236 تاریخ:۲۹/۴/۶۷)
    اقای کرمی عزیز!
    مهندس کدیور معافیت از خدمت داشتند
    اقای جعفری هم مشمول نشده بودند تا انجایی که من مطلعم
    در ضمن اینها اصلا با فرمانداری قراردار نبستند و امضا نکردند که پایان خدمت لزوم باشد. این را به خودم و چند نفر از دوستان گفته بودند
    کار این دونفر هم هدایت جریان فرمانداری بود و کمک به قاسمی در هدفگیری جریانی شهر و مصادیق مهم
    احمد زاده را سجادی و کریمی مشاوره میدادند که حال و احواشان معلوم بود و قاسمی را کدیور و جعفری. در حقیقت تفاوت احمدزاده و قاسمی که باعث اصطکاک بین آنها شد تیم مشاورین آنها بود
    چراشما اینقدرمنگول تشریف دارید؟ایت الله حائری یک مجتهده فلذا میتواند نظری خلاف نظر یک مجتهد دیگر مانند امام بدهد.ازهمه اینها گذشته قرارنیست که نظرات امام هیچ وقت نقدنشود.ایت الله حائری روشنفکری متعهد هست
    دریافتی حقوقی فرشیدجعفری(علی جعفری)درسازمان همیاریهاوجودداره.هنوز سربازیش هم تموم نشده.لطفا دروغگوئی را به دیگرخصلتهاتون اضافه نکنید
    جهانبخش هم که ازشهرداری زرقان حقوق میگرفت
    قاسمی هم که آخرش معلوم شد به دارودسته دستغیب چقدر پول داده و برای داشتن حمایت ملک حسینی چقدبهش پول داده؟
    لطفا جانماز آب نکشید شما ازاونها فاسدترید.اگه بقول شما مسعودی و نبی زاده وامثالهم دزد بودن حداقلش این بود که یه خورده ای پول داشتند وطی یه مدت طولانی بخوربخورراه انداختن.
    ولی شماورفقاتون تو 2سال سه هزارمیلیاردتومن!!!!واقعا خوشم میادکه طبعتون هم بلنده!!!1
    با سلام
    چقدر جر و بحث ؟؟؟
    جناب ساسان کی گفته آقای حائری مجتهد هستند ؟
    بعد اونی که می شهاختلاف داشته باشن مسئله فقهی نه حکومتی عزیز دلم .
    جناب دل افکار چقدر نسبت به این افرادی که اسمشونو اوردین کینه دارین که تهمت به این بزرگی میزنین خدا به فریادتون برسه...................
    میشه بفرمایید این دوستان با اصطلاح عدالتخواه که این همه سنگشون رو به سینه میزنید کجا هستند؟
    چرا مثل سابق موضع نمی گیرند و در مورد مسائل استان حرافی نمی کنند؟
    چه کسی باور می کند جعفری و کدیور و قاسمی بیکار باشند؟ چه کسی باور می کند هیچ طرح و برنامه ای را در حال اجرا کردنش در خاموشی نیستند؟
    الان یا دارند برای مجلس برنامه می ریزند یا برای جای دیگر
    ادم های قدرت طلبی مثل اینها و جهانبخش محال است که کنج عزلت نهاده باشند
    پاسخ:
    درحسرت اخلاق اسلامی...
    وای ... نمی دانم اینها ایمانشان را از کجا اورده اند
    آقای محمد با شما هستم. چطور اینطور بی ژروا حرف می زنید
    همه کسانی که در این وب کامنت می گذارند اگر با نام حقیقی اسم بذارند متوجه می شویم که همه همه را می شناسند و می شناسیم
    از هم آنقدر غریب نیستیم که اینطور حرف بزنیم
    اقای جعفری و کدیور خودشان می آیند پست می زنند که اصلا قصد ورود دوباره به قدرت را ندارند. می گویند برنامه خاصی ندارند
    مگر در اسلام شما اصل بر برائت نیست؟ http://11-22.blogfa.com/post-174.aspx
    بندهای خدا هرفعلی انجام بدهند تهمت نثارشان می کنندف حرف بزنند یا نزنند فرقی ندارد
    جهانبخش الان دارد زندگی اش را می کندف جعفری هم و کدیور. به قول خودشان دارند کار تئوریک می کنند، نگفتند بیکار نشسته اند که
    من چند روز پیش کدیور را توی شاهچراغ دیدم. از حال و احوالش مطلعم بخدا. بنده خدا چند ماهی است بیمار است و تحت نظر پزشک. کار سیاسی برایش منع شده. بنده خدا خانه نشین است به خاطر همین مشکلش تقریبا
    چطور در مورد آدم ها اینطور بی پروا حرف می زنید در حالی که علم دارید. در حالی که میدانید اینها با جان و آبرو و سلامتی شان برای عقایدشان هزینه داده اند
    خبر موثق دارم که برای کار به برخی ادارات رفته اند اما استخدامشان نکرده اند. چون عدالتخواه هستند!
    ما به عدالتخواهان نقد داریم درست اما آنها را آدم های بی تقوایی نمی دانیم
    آدم باید انصاف را در مورد دشمنش هم رعایت کند بخدا
    چشمه درست میگه
    چند شب پیش هم که پس از مدتها کدیور توی یک جلسه داخل مسجدالرسول آمده بود خلاف همه که کلی حرف زدند، نه یک کلام حرف زد و نه موضعی گرفت.
    از چهره شکسته اش هم واضح بود که تاب و توانش حسابی تحلیل رفته و کدیور سابق نیست. خودم توقع داشتم مثل سابق شور به پا کند و حتی جلسه را پیش ببرد اما کامل ساکت بود
    از یکی از دوستان شنیدم که با همین حال و روزش مشغول نوشتن کتاب هست و یکی از کتابهاش تموم شده و تحویل انتشارات شده
    ما اینها رو از نزدیک میبینیم انصاف نیست چیزی رو که با چشم می بینیم رو کنار بگذاریم و به شبهه پراکنی متوسل بشیم.
    ایشون بین دیگر دوستانشون همیشه به اخلاق و تقوا شهره بودند و حتی مخالفینشون هم تا بحال یک کلمه یا یک عمل از ایشون به بدی یاد نکردند که جنبه اخلاقی یا تقوایی داشته باشه
    من که واقعا برا همه دوستان دعا می کنم و برای آقای کدیور هم. اینطور آدم ها نادرند. حذفشان به ضرر انقلاب است بخدا
    بچه های عدالتخواه درسته که همه کارهاشون درست و بجا نبود امّا الان یک وزنه هستند. وزنه ای که حالا که رفته اند و موضع نمی گیرند خلائش کامل حس می شود
    درود بر شما /
    اول : بیاد دارم اولین مصاحبه با آقایی بنام دکتر پور یزدانپرست را که از دانشجویان پیرو خط امام "ره" بودند در آستانه 13آبان حدود 10یا 12سال پیش در دانشگاه شیراز انجام دادم . شما بودید ؟
    دوم : بچه حزب الهی ها ی قدیمی خیلی پیر شدن یادشون بخیر . باید دید پیر مردها چقدر بچه حزب الهی جوان تربیت کردند . این موضوع حزب الهی بودن ربطی به دولت وآدم های سیاسی نداره . 31سال پیش بچه حزب الهی ها ی دیروز ، که در جمهوری اسلامی پرورش نیافته بودند بلکه در نظام سلطنتی پروش یافته بودند . اینو میگم که خیلی هم به خودمون مغرور نشیم .همه چیز تقصیر خارجی ها نیست .

    سوم : مطلب وب شمارو تا چندمتر پایین تر مطالعه کردم . مخصوصا ماجرای استانداران را ، بابا این آقایون باید تیمی بیان و برن . باید به کسی اعتماد کنند . اگر بنا بود که درست وحسابی باشه افراد متخصص رو انتخاب می کردند . اما با دوستان می آیندو چند سال بعد می روند . نمی دانم چرا فارس نبض خودش را دست دکتر نمی ده ؟ ( دکتر واقعی)
    چهارم : آقای قاسمی هم زحمت کشیدند هرچند کوتاه اما خسته نباشید داره ...
    پاسخ:
    خیر ایشان پدر بنده هستند بنده نبودم .
  • سید محمد انجوی نژاد
  • بعله ...... کل حزب بما لدیهم فرحون
    کدیور مریض شده چون دستش از قدرت کوتاه شده
    اینها آب نیست وگرنه شناگر بدی نیستند
    نمی دونم چه جور اون دنیا میخواید جواب بدید
    به این راحتی تهمت می زنی
    تو از کدیور چی می دونی؟ها؟
    تو چه می دونی چرا مریض شده که چرت میگی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی