نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

نوشته های یک قلم

نارنجکی برای تمام فصول

پیوندهای روزانه

پشت پرده کفن پوشی این جماعت ...

جمعه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۰، ۰۳:۴۲ ق.ظ

تازه غروب شده بود که گوشی موبایل زنگ خورد گوشی رو برداشتم شماره نا اشنا بود .

دکمه سبز رو فشار دادم  وبا وصل شدن تماس سلام کردم یکی از بچه های دانشجو بود و باحرارت داشت در مورد جلسه ای که با حضور بسیاری از بچه های دانشجو قرار بود تا ساعاتی دیگه تشکیل بشه صحبت کرد  ومدام از من می خواست تا حتما در این جلسه شرکت کنم .

قبل از پایان حرفهاش ازمن خواست تا از فرشید جعفری بخوام تا در جلسه شرکت نکنه چرا که اون نظری مخالف بچه ها داره وخوب حتما مشکل ساز میشه دیگه.

دستور جلسه مخالفت با جشن های دو هزار و پانصد ساله ای بود که قرار بود توسط استانداری فارس صورت بگیرد و راه حل بچه ها کفن پوش شدن بود .

راستش چند روزی بود که در فکر مردم یمن بودم ویک راه حل اجرایی عملی و شدنی برای کمک به مظلومین انقلابی بحرین و دیگر کشورها که هر چه مشورت می گرفتم از جاهای مختلف به نتیجه خاصی نمیرسیدم فقط همین کارهای پیش پا افتاده مثل تجمع و کفن پوش شدن و ثبت نام استشهادی و ...

راستش اول که این دوست عزیزمان زنگ زدند فکر کردم از بچه های شیراز بخاری بلند شده و کسی می خواهد همین کارهای تکراری را انجام دهد و شاید صبری لبریز شده و غیرتی بجوش آمده .

اما ...

دوست عزیزمان در شرایطی که مردم بحرین ولیبی و یمن در حال کشته دادن هستند و در حالی کههزاران اتفاق دیگر در کشور در جریان است به تحریک افراد معلوم الحال دست به تشکیل جلسه ای برای استفاده از توان دانشجویان بر ضد استانداری هستند ان هم با یک بهانه ای که صحت نداشت .

همان موقع تلفن زدم به فرشید و گفتم که دوستان خواسته اند که در جلسه شرکت نکند و قرار است از طرف دوستان عدالتخواه من بروم .

بعد از فرشید خواستم برایم مطلب را باز کند  او هم گفت این چیزی که این اقایان میگویند اصلا صحت ندارد واینها همه یک شانتاژ خبری و یک جار وجنجال سیاسی است برای پوشاندن اتفاق دیگری که هم اکنون در استان در جریان است و آنهم اعلام اسامی مفسدین اقتصادی است  .

بر آن شدم تا به ذکر چند حادثه معروف بعد از اعلام اسامی مفسدین اقتصادی در کشور بپردازم .

۱- بعد از اعلام نام آقای واعظ طبسی در پرونده المکاسب و نام اقای بهزاد نبوی در پرونده پترو پارس و مهمتر از همه دستگیری آقای شهرام جزایری  ناگهان آقای آغا جری در یک شطرنج سیاسی با حرکت دادن مهره اهانت به  پیامبر اکرم و مقلدین مراجع و... اذهان را از اطراف قضیه پراکنده کرد و  تا مدتها پرونده ها به فراموشی سپرده شد و شاید هیچ وقت پترو پارس و المکاسب به جریان نیافتاد .

۲-بعد از دستگیری باند بیمه ایران و به سر انجام رسیدن محاکمه شهرام جزایری که خود  در بر دارنده تخلف بسیاری از آقایان بود  اعضا یک نشریه دانشجویی با اهانت به پیامبر اکرم اذهان را بار دیگر به سمت دیگری بردند تا ماجرا به فراموشی سپرده شود .

۳- بعد از بالا گرفتن تب عدالتخواهی در شیراز و مبارزه با مفاسد اقتصادی باغشهرها  اتفاقی معروف و تاثیر گذار همه چیز را تا مدتها به فراموشی سپرد .

و امروز با روی کار آمدن مسئولینی که شاید بتوان وجه تمایز حداقلی آنها را با مسئولین قبلی در خصیصه مبارزه با مفاسد دانست  واعلام اسامی مفسدین اقتصادی برخی مفسدین وحامیان انها و همچنین برخی کسانی که فریب این دغل بازی ها را خورده اندواینبار چون دیگر نمیتوانند حادثه ای بیافرینند تا  قضیه تحت الشعاع قرار گیرد دست به دامان دروغ  شده اند و با هجمه به دشمن فرضی جشن هنر و جشن های دوهزارو پانصد ساله  سعی در انحراف افکار عمومی از اعلام اسامی مفسدینی دارند که تا دیروز بعنوان معتمدین بیت المال برخی پستها را در اختیار داشتند .

هر چه باشد کفن پوشی و تبلیغات وجار وجنجال خللی در اراده مجاهدین ضد فقر وفساد وتبعیض ایجاد نخواهد کرد .مطمئنا که تا رسوایی زالو صفتان مفسد که در هر لباسی تخریب امید مردم به این نظام مقدس را دنبال میکنند قدمی دیگر نمانده و بازی های سیاسی نیز راه بجایی نخواهد برد .

  • بنده خدا

نظرات  (۹)

1.مطمئنا خیلی از کسانی هم که با اینها همراه شدند بدون فکر و اطلاع از این جریانات پشت پرده همراهی کردند.
2.این نوع کفن پوشیدن ها دیگه واقعا نمادین شده. گیرم که برای مبارزه با این نوع جشن ها و موسیقی ها که به خیالشون صحت داره قدم برداشتند.حالا بماند که هر کسی چه انگیزه ای داشت.قبول کنیم که هم حرکت بود هم بی خطر. همین کفن پوشی نمادین و بی خطر چرا در جاهایی که حقیقتا و نه بر اساس حدسیات و فرضیات داره هرزگی ترویج می شه و فرهنگ دینی له می شه یک نفر پیدا نمی شه حتی اعتراض کنه. نمونه اش جشن فرهنگستان در تابستان 89. فقط مستضعفین بود که داد زد!! یا نمایشگاه تشریفات مجالس گلستان.( مبارزه با زمین خواری که پیش کش جرأت نداشته شون)
3.به نظر حقیر یه حقیقتی که وجود داره اینه که در حال حاضر هم در برابر حمایت های بی چون و چرا و متعصبانه ای که از استانداری می شه باید تیزبین و حق بین بود . هم در برابر هجمه های متعصبانه و لجاجت آمیز با انگیزه های سیاسی.
این وسط موندند بچه های عدالتخواه. هر طرف حق رو بگیرن انگ می خورن.
موید باشید.
سلام کاکو
جالبه این هم یک نظره ولی تابلو هست که از زاویه ی متفاوت نگاه عدالت خواهانه و جستجو گرانه ی خاص امثال شما و فرشیده.
1.این اسامی که گفتی رو اگر میشه لا اقل خودتون پوشش خبری بدید تا ما هم سر در بیاریم.
2. ظاهراً همش هم برای موازی سازی پرو‍ژه ای بی خود برای کم رنگ کردن اعلام مفاسد اقتصادی ذکر شده توسط شما نیست و واقعاً خبر هایی هم هست و خودت هم می دونی امثال اقایان ایمانی و غیب پرور ظاهراً اهل بازی هایی این قبیل نیستند.
3.طی تحقیقاتی که من در این چند روز داشتم قرار بود کارهایی بشود که با مقاومت برخی انجام نشد ولی در تهران انجام گرفت ، اما این کارها چرا مشکل داشت1. امدن هر صدایی که محور ان جدای از اسلام و اعتقادات ان باشد در جمهوری اسلامی انحرافی است هر چند مخالف نباشد تا زمانی که اسلام می تواند محور گفتگو باشد (حتی اسلامی با محور های فرهنگی مشترک) چرا ما دست روی محور هایی همچون نوروز برای اتحاد با برخی کشورها می گذاریم. 2.در زمانی که برادرانمان در بحرین و سایر کشورها در حال کشته شدن هستند و بغض هایمان درحال ترکیدن چرا اقایان سرگرم جشن و نوروزند چرا هیچ حرکتی در راستای خمایت از برادرانمان نمی کنند 3.مدل گیری بسیار نزدیک اقایان در جشن نوروز از مدل جشن هنر جای سوال دارد و اجرای گروه های موسیقی که تطابقی با اسلام ندارد و در برخی موارد مخالف نیز هست برگردیم و نظر امام در مورد هنر در منشور هنر را نگاهی بیا ندازیم.
سلام برادر . امیدوارم همیشه همینطوری به روز باشی .
  • دانشجوی انقلابی
  • سلام کاکا خوشحالم که دوباره با قدرت اومدی. یازهرا(س)
  • حزب الله شیراز
  • سلام.به روزم با:
    "بیانیه یا شب نامه سیاسی؟!"
    سربزنید ونظر دهید
    http://hizbollah.mihanblog.com/
  • جواب برادر حمید رضا
  • با سلام
    اسامی زیر را در اینترنت جستجو کنی می ایند اگر توضیح بیشتر خواستی شخصا در خدمتم.
    برادر عزیز ببین نشدا . قرارمون این بود حق ملاک قرار بگیره نه ادمهای هرچند خوب و موجه . بنده طبق حقیقت میسنجم ماجرا رو نه طبق نگاه هر ادم بزرگواری یادت نرفته که «حق را بشناس تا ....»
    تحقیقات رو من هم انجام دادم مهم اینه که از کی پرسیده شده باشه
    من سئوالم اینه که چرا بزرگوارا در مسائل دیگه اینقدر حساس نیستند مثلا همین قضیه بحرین و یمن مهمتره یا جشن هنر که خودت هم میگی گلومونو بغض گرفته من سئوالم اینه که بر فرض که اصلا جشن هنری در کار باشه واقعا جا داشت براش کفن بپوشن ؟؟؟ ولی درمورد بحرین و یمن و لیبی سکوت کنند؟؟؟ این بزرگوارا چرا در این موارد ساکتند؟
    در مورد نوروز هم بگم که برادر عزیز نظر رهبری در مورد نوروز رو جستجو کن بعد میبینی که اتفاقا باید یک جاهایی مناسبتهایی اینچنین مورد توجه قرار بگیرن.
    درمورد جشن هنر وهرنوع انحرافی هر چند داخلی بنده که حرفی ندارم ولی بنظرم می آید ببینیم این نوع انحراف اصلا بوده یا یک جار وجنجال سیاسی است .
    بسم قاسم الجبارین.
    با عرض سلام از اقای پوریزادن پرست اگر جایی بد و بیراه گفتم شما که از دوستان سرسخت عدالتواه بودین تصحیح کنید.
    1-بعد از جریان عدالتخواهی و گرفتن نبی زاده در صدد شدند که حجت الاسلام حائری رو دور نگه دارن چرا که نبی زاده اسنادی داشت که مشخص می شد با اجازه حجت الاسلام حائری این کار رو می کرده بنابراین با پوشش انجمن اسلامی داشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی سعی کردند تا حجت الاسلام حائری رو به جریان ولایت منتسب کنند تا از این پوشش برای کاراشون استفاده کنند تا کسی نتونه اقای حجت الاسلام حائری رو اهن هم بهشون بگه.
    2-بعد از جریان اعتراف شهاب حائری و نامه طاهر دیگه تا حدودی رمقشون رو از دست دادن پس هوچی گری کردند و جریان موسیقی و موسیقی سنتی رو پیش کشیدن پس چی شد الان که 14 فروردینه و کسی موسیقی نزده.البته فکر می کنند با اون لباس زیر زنونه تونستن فرماندار و استاندار رو بترسونن.
    3-دوستان ما چند سال شهرستان زیر دستشون بود ببینید چی کار کردن. وضع فرهنگی شهر شده اوباش کده. بند شخصا یاد فیلم شهر گناه می افتم.
    3-الان هم سعی دارن با حرکت دادن جنبش دانشجویی به سمت خودشون(که البته بیشترشون سال اولی تشکل هستن و خبری از ماجرا ندارن یا سال اخرن و توی بازی سیاسی احزاب غرق شدن و چیزی گیر اونها اومده )که بی سابقه هم نیست و مثال بسیاری داره که قابل ذکر هم هست اهداف خودشون رو جلو ببرن.نمونش جلسه های یکشنبه شب دانشگاه شیراز که بدون مجوز برگزار میشده ولی همش دنبال کوبیدن استاندار و فرماندار بوده.
    فی قلوبهم مرضا فضادهم الله مرضا
  • جوابی بر نظر کورسو
  • با سلام
    بنظرم می آید مطلب شما حرف خوبی دارد مخصوصا اشاره به سخنان رهبری ولی یک نکته بنظرم می رسد که قلمتان را ادیبانه تر ولی تند و گزنده بنگارید .
    بنظرم تمام تحلیلهایی که ارائه دادید درست هستند من هم به این نتایج رسیده ام.
    البته خطری که وجود دارد اینکه ما استاندار و فرماندار را در این بازی سیاسی ملاک بگیریم نه انها هم ممکن است اشتباه کنند باید به انها هم تذکر داد اما نه بنحوی که بقیه سو استفاده کنند مثلا نامه محرمانه فرستاد و اگر تصحیح نکردند سپس کار علنی کرد .
    چند تا غلط املایی هم دارید تصحیح کنید - اغا = اقا و...
    صد در صد وقتی که توی وبلاگ از آقا (اغا)می نویسیم یعنی مقتدا و علمدار حضرت اقا ست و ما جان فدای ایشون.ما از احمدی نژاد گنده تر نداشتیم که هر کجا خواست از مسیر اقا تخطی کنه جلوش وایسادیم کم جریان نبوده.اقای فرماندار و استاندار هم همینطوره.اگر جشنی به اسم جنش .... می خواستن بگیرن قطعا برخورد می شد اما ژس از روز کو.اگر دوستان نگن که ملت حزب ا.. جلوش رو گرفت که خودشون می دونن ملت حزب ا.. از کجا آب می خوره.به قول حسین ا.. کرم این ها شبه حزب ا..هستن.تا جایی با مای با مایی جایی که با مانیستی بر مایی.
    یه چیز رو هم بگم جشن جهانی نوروز برگزار شد. متاسفانه اطلاعات توریسمی و کنوانسیونی بین المللی دوستان اینقدر پایینه که نمی فهمن جشن جهانی نوروز وقتی ثبت جهانی میشه یعنی یه رخداد ثبت شده و همین که ملت سفره عید بگیرن خودش بر گزاری جشنه. بعد هر اثار جهانی که به ثبت برسه سالانه میلیاردی از سازمان ملل برای اون اختصاص داده میشه .
    رهبری مولای ماست و بنده شخصا اگر بفهمم که آقا روی امری پافشاری دارن جونم رو فداش می کنم.
    نکته ای که به دوستان بگم.اگر واقعا ولایت رو دوست دارید مثل جریان اقای حائری که تا می گفتیم اهن می گفتین نماینده ولی فقیه در نیارین .
    اقا تا هشدار داد
    1- به وبلاگ نویسا که حرف بدون مورد نزنن
    2-اینکه بزرگان حواسشون به بیتشون باشه.
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی