نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

باید ریشه عدالتخواهان را حذف کرد .

جمعه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۱:۵۶ ب.ظ
برای نوشتن مطلبی نیاز به داشتن تصویر فرماندار داشتم از گوگل بهره بردم و شروع به جستجو کردم  تصاویر مطلوبم را که پیدا میکردم  در یک پنجره جدید بازشان میکردم.

سه چهار تایی که شد صفحه گوگل را به پایین ویندوز فرستادم و شروع کردم به نگاه کردن تصاویری که انتخاب کرده بودم .

اولی دومی سومی و چهارمی بالا نیامدند به آدرسشان که نگاه کردم همه مربوط به سایت فرمانداری شیراز بودند . تعجب کردم و با خود گفتم یعنی متن اخبار حذف شده اند که تصاویرشان هم نمی آیند ؟؟؟

اول فکر کردم اینترنتم مشکلی دارد اما بعدا فهمیدم نه تنها تصاویر که تمام اخبار مربوط به ماقبل از ورود فرماندار جدید که عنان اختیار بدست بزرگ اسفندیار مشایی اش داده و در اولین مصاحبه اش خود را پیرو مکتب ایران خوانده بود  حذف شده است .( خودتان از سایت فرمانداری شیرازدیدن کنید )

مطمئنا که کار درست نیز همین است  چیزهایی که ممکن است ذهن آقا زادگان  ومفسد منشان را آزار دهد باید حذف شود . مردم هم که به گور سیاه هر چه میخواهند بیاندیشند .

اصلا مردم چه حقی دارند مخالف آقایان فکر کنند ؟ تاریخ هم باید در راستای شکم آقایان تنظیم شود تا راه راست برود .

نمی دانم فقط این آقایان  عزیز که تنبان از پای همه کشیده بودند که سعی داشتند قاسمی را وابسته به مکتب ایرانی نشان دهند هیچ موضعی در برابر موضع گیری فرماندار جدید که علنا خود را وابسته به مکتب ایرانی میداند نگرفتند.

بقول سلمان : ( مشکل فقط عدالتخواهان بودند )

  • بنده خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی