نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

آقای احمد زاده دیگر نمی توان سکوت کرد .

سه شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۰، ۱۰:۰۶ ق.ظ

ورود استاندار جدید با شعار عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی نور امید را در دل بسیاری از دلسوزان انقلاب روشن کرد .

شعار های انقلابی و اعلام پایبندی به فرمان هشت ماده ای رهبر انقلاب مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز نشان از شروع فصل تغییرات در استان میداد.

 در این میان تعدادی از جوانان مذهبی با روحیه جهادی، بسیجی وار به کمک ایشان شتافته و استاندار را در پیشبرد اهداف و اجرای امور یاری نمودند.

افراد جذب شده بسته به نوع توانایی و تخصص، در قسمت های مختلف استانداری فارس به کار گرفته شده و از دانش، توانایی، همت، نیت و صداقت آنها بدون عقد هیچ قراردادی  استفاده شد.

پرسنل تازه جذب شده با وعده عقد قرارداد، با تمام وجود خود را در خدمت استاندار، منتسب به دولت عدالت محور، قرار داده و بعضا در دونوبت کاری به انجام وظیفه پرداختند. برخی هم به ماموریت های مختلف شهری، درون استانی و برون استانی اعزام شدند.

اصل بکار گیری نیروی کار بدون قرارداد در استانداری - نمایندگی دولت در استان - امری است خلاف قوانین و عدالت. حقوق و مزایای معوق حدود ٩ ماهه را هم به این موضوع بیافزایید.

طی ماههای منتهی به آخر سال ٨٩ و پس از تغییر و تحولات در برخی معاونتها، در زمانی که خبرگزاری ها تعطیلند و کسی توان دادخواهی بعلت نزدیکی عید  ندارد روند تسویه نیروهای فاقد قرارداد شروع شد.

روند تسویه حساب با این افراد به این صورت بوده که افراد متاهل حدود ٢۵٠ هزار تومان و افراد مجرد حدود ٢٠٠ هزار تومان به ازاء هر ماه کارکرد و بدون در نظر گرفتن تخصص و ساعت کاری، دریافتی داشتند. در مواردی معدود هم پرداختی هایی حدود ٣٠٠ و ٣۵٠ هزار تومان مشاهده شده البته بدون توجه به نوع کار و ساعات کار و همچنین اضافه کاری افراد .

این روش پرداخت هم با قوانین جاری کشور و حداقل دستمزد مصوب دولت در سال ٨٩ کاملا منافات دارد.

عموما رسم بر آن است که واحد مالی و یا امور پرسنلی سازمان ها و ارگانها وظیفه پرداخت دستمزدها را بر عهده می گیرند. اما افراد تازه تسویه شده، تسویه خود را از واحد حراست استانداری فارس دریافت نموده اند. پرداخت هم به این صورت بوده که پس از امضاء اقرار نامه ای محکم و همه جانبه مبنی بر نداشتن هیچ گونه طلب و حقی، مبلغ مربوطه به فرد پرداخت شده است.

در میان حدودا ٧٠ نفر اخراج شده، هستند افرادی که صبح یک روز کاری در ورودی استانداری از ورود آنها جلوگیری شده و بعد متوجه شده اند که اخراج شده اند.

حال سئوال عدالتخواهان و مردم این است که آقای استاندار شما را چه شده است  شما مسئول گرامی که در ابتدای کار با شعار عدالت و مباره با مفاسد پا به میدان گذاشتید خودعلنا و بدون هیچ ترس و واهمه ای این بی عدالتی را در حق کارمندانتان روا میدارید ؟

آقای استاندار مستحضر هستید بی عدالتی اینگوه نیست که از کسانی که شعارش را میدهند سر نزند اتفاقا شما کسانی که ادعای عدالت طلبی کرده اید بیشتر ذره بین عدالتخواهان هستید .

آقای استاندار امروز  شما در برابر این عمل غیر قانونی و ظالمانه خود پاسخگو باشید و در این میان فرقی میان شما با دیگر مسئولین نیست و اگر از پاسخگویی در این مورد طفره بروید نیز بر ما اثبات میشود که سخنان شما در مورد  عدالت نیز جز شعاری تبلیغاتی نبوده است .


همچنین بخوانید :شفاف سازی ایت الله حائری ما را به سوال وا داشت.

  • بنده خدا

نظرات  (۳)

به نام خدا
سلام
به روزم تقریبا
یا علی
  • هییت مکتب الشهدا
  • بانوی بی حرم...
    www.shirazmaktab.blogfa.com
    آقا مهدی نتیجه طمع واز هول حلیم تو دیگ افتادن همینه رفقایی که حرف مارو که سالها توی این بیقوله گرفتاریم گوش نکردن و اومدن به نیت اینکه حتما بعد از گذشت مدتی خودشان استاندار می شوند!!! این هم نتبجه اش. اتفاقا دوستانی که اومدند اکثرا به خاطر نداشتن تجربه ضررهای زیادی وبه بیت المال زدن والبته اینها توجیه عملکرد استاندار جوان نیست روزی که سیاسیون داد زدن که احمدزاده تجربه کار ندارد همین 70 نفر داد زدن شما با عدالت مشکل دارید نه چیزی وکه خیلی ها توی اینه نمی بینند بزرگان توی خشت خام می بینند
    پاسخ:
    خدا عاقبت همه امان را به خیر کند .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی