نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

4 پرده از اوضاع فارس

چهارشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۰۰ ب.ظ

پرده اول :

امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه در خصوص مسائل استانی این گونه فرمودند:

از مسئولان استان می خواهیم در سر مقاله روزنامه ها دروغ ننویسند و رئیس جمهور گفته که دروغ نگوئید و جلو دروغ ها را بگیرید چرا ما می گوئیم سرمایه گذار خارجی آمده ؟ کو این ها کجا هستند ؟ چرا دروغ می گوئیم؟ این سرمایه گذار خارجی کجاست که هیچ کس آن ها را ندیده است ! چرا با این دروغ گوئی ها توقع مردم را بالا می برید؟ شما کارخانه های فعلی را نگه دارید سرمایه گزاری خارجی پیش کشتان باد. بجای جلسات محفلی سیاسی بیایید برای مشکلات مردم برنامه ریزی کنید .

 چرا سفرهای خارجی و افراد معلوم الحال را دعوت کرده حاتم بخشی می کنید ؟ چرا سرمایه گذار داخلی را حمایت نمی کنید؟ برخی روزنامه چرا روزی نامه شده اند و مرتب حرف دروغ را منتشر می کنند ؟! چرا سهم صادرات ما در سال در سال 89 کمتر از سال 88 است ؟ بازرگانی استان اعلام کرده در سال 1404 میزان صادرات فارس به خارج باید به ارزش تقربی 12میلیارد و3 میلیون دلار باشد آیا با این وضع موجود ما می توانیم به این رقم برسیم ؟! دغدغد و غصه ما این است که مردم فارس چه گناهی کرده اند که کارخانه جات مهم و اثر گذار مرتب در حال تعطیل شدن هستند ؟

آوردن سرمایه گذار مبارکتان، این ها را که دارید حفظ کنید.در روزنامه خبر چهار هفته گذشته دیدم که اسمی از میزان صادرات فارس نیامده است چرا باید این چنین باشد ؟ چه کسی باید جواب گویی این وضع نابسامان اقتصادی فارس باشد .

کشاورزان زکات دهنده ما تحت پوشش کمیته امداد درآمده اند. متاسفانه در مجموعه استان فارس گوش شنوایی برای شنیدن حرف و قول مردم نمی بینم . خداوندا ما را به راهی که رضایی تو در آن است و گردانندگان امور ما را به راهی که رضایت تو ومردم است


پرده دوم :

سجادی سرپرست استانداری  دیروز در جلسه ی پارک سرمایه گذاری استان فارس، به ارائه آمار و ارقامی در خصوص میزان سرمایه گذاری در طرح های مختلف صنعتی و عمرانی در استان فارس پرداخت. او گفت: تا کنون 52 طرح سرمایه گذاری خارجی در استان بررسی شده که از این تعداد 21 طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد دلار به مرحله اجرا رسیده و 31 طرح با سرمایه گذاری 859 میلیون دلار نیز در دست اقدام است.

سجادی ضمن اشاره به اجرای تعدادی از پروژه های مهم عمرانی در دست اجرا در استان فارس گفت: پروژه سد هایقر با مشارکت وزارت خانه های نفت و نیرو با 25 درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه نیروگاه 1000 مگاواتی شمال فارس با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حدود 8000 میلیارد ریال، پروژه آزاد راه شیراز – اصفهان با مشارکت وزارت راه و ترابری و بخش خصوصی با سرمایه گذاری 6000 میلیارد ریال ، پروژه راه آهن شیراز – بندرعباس با مشارگت 85 درصدی بخش خصوصی با سرمایه 12000 میلیارد ریال و پروژه نیروگاه  BOT شیراز با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی و سرمایه گذاری 8000 میلیارد ریال از شاخص ترین پروژه های در دست اجرا در اقصی نقاط استان فارس هستند که دستاورد پیگیری و تلاش مجموعه مدیران بخش دولتی و خصوصی استان است


پرده سوم :

سایت شیرازه متعلق به نهاد انقلابی:

اگرچه سجادی ادعا کرده است که از 52 طرح سرمایه گذاری خارجی، 21 طرح با بالغ بر یک میلیارد دلار به مرحله اجرا رسیده است، اما این سوال ذهن مردم را به خود مشغول کرده است که چرا سجادی، پیش از این از چنین طرح هایی سخن نگفته بود؟ آیا این طرح ها یک شبه بسته شده اند؟ آیا ارائه گزارش کاری این چنینی موجب کم شدن انتقادات و حاشیه ها برای او نمی شد؟ چرا دو روز بعد از سخنان تند و  صریح امام جمعه، باید چنین آمارهایی ارائه شود؟
این در حالی است که هنوز هیچ گزارشی از سفر 20 سفیر خارجی مقیم قطر به شیراز، از سوی استانداری فارس به مردم ارائه نشده است.

شیرازه، دو روز قبل طی گزارشی، به فضای شعاری مدیران ارشد اشاره کرده بود و  سوالی را مطرح کرده بود که «چرا مسئولین با آمار صحبت نمی کنند؟»

سجادی بالاخره لب به آمار گشود! / چرا دو روز بعد از سخنان امام جمعه؟


پرده چهارم :

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همین خصوص به موضوع سلب اعتماد عمومی هم اشاره کردند و با انتقاد از برخی القای تشکیک‌ها در اقدامات و گزارش‌های قوه قضاییه و همچنین قوای مجریه و مقننه، افزودند: زیر سؤال بردن زحمات و گزارش‌های رسمی مسئولان عالی نظام در سه قوه و سلب اعتماد عمومی، کاری غلط و نادرست است و همه مسئولان، صاحبان تریبون‌ها و رسانه‌ها باید متوجه این موضوع مهم باشند.
ایشان با اشاره به احتمال اشتباه در برخی گزارش‌ها و یا آمارها خاطرنشان کردند: نباید با تعمیم این موضوع و القای شبهه، اعتماد مردم را از بین برد.

 


اشکال فنی موجود در سایت شیرازه در درج تاریخهای خبرها باعث اشتباه اینجانب در درج مطلب شده بود که بدین وسیله اصلاح می شود .
اما ضرورت رعایت اخلاق و عدم تشکیک در امار دولت هنوز نکته ای است که پابرجاست  و اینکه چرا باید کاری کرد که رهبری مجبور بشوند هی تذکر بدهند ؟ و از وقت خود صرف تذکر دادن به خودی ها بکنند ؟

چرا باید کاری کرد که رهبری زبان به انتقاد بگشایند . اشتباه بنده در عدم دقت به تاریخ صحیح خبر ها و تکیه بر  تاریخ خبرهای سایت شیرازه قبول بنده به صراحت اعلام میکنم که  تاریخ ها را اشتباه گرفتم و بدین وسیله رسما بر خبط خود اقرار میکنم .

  اما بازهم تفاوت چندانی در اصل ماجرا نمی کند سئوال این است که چرا باید کاری کرد که رهبری انحرافی را حس کنند و زبان به انتقاد بگشایند درج مطلبی که بمنظور تشکیک در امار مسئولین استان است جز انحراف است ؟ دوستان انچنان این اشتباه بنده را بزرگ کرده و مثل پتک می کوبند که انگار خود سراسر پاک و منزه اند .

جای این دو پست عوض شد اما مخاطب خود به قضاوت بنشیند که صورت مسئله عوض شده ؟ مسئله انحراف از خواست رهبری است چه همان روز صورت گیرد  مثل اوضاع کنونی خبرها و ترتیب چینش انها و چه روز بعد که خدای نا کرده به سمت عناد یا بی اعتقادی به خواست رهبری می رفت .

بجای  برخورد با نویسنده ای که خود را متعهد به انقلاب می داند کمی با عمال خود بیاندیشیم.

همچنین بخوانید : کار را به تغییر قبله نرسانید


برخی دوستان نوشته اند که در سخنان رهبری که در بالا آمده ایشان مسئولین عالی رتبه نظام را کسانی دانسته اند که نباید در امارشان تشکیک کرد .  توجه این دوستان را جلب میکنم به سخنان چند ماه پیش رهبری :

...من به بزرگان هم نصیحتى بکنم ... پیرها هم محتاج نصیحتند؛ آنها هم باید توجه کنند. مواضع درست گرفتن، حرف درست زدن، تحت تأثیر خبرهاى دروغ قرار نگرفتن، این هم وظیفه است. هزاران نفر در نظام اسلامى دارند محض رضاى خدا زحمت میکشند و تلاش میکنند و شب و روز خودشان را میکُشند، براى اینکه طبق حرکت اسلامى یک کارى انجام بگیرد، نظام اداره شود، وظائفِ بسیار سنگین انجام بگیرد؛ اما انسان یک خبر دروغى را بشنود، بنا کند همه‌ى اینها را زیر سؤال بردن - مسئولین دولتى را، دیگران را، دیگران را - این هم مصلحت نیست، این هم خلاف است. هم جوانها باید مراقبت کنند، هم پیرها باید مراقبت کنند. ما، هم در جوانى‌مان احتیاج به نصیحت داریم، هم حالا که پیر شدیم، احتیاج به نصیحت داریم.       (89/12/19)

  • بنده خدا

نظرات  (۴۰)

جای پرده سوم و چهارم را باید عوض کنید برادر.
پاسخ:
به چه دلیل باید اینکار را بکنم؟
اولین دلیل اینکه باید جای دو پرده رو عوض کنی اینه که آقا فصل الخطاب هستن ولی ظاهرا برای دوستان عدالت خواه شیراز ایشان فصل الخطاب نیست علی رغم ادعای این دوستان.
سوتفاهم نشه ها فصل الخطاب بودن در تعویض جای پرده 3 و 4 نیست بلکه سخنان اخیر ایشان در روز قوه قضایه است !!!
به این دلیل:
شیرازه: «سجادی دیروز در جلسه ی پارک سرمایه گذاری استان فارس، به ارائه آمار و ارقامی در خصوص میزان سرمایه گذاری در طرح های مختلف صنعتی و عمرانی در استان فارس پرداخت. او گفت: تا کنون 52 طرح سرمایه گذاری خارجی در استان بررسی شده»

دو نکته در خبر فوق مهم است: دیروز / در جلسه پارک سرمایه گذاری استان فارس

سری به سایت استانداری میزنیم:
این تیتر را مرور کنید در سایت استانداری: جذب 52 طرح سرمایه گذاری خارجی به مبلغ 1859 میلیون دلار در استان فارس/ خبر مربوط به رفتن استاندار به پارک سرمایه گذاری است.

این تیتر مربوط به خبری است که در روز یکشنبه 5 تیر در سایت قرار داده شده است.
جناب یزدان پرست شما گفته اید 6 تیر! دوباره به سایت استانداری مراجعه کنید!

اما بحث دیگری که دروغگویی شما را شفاف میسازد، تیتر سایت شیرازه است:

سجادی بالاخره لب به آمار گشود! / چرا دو روز بعد از سخنان امام جمعه؟

گفته شده است دو روز بعد از سخنان امام جمعه. جمعه 3 تیر بوده است. دو روز بعدش می شود 5 تیر. تحلیل شیرازه برای 6 تیر است. اشاره به همان کلمه دیروز.

اما تنها نکته ای که شما می توانید بر اساس ان فرافکنی کنید، تاریخ خبر در شیرازه است که خورده 7 تیر. این مساله برمیگردد به مشکل فنی سایت. چرا که خبر برگزیده زمانی که در ویرایش به خبر ویژه تبدیل می شود، دچار مشکل شده و اصل متن در قسمت مدیریت سایت حذف می شود. ناچار باید خبر دوباره کار شود. لذا زمانی که خبربرگزیده جدید کار شد، خبرمدنظر دوباره کار شد. لذا تاریخ 7 تیر خورده است.
اما کلمه "دو روز" در تیتر خبر شیرازه و "تاریخ خبر" در سایت استانداری و کلمه "دیروز" در خبر شیرازه خود نشانگر کذب بودن حرف شماست.
پاسخ:
هنوز یادم نمیرود انروزی که می گفتیم احمدی نژاد بی عیب نیست اما همین دوستان سینه چاکانی بودند که او را معصوم می پنداشتند .
بله به نظر من هم صورت مساله پاک نمیشه! صورت مساله این لجبازی شما هیچ وقت پاک نمیشه!

اگر حرکتی بوده به تاسی از امام جمعه بوده است. همان امام جمعه ای که شما هم در پست پائین سخنانش را اورده ای!
اگر تشکیک در آمار بوده، چرا این تشکیک را ترویجش کرده ای؟

می توانی به تیترهای شیرازه در این چند مدت توجه کنی تا بفهمی که موضع دقیق این سایت چیست.
چه خبره بابا داغ کردین همتون .
آقای منتاا یعنی چی این حرفت خود این حرف شما که خودش لجاجته خوب راست می گه دیگه چرا کاری میکنید که رهبری مجبور بشن انتقاد کنن .
یعنی چی به تاسی از امام جمعه بوده چرا اوشونو قاطی خرابکاریهای خودتون میکنید ؟
می خواید اوشونو هم شریک جرم کنید تا از جرمتون سبک بشه ؟یعنی امام جمعه بر خلاف خواست رهبری عمل میکنند ؟
حداقل احترام ایشونو نگه دارید شما در امار تشکیک کردید خوب صادقانه اصلاح کنید .
آقوی نارنجک شموهم ایقد دعوو را ننداز
اومدم بخوابم دلم نیومد .
شاید هم حرف شما درست باشه و به تاسی از امام جمعه کردید این کارو .آقای عزیز مگه فردای قیامت کسی رو توقبر کسی میخوابونن تو باید جوابگوی اعمال خودت باشی برفرض که ایشان هم اشتباه کردند و در امار دولتی تشکیک کردند . شما باید هر کاری کردن تکرار کنی ؟
آقای ایمانی فردی عالم و محترم و بسیار خدوم هستند اما بقول همین آقای یزدانپرست مگه ما تجربه آقای منتظری رو در تاریخ انقلابمون نداریم ؟
مگر منتظری کم کسی بود ایشون قایم مقام امام بودن ولی اون همه انحراف پیدا کردن .
ولی و راهنما فقط یک نفره اونم خود رهبریه بقیه رو باید با منش رهبری سنجید بعد دنباله روی کرد .
اگر اقای ایمانی نیز چنین اشتباهی کرده باشن ایشون هم مخاطب سخن رهبری هستند تعارف که با کسی نداریم .
در مورد لج بازی هم باز بهم نمی چسبه اینکه آقای یزدانپرست ادم خوبی باشه و لجوج نباشه به اینه که شماها اشتباه نکرده باشین ؟ آقا خطا کردید دیگه دست بردارید شما هم کوتاه بیاید .
پاسخ:
چطوری جانا مرتیکه کجایی؟
رهبری: زیر سؤال بردن زحمات و گزارش‌های رسمی مسئولان عالی نظام در سه قوه و سلب اعتماد عمومی، (((کاری غلط و نادرست))) است و همه مسئولان، صاحبان تریبون‌ها و رسانه‌ها باید متوجه این موضوع مهم باشند.
آقای منتاا جدا جای توجیه ندارد کار این اقایان غلط و نادرست بوده شما و هر کس دیگر حتی امام جمعه .
  • زهرا سادات
  • میگما مگه سرپرست یک استانداری، مسئول عالی نظام محسوب میشه؟ جواب بدید. برام مهمه.
    ضمنا مگه گزارش رسمی رو توی سرمقاله روزنامه ها می نویسن؟!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    بی اخلاقی بی اخلاقیه نباید بخاطر سیاسی کاری برخی اقایون تمام خدمات را زیر سئوال برد که نباید برای کوبیدن کسانی که با ما مخالفند اعتماد مردم به نظام رو از بین برد که .
    به روزم با:کار را به تغییر قبله نرسانید...
  • زهرا سادات
  • خب اگه اینطور که شما میگید باشه، چون مسئول عالی نظام نیست،خیلی نمیشه روی جمله آقا مانور داد. بله، تشکیک کار بدیه، اما چوب مخالفت با اوامر رهبری چرا میزنید برادر خوبم؟ به نظرم شما هم تند رفتی و به جمله آقا خیلی دقت نکردی. اگه با اون سایت لجی، این یک چیز دیگس. شما به جای اینکه محتوای حرف اقا رو بزنی، کالبدش رو گرفتی و هی سعی کردی بگی این سایت خلاف کرده ها! بله اینکه امام جمعه گفته دلیل خوبی تیست، اما میشه بگید چرا شخصیت والایی مثا آیت الله ایمانی رو ول کردید چسبیدید به یک سایتی که تازه داره جون میگیره؟ بعدش هم شما خودت هم صحبت های امام جمعه رو گذاشتی این زیر دیگه. نذاشتی؟!

    به نظرم هدفت چیز دیگه ای بود از اینمطلب. بحث های شما رو میدونم. حرفاتون رو هم این ور و آون ور شنیدم. راستش رو بخواید شما کسی نیستید که خیلی به فکر آبروی مسئولین باشید. چرا شو برید توی اظهار نظرای بی حساب و کتاب تون نسبت به مسئولینی بدونید که ازشون متنفرید.

    آخر هم این که بعضی چیزا دیگه مشخصه. مردم به امار کاری ندارن. مردم خروجی رو می بینند. سجادی امتداد احمدزاده س.
    راستی این رو هم بگم. خیلی سرتون رو درد نیارم. برادر خوبم، می دونید که تشکیک کردن یعنی چیزی رو که میدونی راسته، درش حرف بیاری یا چیزی که مطمئن نیستی راسته رو درش حرف بیاری. اما اگه به این رسیدی که دروغه، باز هم کارت تشکیکه؟ به نظرم کار امام جمعه رو باید این طوری تحلیل کرد. ضمن این که اون سایت کذایی رو هم در ادامه حرفهای امام جمعه ببینین نه جدا.
    ببخشید طولانی شد.
    خواهر کوچک تان زهرا سادات.
  • نارنجک به زهرا سادات
  • با سلام خانوم زهرا سادات
    خواهرم ببینید بنده موضع امام جمعه را که نمی دانم اگر هم اینطور که شما میگویید باشد ترجیح میدهم چیزی نگویم خودتان در جریانید که اگر چیزی بگویم در نقد ایشان شایعاتی مثل همین حرفی که زدید رو چند برابر بهمون تحویل میدید :اظهار نظرای بی حساب و کتاب تون نسبت به مسئولینی بدونید که ازشون متنفرید.
    شما حرف بقیه رو نسبت به ما شنیدید ولی حرف خودمونو نشنیدید این انصافه که بگید اظهار نظرای بی حساب و کتاب شما مطمئنی که ما ها نسبت به مسئولین کینه داریم .
    اینو هم میذارم به حساب شنیده هاتون که در مورد ما همین شنیده ها رو مستند و واقعی می پندارید و اصلا هم به انها شک نمیکنید ولی حتی برای شناخت حقیقت ماجرا به خود زحمت نمیدهید یکبارهم که شده از خودمان اصلش را بپرسید .
    اما در مورد ان سایت باز هم روی شنیده ها حرف میزنید این سایت بالاخره موضعش اشتباه بوده یا نه تشکیک در آمار دولتی ؟شما از کجا مطمئنید که آمار اشتباه بوده دسترسی به کدام اطلاعات دولتی دارید ؟ بنده که توهین نکردم فحش هم ندادم فقط چند خبر را پشت سر هم چیدم این میشود کینه ؟
    خواهرم خودتان خوب میدانید که این موضع اشتباه بوده چه به تاسی از امام جمعه چه غیر ان .
  • نارنجک به زهرا سادات 2
  • وای بحال ما که بگوییم اشتباهی که رهبری گفته اند کار غلطی بوده را انجام دادیم و گناهش را گردن یکی از نمایندگان رهبری بیاندازیم.
    در مورد مردم هم این حرف را نزنید مگر شما با چند نفر از مردم در ارتباطید خواهرم بگویید دور وبری های ما .بعد مهم نیست مردم چه جور فکر میکنند برای امثال بنده نظر رهبری مهم است که طبق صحبت آقا تشکیک در آمار مسئولان کار غلطی است .
    حالا چون اقا گفته مسئولین عالی مقام پس مجوز داده اند در امار بقیه شک کنیم ؟
    بنده اصلا مدافع اقای سجادی نیستم به نفس این عمل حرف دارم اصلا شاید فردا معلوم شد امار ایشان دروغ بوده و بی سند این که دلیل نمیشود که ما جلوی مردم بیاییم حرفی بزنیم که همه بی اعتماد شوند به نظام .
    تمام تلاش بنده این است که آقایان متوجه شوند دارند سیاسی بزای میکنند و مخالفشان را همه جوره تخریب میکنند و اصلاح کنند اشتباهشان را من با گردانندگان این سایت رفاقت دارم و دلیلی بر کینه شخصی بنده نسبت به انها هم وجود ندارد . چرا ما هنوز مرزی بین نقد و انتقاد و عناد را تشخیص نمیدهیم ؟؟؟؟
    شما سعی کردید بی طرفانه بنویسید اما بدون شناخت از ما پر واضح است که از شنیده ها در مورد ما قضاوت کرده اید .این رسم انصاف نیست .
    برادر من آقا فرمودند بی دلیل نباید در آمارها تشکیک کرد.
    این رو هم فرمودند که ممکن هست کسی آمار دروغ بدهد
    برادر اگه غل و غشی در کار نیست همه پست ها تایید کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    از همه مزخرفتر دعوای خودی با خودیه
    برادران خواهشا اگر اتحاد کلمه تو شرایطی که آقا با همه اختلافای کلان کشور
    سعی میکنن همه رو زیر یه پرچم نگه دارند اونوقت شما باید اینطور به پر و پاچه ی هم بپیچین
  • آرمان شهر مهدوی
  • به گووووووووش ...فرقه جدید!!!!
    اینجا را ببینید
    http://yar1366.blogfa.com/post-104.aspx
    سلام
    با مطلبی در خصوص انتشار اخبار فارس به روزم
    یا علی
  • حمید رضا باقری
  • سلام بابا یه کم ساندویچی کار کنی بد نیست.
    80 میلیارد مردم فارس به خاطره ها پیوست
  • حزب الله شیراز
  • به روز هستیم با:
    ما را رها کنید در این رنج بی‌حساب...
    حتما سربزنید ونظردهید
    http://www.hizbollah.mihanblog.com/
  • مقصد پرواز است
  • سلام علیکم
    خداقوت


    فی الکافی، عن الصادق(علیه‌السلام):
    کیف مُداعَبَةٌ بعضِکم بعضاً. قیل: قلیلٌ. قال: فلاتفعلوا، فإنّ المُداعِبَةَ مِن حسنِ الخُلق، و إنّک لتُدخِل بها السّرور علی أخیک، و لقد کان رسول الله (صلی‌الله‌علیه‌وآله) یُداعِبُ الرّجل، یُرید أن یَسُرَّه
    حضرت از یکی از اصحابشان سؤال کردند: شما وضع مزاحتان با یکدیگر چطوری است؟ جزئیات رفتارهای شیعه را مورد توجّه قرار می‌دادند تا آنجایی که لازم بود تذکّر بدهند، تذکّر می‌دادند. مقام امامت این بزرگواران اینها است، احاطۀ به همۀ امور این‌طوری است. فقط حرام و حلال و نماز و کسب و تجارت نیست، حتّی رفتارهای معمولی. پرسیدند: چطور است وضع شوخی‌کردنتان؟

    شرح مختصر این حدیٍث توسط حضرت آقا(حفظه الله)است.
    سلامتی حضرت آقا(دامت برکاته)و تعجیل در فرج یوسف زهرا صلوات...
    برادر عدالتخواه شیراز !!!
    یه سر به بنگاههای املاک بالا شهر که هیچ پایین شهر بزن ببین چه خبره؟
    ببین چند نفر باید کارتن خواب بشن از اجاره های بالا.
    البته که شما غمی ندارین چون تو خونه های گرم و نرم خودتون نشستید
    حالا هی بگید باغ شهر و فساد اقتصادی و ...
    نظارت بر بخش مسکن و نظارت بر بازار و اینا سیخی چند!!
    دکتر هم که ساز باغ شهر کوک کرده انگار نه انگار که عدالتخواهان به تاسی از ولی فقیه نگران هستند از این باغ شهر ها !!
    نکنه این باغ شهر ها که دکتر میگه فرق میکنه قضیه اش ؟ آره ؟!!
    فقط یه سر به بنگاههای معاملات ملکی بزن !
    پاسخ:
    والله حق دارید گلایه کنید
    سلام
    به شما لینک می دهم
    یا علی
  • فریاد فداییان رهبر
  • سلام. به ما سر بزنید با " این روزها" و حتما نظر دهید
    سلام
    متاسفانه استان فارس همیشه مظلوم بوده.چه در دوران ستمشاهی و چه در دوران کنونی.البته یه سریش تقصیر خودمونه.
    من شما رو لینک کردم.شما هم اگه خواستی من رو لینک کن.
    خوشحال میشم نظرتون رو در مورد وبلاگم بدونم.
    سلام.
    به روز هستم با:
    "کاش من هم یک پاسدار بودم"
    حتما سربزنید و نظر دهید.
    http://iga.parsiblog.com/
    سلام
    بروزم با مطلبی در مورد قادری و رکنی نیوز
    سر بزنید
    تغییر مواضع انتخاباتی سیداحمدرضادستغیب کلید خورد

    http://shirazna.ir/news/676
    آخه چرا شما با همه درگیری ففقط خودت درست میگی بقیه انحرافین دیگه
    سلام
    با مطلبی درباره سنتی های فارس بروزم
    یا علی
    سلام
    تو آخر با این کارها سرت را به باد می‌دهی!
  • هییت مکتب الشهدا
  • او خواهى آمد و یاس‏ها و نیلوفرهاى «سرکش‏» را به دعوت خواهد خواند و حضور او تسلاى دل یاس‏هاى کبود خواهد بود.
    اللهم عجل لولیک الفرج مولانا مهدی
    به ما هم سری بزنید.
    سلام
    به روز نمی کنید؟
    از اردو برامون بگیدلطفا...
    سلام.به روزم با:
    "انحرافی بزرگ در نقد جریان انحرافی"
    تحلیل و نقدی پیرامون نوع مواجهه جریان حزب الله با جریان انحرافی و سوء استفاده خواص مردود از این بازی...
    حتما سر بزنید و نظر دهید.
    http://iga.parsiblog.com/
  • عمار فارس
  • سلام
    به روزم با مطلب جدید در عمار فارس

    "ناگفته هایی درباره عبدالله شهبازی"

    منتظر شما هستیم

    www.ammarefars.blogfa.com
  • قاسم محمدی
  • سلام یه سری هم به ما بزن. مصاحبه با اقای 16.

    یا علی
    سلام
    با مطلبی در مورد تربیت کودک بروزم
    یا علی
    انتخاب مجمع نمایندگان و انتصاب استاندار جدید فارس (لطفا در بحث شرکت بفرمایید)

    www.shiraznama.blogfa.com
  • mohammad hossein emamparast
  • آقای احمدی‌نژاد هرچی‌ به سرش بیاید حقش است. با وجود اینکه ایشان اخیرا با امام زمان هم ادعای تماس کردند . ایشان باید بدانند که بدون حمایت رهبر و دلاوری بسیجی‌ها که سرکوبی و تنبیه مردم نادان را عهده داشتند، وجود خارجی‌ نخواهند داشت. حالا هر چقدر بگویند که با امام زمان تماس دارند. احمدی‌نژاد گفته حرفهایش را پیش مردم خواهد برد، اگر مردم دوباره به خیابانها بریزند ما بسیجیان اینبار اینها را همراه احمدی‌نژاد به جهنم خواهیم فرستاد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی