نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

نکاتی درمورد حزب الله عراق -2

چهارشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۰، ۰۵:۴۲ ق.ظ

این مطلب را یکی ازدوستان برایم فرستادند که حیفم آمد شما نبینید .

گردانهای حزب الله عراق به عربی (کتائب حزب الله فی العراق) یکی از گروههای مقاومت اسلامی در عراق می باشد که هدفش مبارزه با نیروهای اشغالگر امریکایی وانگلیسی در عراق وآزاد سازی واستقلال این کشوربطورکامل می باشد.

گردانهای حزب الله عراق طبق گفته های یکی از فرماندهان این گروه در وب سایت رسمی گردانها:این گروه ارتباط مستقیمی با حزب الله لبنان ندارد وفقط اهداف مشترک دارندوتمام فرماندهان این گروه عراقی می باشند.بیشتر اعضای این گروه از مقلدان شهید سید محمدباقر صدر وامام خمینی می باشند وتاریخ تاسیس این گردانها به چهار ماه قبل از اشغال کشور عراق در سال 2003 می باشد وبیشتر فرماندهان آنان جزء نیروهای ضد رژیم صدام حسین بودند واولین عملیات نظامی آنان ضد نیروهای اشغالگر مربوط به تاریخ 23-10-2003 در شهر بغداد منطقه بلدیات پشت هتل قنات بوده که در آن یک خودروی نفربر امریکایی از نوع (همر) توسط یک بمب کنار جاده هدف قرار گرفته وبطورکامل منهدم شد .

این گروه با نام (کتائب ابوالفضل العباس)  گردان ابولفضل عباس )ع) اعلام موجودیت کرده ودرسال 2006 اقدام به پخش فیلم های عملیات ضد اشغالگران خود دراینترنت وتلفیزیون کرده وبرای اولین بار شبکه های لبنانی المنار والجدید این فیلم ها را پخش کردند ودر سال 2007 این گروه اعلام کرد که از این پس با نام اصلی یعنی گردانهای حزب الله در عراق به ادامه فعالیت می پردازد.

لازم به ذکر است که شبکه هایی مثل الجزیره بطور عمدی بدلایل مذهبی وشیعه ستیزی مانع از پخش فیلمهای آنان و فیلم های عملیات  دیگر گروه های مقاومت اسلامی شیعیان عراق مثل گردانهای اصحاب حق  ( عصائب اهل الحق ) وتیپ روز موعود (لوائ الیوم الموعود ) تا امروز می شود تا به جهانیان بگویند که شیعیان عراق هیچ مقاومتی ندارند وآنان دوست امریکا هستند.

وهم اکنون شبکه های تلفیزیونی عراقی مثل الاتجاه والعهد اقدام به پخش عملیات جدید گروهای مقاومت اسلامی عراق می کنند.

الاتجاه یک شبکه مستقل می باشد والعهد شبکه وابسته به گردانهای اصحاب حق (عصائب اهل الحق) می باشد.

این در حالی است که به اعتراف فرماندهان ارتش امریکا مثل بیرگنر:این گردانها بزرگترین دشمن نیروهای ماست وهر روز ما را مورد حمله قرار می دهند.

 برای دیدن سایتهای مقاومت اسلامی عراق بر روی تصویر بالا کلیک کنید .

  • بنده خدا

نظرات  (۲)

  • هییت مکتب الشهدای شیراز
  • هییت مکتب الشهدای شیراز
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی