نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

قاسمی دیگر داشتم به تو شک می کردم

شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۸:۳۳ ب.ظ


ازمیان مسئولین استان فارس کسی را سراغ ندارم که گامش  در برابر مبارزه با مفاسد اقصادی انقدر محکم بر داشته شود که روابط و ضوابط میان آقایان نتواند آنرا شل کند و از صلابتش بکاهد .

قاسمی اما فرق داشت میدانید چرا آخر لر بود لرها اگر آدمهای سالمی باشند مردانی مجاهدند و اگر دستشان پاک باشد حریف ندارند .

برخی از دوستانم با درک این فضا و این موقعیت پس از دوران دانشجویی به کمک وی شتافتند  و تیمی منسجم در امر مبارزه با مفاسد تشکیل دادند .

قاسمی مرد بود و در فشار حاصله آقایان منحرف و مفسد کوتاه نیامد هم مکتب ایرانی مشایی را زیر سئوال برد و هم ام الفساد استان باغشهرهای تیم فرزندان و دوستان آقای حائری را  سینه دیوار چسباند و پای میز عدالت کشاند .

آخرین مصاحبه او نیز حرفهای بسیاری دارد که حتما بخوانید .

راستش را بخواهید کم کم داشتم به قاسمی مشکوک میشدم آخر در این دستگاه  اداری استان فارس که همه یا پسر خاله و با جناقند و یا بالاخره جیبشان با هم ارتباط مستقیم دارد  چطور یک مسئول ان هم از این مدل این همه دوام اورد .

به قاسمی می بالم و به رضایی مسئول سابق بسیج دانشجویی استان که هر دو مجاهدینی انقلابی و آرمانخواه هستند و هر دو به یک جرم  از مسئولیت خود بر کنار شدند .

به قاسمی می بالم که چون متکیو به همان روش و باهمان سبک برکنار شد و نه استعفای نمایشی داد و نه عرصه را به جوانها سپرد بلکه چون مرد در برابر مشایی و همچنین آقا زادگان مفسد ایستاد وخار در چشمشان شد .

به خودم هم می بالم که در این مدت همواره مدافع این فرماندار بودم و همه من را به عنوان یک مدافع جریان عدالتخواهی منتصب می کردند و گاه مرا نیروی فرماندار خواندند با اینکه هیچ دیداری با وی نکردم و جز یکبار ان هم در راهپیمایی وی را از نزدیک ندیدم .

قاسمی  هر کجا که هستی دست خدا به همراه تو جوان مجاهد و عدالتخواهی که اشک مفسدین را در شیراز در آوردی .

افتخارت قاسمی این باشد که منتصب به عدالتخواهی بودی همانی که رهبری گفت :

وفا کنیم ملامت کشیم و خوش باشیم                      که در طریقت ما کافری است رنجیدن .

قاسمی به خود ببال که برکنار شدی تا از درد مفسدین شکمباره کاسته شود نه اینکه از بس از قبل ارتباطت با  فلان آقا خورده باشی که گندت بالا بیاید و فسادت شهره شهر شود و  بعد از چند صباح دوباره به کار گرفته شوی در سیستم فساد انگیز همان حاج آقا  .

قاسمی ببال که دیگر در لیست سیاه مسئولین  پر  ادعا اما کم عمل قرار گرفتی و دیگر پست های اینچنین به تو نخواهند سپرد  چرا که بلد نیستی در قاعده انها بازی کنی و کل بازی را بهم میزنی .

قاسمی ببال به خود که در دل مردم شیراز جاودانه شدی بخاطر گرفتن حق مظلوم از ظالم در لباس اسلام .

آفرین بر تو که با مبارزه بی ملاحظه با اسلام شکمباره های استان که ادعای مذهب یدک می کشند غبار از روی اسلام ناب برداشتی و انقلابی بودن را تفسیر کردی .

چه باک بر تو که مامور به وظیفه بودی و وظیفه ات را بجای اوردی در قبال ارمانت و بگذار این پستهای دنیایی بماند برای اهلش تا چند صباحی چون کرم بلولند و فربه شوند .


زنده باد قاسمی         زنده باد عدالتخواهی     مرگ بر اسلام امریکایی


قاسمی مردی برای همیشه        وبلاگ۱۱-۲۲

چرا باید قاسمی عزل میشد     وبلاگ چرکنویس انقلابی

وبلاگ کورسو

  • بنده خدا

نظرات  (۸)

سلام
جالب اینجاست که استاندارفارس اصرار داره بگه به درخواست سپاه بوده..........
نارنجک خان اصلا ایشون قوم خویش بازی نکردن جون خودشون خوبکه داداشش مسئول دفترش بود... یه سوال کن ببین دایشش ودختر دایشش پیش کی کار میکنه!!!
بابا بی خیال الکی گندش نکن ایشون دایی ودختر داییش پیش یکی از زمینخوارها به قول خودش کار میکنه همون زمین خواری که توی ختم پدرش هم بود وقاسمی تا دم در اورا مشایعت کرد!!!! نارنجک بازم بگم از کاراش!!!
http://anjomani.blogfa.com/post-69.aspx
بیانیه مشترک جمعی از وبلاگ نویسان ولایتمدار استان فارس
این آقای 22-44جز همونهایی نیست که وقتی همه به آقای هاشمی معترض بودن میگفت:اگه بچه های هاشمی خطا کردن چه ربطی به خودش داره؟جز همونها نیست؟حالا گیریم که دایی ودختر دایی آقای قاسمی جای مشکل دار کار میکنن که تازه همین رو هم با صراحت نمیشه گفت ,آخه چه ربطی به آقای قاسمی داره؟؟؟؟
قاسمی رفت ولی مطمئن باشید دعای برآمده از دل مظلومینی که حقشونو بازپس گرفت او را ماندگار خواهد کرد. انشالله.
باورم نمیشه .چرا این همه تملق اغراق
مریم خانم یه کم تفکر وتعقل هم خوب چیزیه به خدا .آخه الان که دیگر عزل شدن وپستشونو فدای عقیدشون کردن تملق و اغراق برای نارنجک وامثالهم چه سودی می تونه داشته باشه این چیزا که شما شنیدی رو قبل از اینکه آقای قاسمی عزل بشن به این بنده خداها می چسبوندن که حالا روسیاهیش به همشون موند و حالا هم از رو نمیرن میگن عزلش هزینه ارتباطش با شماها بود!!!شما چیزایی که یادت دادن یه کم دیر منعکس کردی عزیزم فتامل!!!
جواب نوشته" عدالت بدون اخلاق یعنی مسلمان بدون دین"اقای ساسانیان رو چی میدی.؟مدتها داشتم دنبال حقیقت میگشتم.ولی جز تعجب وتاسف ازحرفای شما بچه های به اصطلاح عدالت خواه چیزی نصیبم نشد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی