نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

باردیگر نیمه خرداد شد

دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۵۰ ق.ظ
نیمه خرداد است ومن در حسرت دیدار یارم و مرادم و امامم خمینی کبیر .

هر چه میکنم دلم آرام نمیگیرد تا باز هم به یاد  مستند روح الله بچه های لبنان می افتم قسمت دهم که درمورد وفات امام کار شده .

دلی از عزا در می آورم و بغض فرومانده دلم را با دیدن تصاویر ان روزها خالی می کنم.

و باری دیگر در فکر خواسته های بر زمین مانده امام ...

راه زیادی در پیش است و ما مانده در عادات سخیف و لجنزار دنیای دون .

چند ترانه در مورد امام  که «امام قبیله شاعر» ترانه ایست که با شعری از «محمدکاظم کاظمی» و آهنگسازی و خوانندگی عبدالرحیم جعفری اخیرا در این دفتر تولید شده است.

 
همچنین دو شعر محمدمهدی سیار با عنوان‎های «خوش نداشتیم» و «چیزی یادم نمیاد» با آهنگسازی آرش اوستائیان در قالب دو ترانه تولید شده‎است. خواننده «خوش نداشتیم»، محمد میرزایی است و «چیزی یادم نمیاد» را احسان رحمتی خوانده است.
 
«خمینی ای امام» آخرین کار این دفتر برای سالگرد ارتحال امام است که در آن شعر قدیمی حمید سبزواری توسط میلاد عرفان‌پور بازسازی شده است. این قطعه، توسط گروه سرود بچه های خرم آباد اجرا شده و آهنگسازی آن را حمید شاهنگیان برعهده داشته است.

امام قبیله شاعر

 

مخصوصا امام قبیله که به لهجه افغانی است خیلی بدل می نشیند.

 
  • بنده خدا

نظرات  (۴)

"چیزی یادم نمیاد" خیلی قشنگ بود
امید من به شما دبستانی هاست...
سلام
سید خیلی دلم هوای اون روزا رو کرده!
خمینی بشارت دهنده ظهور منجی بود
امید وارم که در راه ظهور منجی کل بشریت در این فضای همه کس پسند موفق باشی
ما رو هم ارد کنی مسلمان بهتر می تونیم به ظهور منجی بشریت که یکی از مهم ترین مواردشِ بصیرت رو با هم داشته باشیم من هم امدم ولی باید مواظب بود که بازی گروه های جناهی رو نخوریم با کمک یکدیگر بپردازیم
ما رو اد کردی یه خبری به ما بده برادر تا باهم باشیم
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
الهم عجل ولیک الفرج
دوست عزیز این حا می دنبال یک صفت که اگه بشه بهش صفت خوب گفت رو برای جریان انحرافی و شخص مشایی هستم اگر شما چیزی می دانید به ما هم خبر بدهید که ما هم بدانیم که چرا بعضی حزب اللهی های دیروز در خط این فاسق فی ارض رفته اند تنها خوبی که من می دانم این هست که این ها وسیله ای برای کسب تجربه بیشتر امت حزب الله و مشخص شدن حزب الله های واقعی هستند
منتظر نظر شما برای جمع شدن نظر دوستان هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی