نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

بدون تیتر

شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۰، ۰۸:۵۳ ق.ظ
از بس ازدیگران نوشتم دلم گرفت کمی هم حدیث نفس میکنم .

وبلاگ پر افتخار نارنجک در اولین جشنواره وبلاگ نویسی خط بیداری با موضوع بیداری اسلامی توانست مقام دوم در بخش پادکستها را کسب کند .

برای شنیدن پادکستهای حقیر کافی است روی تصویر بالای هر مطلب که یک طرفش کله اژدهاست کلیک کنید .


مشغول کارم بودم که یکی از دانشجویان  وارد اتاق شد و بعد از سلام بامن و همکارم مشغول صحبت با همکارم شد . آدم خوبی است ولی به شدت وابسته به تفکر چپی ها و جنبش سبز از انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز که به تازگی به دیدار هاشمی رفسنجانی و بقیه همفکران خود رفتند .

داشتم به کارهایم میرسیدم که حرفهای این رفیق دانشجو توجهم را بر انگیخت گوش تیز کردم داشت به همکارم میگفت شماها اگر ولایتی هستید یک نامه بزنید به رئیس دانشگاه تا موضع خود را در قبال جریان انحرافی روشن کند .

 وسط حرف پریدم و گفتم که این کار به بزرگ شدن این جریان کمک میکند و  بنا بر امر رهبری ما اجازه ورود به این بحث و بزرگ کردن انرا نداریم .

همانطور که نا امیدانه وسائلش را جمع کرد تا خدا حافظی کند و بیرون برود گفت اتفاقا قصد ما هم همین است .

مو به تنم سیخ شد فعالان دانشجویی جریانهای مخالف راه افتاده اند تا بچه حزب الهی ها را تحریک کنند تا باسم مبارزه با مشایی کاری کنند که سودش را جریان سبز ببرد.

 


چند وقتی بود که در یکی از سایتهای مخالف نظام که اسمش شکار بسیجیه اسم بنده بعنوان یکی از سران بسیجی سرکوبگر اعلام شده بود وبعد تر ها فهمیدم شبکه ای موسوم به اندیشه هم اسم بنده و چند نفر دیگه رو خونده و گفته اینها رو مورد تفقد قرار بدید . از اینکه بنده حقیر رو لایق دونستید و بالاخره یکی توی این جهان بای نحو ما رو تحویل گرفت بسیار خورسندم .

فقط چند سئوال این دوستان چجوری میخوان ۱۰ میلیون بسیجی رو شناسایی کنند ؟

دوم اینکه ۶ماه ابتدایی بعد از انتخابات بنده سرباز بودم ازیک هفته بعد از انتخابات تا آذر ۸۸ می گن

" الاعمال بنیات " ما باور نمی کنیم.   انگار بدون اینکه حضور فیزیکی داشته باشیم یکی از سران بسیجی پنداشته شدیم که در برابر اغتشاشات گل کاشته . ما اینیم دیگه . کاش یکی پیدا میشد یک مصاحبه ای چیزی با ما می گرفت تا بعد از شهادتمون پخش کنه .

کجان پس  این روایت فتحیا؟ اگر اوینی زنده بود خدا بیامرز این فرصت طلایی رو از دست نمیداد .

حالا ازما گفتن بود .

یکی از دوستان گفته خیلی خودشیفته ای بابا من اول مطلب گفتم که میخوام حدیث نفس کنم  که چرا وقتی از بقیه حرف میزنیم نمیگید دگر شیفته تا از خودمون میگیم میشیم خودشیفته .

واقعا چرا ؟ داریم به کجا میرویم ؟

  • بنده خدا

نظرات  (۷)

  • قاسم محمدی
  • با عکس های جدید به روزم. یا علی
  • آرمانخواهی
  • بنظرم مساله موسوم به جریان انحرافی را ساده فرض کرده اید! تحلیل ما باید دقیق باشد ولی در مقام تحقق وظیفه همان است که رهبری فرمودند. نباید دامن زد و کشور را درگیر کرد و... اما این جریان بی شک به دنبال کسب ریاست جمهوری بعدی است! ایستادن اینها جلوی آقا یک زنگ خطر جدی است ... ساده نباید بود! و خلط مبحث نباید کرد!
    پاسخ:
    در این نقشه فرضی آقایان هم مجلس و هم ریاست جمهوری براحتی دست جریان انحرافی می افتد و هیچ مقاومتی هم در برابرشان صورت نمیگیرد . این جایش برای ما خنده دار است .
    در کل خیـــــــلی خود شیفته ای
  • آرمانخواهی
  • کجایش خنده دار است؟ اتفاقا برخی دارند تدارک مقاومت را می کنند اما مساله این است که آنها محبوبیت احمدی نجاد را دارند و بعید نیست که .... اینقدرها هم ساده نیست مسائل بنظرم!
    پاسخ:
    من مردمون ساده ای هستم اخوی همه چیزو هم ساده میبینم
  • محمد مهدی خسروی
  • سلام.
    متاسفانه تیم فکری چپ و راست تحت امر هاشمی رفسنجانی با بزرگنمایی جریان انحرافی و مخفی شدن پشت آن آشکارا فعالیت های خود را گسترش داده و همه را با حواشی سرگرم کرده اند.
    موفق باشید.
    حالا چرا ترسیدی بابا زود گفتی سربازی که بدونن توی درگیری ها نبودی ای ترسو
    خداخیرتون بده که واسه پادکستها راهنمایی کردید همشو دانلود کردم....
    انشاالله ثابت قدم باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی