نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

بمناسبت بیانیه چند بسیج دانشجویی

يكشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۱:۵۳ ق.ظ

با سلام خدمت برادر ساسانیان:

از اینکه بالاخره دوستان بسیج وارد گود عدالتخواهی شدند وشعار عدالتخواهی از یک نامه سرگشاده با امضای چند بسیج دانشجویی دیده شد بسیار خوشحالیم .

امید است که دوستان همینطور که استاندار وفرماندار قبل و حال را نقد کردند و بی پروا سخن گفتند در نقد و مطالبه از مفسدین بزرگ استان نیز پای کار بیایند مگر نه عدالتخواهی تعریفی دارد که در پیام 6/8/81 رهبری آمده و نمی شود باسم آن هر کس که دوستش نداری را بزنی و در بقیه موارد سکوت کنی .(همانطور که بنظر شما فرماندار سابق چنین بود که البته نظر ما چنین نیست .) یعنی عدالتخواهی گزینشی رفتار کرد .

منتظریم ببینیم دوستانی که از بسیج های مختلف شعار عدالت داده اند در پیگیری مفاسد اقتصادی در استان چه می کنند ؟؟؟

 وارد گود میشوند و پیگیری میکنند که جای بسی خوشحالی دارد  یا سکوت میکنند و دیگر حرف از عدالتخواهی نمی زنند که در آن صورت بنظر ما می آید که عدالتخواهی دوستان هم شعاری بیش نبوده و بعنوان ابزاری برای کوبیدن مخالفین برخی آقایان درون سپاه استفاده شده  که خود در پرونده مفاسد از متهمین هستند  و امروز با دادن اطلاعات غلط باین دوستان بنحوی انتقام خود را از تیم عدالتخواهی که در فرمانداری جمع شده بودند گرفتند .

(البته استاندار را کاری ندارم  در نقد و مطالبه و حتی ترکاندن وی هر چه بکوشی رواست )

امید است حداقل در ماجرای الخوری که حقیقت آن برای همگان روشن شده دوستان بسیج هم وارد شوند و نشان دهند تیغ بران عدالتخواهی بر روی هر چه مفسد و بی عدالت است کشیده شده نه برروی کسانی که امروز نیاز است با تیغ عدالت گردنشان را زد .

امید است که نظر دوستان را در مورد  باغشهرها بعنوان ام الفساد استان که به تازگی اعتراض رهبری را بدنبال داشته  ببینیم  در نقد جریان ریا وتزویر استان که در لباس روحانیت خون مردم و بیچارگان را در شیشه می کنند.

امید است که در اعتراض به اصراف آقایان  دربرنامه کنگره سرداران شهید در تبلیغات بی مورد و بی اولویت  وجلد کردن شهر با بنرهای تبلیغاتی این برنامه پرخرج ببینیم . (که بزودی در مورد آن مطلب خواهم نوشت )

امید است در اعتراض به دهان کجی کنگره سرداران شهید و دیگر ادارات در چاپ و نصب بنرهای تبریک سال جهاد اقتصادی در میادین شهر هم اعتراض بکنید .

امید است در مورد پیگیری از دادگستری استان برای اعلام اسامی مفسدین و مبارزه واقعی در این زمینه دست  و بازوی شما دوستان ارزشی را ببینیم .

امیدواریم در مورد نقدعمل و جلوگیری از انحراف فرماندار جدید و سر سپردگی اش به مکتب ایرانی ببینیم .

امید است در مورد مصادیق بی عدالتی چه از نهادهای انقلابی باشد چه از استاندار وارد گود شوید امید است در هفت خان خویشاوندسالاری استان و محافظه کاری های ایشان در نمانید و مردانه تیغ عدالت در دست وارد گود شوید و مطالبه کنید و مردانه بایستید و هزینه اش رابدهید.

امید است از بی عدالتی های شورای شهر و نگاه تبعیض آمیزش در مورد توسعه شهر و بی توجهی به مستضعفین بیداد کنید .

امید است از این به بعد هم مکتب ایرانی را بترکانید و همچنان استوار منتقد این جریان در میدان بمانیدو این نقد مکتب ایرانی فقط مخصوص فرماندار قبلی نماند.

امید است که شیراز را خوب بشناسید تا با هر موضع نسنجیده به نفع گروه های مختلف شهر سود نرسانید .

در آخر اینکه امید که از این به بعد شما علم عدالتخواهی را در شهر به دست بگیرید نه شعارش را .

  • بنده خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی