نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

مولود ناقص استان ما

جمعه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۰، ۰۲:۰۱ ق.ظ

 روزهای قبل از افتتاح تبلیغاتی پروژه ملی قطار شیراز یادم می آید در اعتراض به افتتاح زودهنگام وتبلیغاتی ان مطلبی نوشتم که در اینترنت منتشر شد. ( از اینجا بخوانید ).

این اعتراض اگر چه که در فضای داغ انتخاباتی آنچنان صدا نکرد و برد خبری زیادی نیافت اما حداقل ما وظیفه خود را در آن مقطع انجام دادیم و نسبت به استفاده تبلیغاتی از افتتاح این پروژه ملی اعتراض خود رابیان داشتیم .

اکنون با گذشت دو سال از  افتتاح این پروژه ملی بد نیست باری دیگر  مروری گذرا کنیم بر پروژه ملی راه آهن شیراز .

طبق اطلاعاتی که بنده بدست آوردم پس از اعلام افتتاح پروژه قطار شیراز نام این پروژه از لیست پروژه های در دست اقدام خارج شده و به تبع دیگر بودجه ای به این پروژه تعلق نگرفت و این یعنی ساخت و ساز سه چهار کیلومتر پایانی  این طرح نیز متوقف مانده و در واقع پروژه ازبعد از ان افتتاح نمادین و تبلیغاتی تا به امروز پیشرفت قابل ذکری نداشته .

اگر چه که با اتکا به ایستگاه موقت آن که یک کانکس و چند صندلی است هم اکنون نیز حرکت دو سویه شیراز به تهران و شیرازبه مشهد هر کدام یک سفر در هفته بر قرار است امااین کجا ووضعیت مطلوب کجا.

اگرنگاهی به پروژه ملی قطار کرمان زاهدان  بیاندازیم و وضع انرا با این پروزه بسنجیم به تفاوت در عملکرد مسئولین ودلسوزی انها پی خواهیم برد قابل توجه است که در مسیر ساخت قطارزاهدان کرمان چندین بار متوالی مهندسین پروژه توسط اشرار ربوده شدند اما کار تا بندجا پیشرف که امروز خبر دوبرابر شدن ظرفیت قطار استان سیستان اعلام شد . ( از اینجا بخوانید )

اگر چه که مقصر اصلی مسئولین وقت استان و استاندار سابق ( آقای رضازاده ) هستند اما باید از استاندار جدید نیزعلت به سرانجام نرسیدن قسمت پایانی و ایستگاه انتهایی این پروژه ملی را مطالبه کرد  بالاخره در دوسال مسئولیت ایشان نیز مطمئنا توانایی به سرانجام رساندن کار موجود بوده .


تصاویری از پروژه نیمه تمام قطار ملی در ایام افتتاح زودهنگام و تبلیغاتی آن

  • بنده خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی