نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

اوضاع استان فارس

يكشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۰، ۱۰:۰۰ ق.ظ
امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه در خصوص مسائل استانی این گونه فرمودند:

از مسئولان استان می خواهیم در سر مقاله روزنامه ها دروغ ننویسند و رئیس جمهور گفته که دروغ نگوئید و جلو دروغ ها را بگیرید چرا ما می گوئیم سرمایه گذار خارجی آمده ؟ کو این ها کجا هستند ؟ چرا دروغ می گوئیم؟ این سرمایه گذار خارجی کجاست که هیچ کس آن ها را ندیده است ! چرا با این دروغ گوئی ها توقع مردم را بالا می برید؟ شما کارخانه های فعلی را نگه دارید سرمایه گزاری خارجی پیش کشتان باد. بجای جلسات محفلی سیاسی بیایید برای مشکلات مردم برنامه ریزی کنید .

 چرا سفرهای خارجی و افراد معلوم الحال را دعوت کرده حاتم بخشی می کنید ؟ چرا سرمایه گذار داخلی را حمایت نمی کنید؟ برخی روزنامه چرا روزی نامه شده اند و مرتب حرف دروغ را منتشر می کنند ؟! چرا سهم صادرات ما در سال در سال 89 کمتر از سال 88 است ؟ بازرگانی استان اعلام کرده در سال 1404 میزان صادرات فارس به خارج باید به ارزش تقربی 12میلیارد و3 میلیون دلار باشد آیا با این وضع موجود ما می توانیم به این رقم برسیم ؟! دغدغد و غصه ما این است که مردم فارس چه گناهی کرده اند که کارخانه جات مهم و اثر گذار مرتب در حال تعطیل شدن هستند ؟

آوردن سرمایه گذار مبارکتان، این ها را که دارید حفظ کنید.در روزنامه خبر چهار هفته گذشته دیدم که اسمی از میزان صادرات فارس نیامده است چرا باید این چنین باشد ؟ چه کسی باید جواب گویی این وضع نابسامان اقتصادی فارس باشد .

کشاورزان زکات دهنده ما تحت پوشش کمیته امداد درآمده اند. متاسفانه در مجموعه استان فارس گوش شنوایی برای شنیدن حرف و قول مردم نمی بینم . خداوندا ما را به راهی که رضایی تو در آن است و گردانندگان امور ما را به راهی که رضایت تو ومردم است


بهترین تحلیلی که از اوضاع استان و چرایی اعتراضات مردمی خواندم :

 احمدزاده با فارس چه کرد که مردم استانداری را قفل کردند؟

  • بنده خدا

نظرات  (۸)

خدا رو شکر . شما قبول کردید مردم اعتراض دارند بالاخره
پاسخ:
با سلام بی انصافی نکنید بنده در راست شناسی جایی نگفتم که مردم اعتراض ندارشتند اتفاقا این اعتراض مردم بود که جریان انحرافی استان را بی ابرو کرد اما نباید نقش راستها را در به دست گرفتن و خط دادن به اعتراضات نادیده گرفت.
اینجا را ببینید!
http://yar1366.blogfa.com/post-101.aspx
ما را فقط به پای ولایت نوشته اند ....!
چکیده ای در باب ولایتمداری کیان
میشه بگید چون اعتراض مردم بود که جریان انحرافی رو بی آبرو کرد؟
پاسخ:
باعرض معذرت متوجه منظورتون نشدم
منظورم اینه که مردم چطوری اعتراض کردن که جریان انحرافی بی آبرو شد؟ یعنی چی کار کردن؟ شما خوب میدونید که اونایی که اومدن تجمع رو ...
مردم چی کار کردن؟ دلیل حرف تون چیه؟
همین دیگه. سوال من اینه که اونایی که اومدن تجمع آیا خودجوش اومدن. اینطور که شما میگید یعنی خودجوش اومدن. اما بعد راستی ها ماهیگیری کردن. میشه بگید مردم توی کدوم تجمع در اعتراض به جریان انحرافی خودجوش اومدن. 5 بعد از ظهر جمعه؟ 6 صبح شنبه؟ تجمع و تحصن دانشجویی؟
به نظرم افتادید توی ورطه کلی گویی. مردم کار را یکسره کردن!!!
شما نفی نکرده باشید حضور مردم در تجمع شیراز رو. قبول . اونا که بالاخره برگ چغندر نبودن. مردم بودن. اما کی اونا رو آورده بود؟ اینو جواب بدید. بعد می فهمید کلی گویی دارید می کنید. اینو جواب بدید تا بعد بگم نسبت باقی ماجرا رو.
پاسخ:
بنظرم همین سوز دل مردم خیلی کارها میکند .
  • محمد حسن زاده
  • سلام . آقا مهدی
    خیلی وقت بود به خاطر امتحانات نتونسته بودم به وبتون سر بزنم . بعضی از مطالب رو خوندم ، خوب بود .
    خیلی مخلصیم و خیلی دوستون داریم . التماس دعا
    البته جمله آخر دروغ عشقولانه بود .
    پاسخ:
    ما ولی جدی جدی دوستنو داریم اخوی کجایی چه میکنی ؟
    اگه همه تحلیل هاتون بر مبنای اطلاعاتی که بهتون رسیده یه نمونه اون اومدن پیرزن از جهرم با مینی بوس بوده واقعا براتون متاسفم از صمیم قلب .
    تهمت نزنید دوست عزیز!!!!!!!!!!!!!!شما با چشم خودتون دیدید که پیرزن از جهرم اومد؟!؟!؟!
    اول اطلاعات دقیق بگیرید بعد مطلب بزنید تا خدای ناکرده از مسیر عدالت و انصاف خارج نشید و حق هم همین است.
    حالا خوبه ادعا می کنید قبل از هر مطلبی خوب تحقیق میکنید !!! اگه تحقیق نمیکردید دیگه چی میشد برادررررر؟!؟!؟؟!؟!؟!
    به وب منم بیا نارنجک جون
    www.asheghetanha74.persianblog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی